Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ramach kampanii marketingowej przygotowano specjalną ofertę promocyjną, dzięki której nowym sprzedawcom na arena.pl, korzystającym z usług PKO BP S.A., obniżono prowizję do 0%. Oferta dostępna jest na stronie pko.arena.pl.
„Cieszymy się z pozyskania PKO BP jako partnera arena.pl. W czwartek, 1 października, wystartowaliśmy ze wspólną kampanią skierowaną do sklepów posiadających konto w PKO BP. W planach mamy kolejne projekty, więc liczę, że współpraca będzie wartościowa nie tylko dla spółki, ale również wzbogaci ofertę kierowaną przez PKO BP do klientów banku. Podpisanie umowy o współpracy traktujemy jako wielkie wyróżnienie i potwierdzenie, że kierunek rozwoju, który obraliśmy jest dobry” – podkreśla prezes arena.pl, dr Maria Bogajewska.
Arena.pl S.A. prowadzi platformę handlową typu marketplace, pod adresem arena.pl, umożliwiającą użytkownikom bezpieczne zakupy w niskich cenach. Obecnie na platformie jest zarejestrowanych ponad 6600 sklepów oraz niemal 7 milionów towarów.
„Polski rynek sprzedaży internetowej należy do najszybciej rozwijających się na świecie. Według szacunków wartość rynku e-commerce w Polsce w 2020 roku wyniesie ok. 100 mld zł. Wcześniej szacowano go na 70 mld zł, ale pandemia przyśpieszyła jego wzrost i wymusiła na wielu sprzedawcach rozpoczęcie sprzedaży online. Oznacza to, że sklepy i producenci, którzy nie oferują sprzedaży internetowej zmniejszają swoje szanse na utrzymanie się na rynku” – wskazuje Maria Bogajewska.
Na arena.pl sprzedają jedynie profesjonalni oraz zweryfikowani sprzedawcy (posiadający numer NIP), którzy oferują nowe, nieużywane produkty. Prowizja jest jedną z najniższych na rynku i wyłącznie za dokonaną sprzedaż (brak opłat za promocję, wystawianie projektów czy integrację).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.10.2020, 18:26 |
Źródło informacji | Arena.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |