Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Konkurs „Kobieta e-commerce” to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce.
W drugiej edycji do konkursu wpłynęło ponad 180 zgłoszeń. Profesjonalne Jury , w skład którego zasiadali przedstawiciele branży e-commerce oraz biznesu online podczas obrad zdecydowało o przyznaniu statuetek „Kobieta e-commerce 2023” oraz wyróżnień w 8 kategoriach: „Najlepszy sklep internetowy”, której partnerem jest Allegro, „Technologia dla e-commerce” (partner Audioteka); „Najlepszy e-marketing” (partner Ceneo), „Przedsiębiorcza mama w e-commerce” (Allaboutlife.pl), „Odpowiedzialny e-commerce” (MODIVO), „The best influencer for e-commerce” (Agencja They.pl), „Najlepszy start-up e-commerce” (Przelewy24), „Innowacja w e-commerce” (InPost).
W tegorocznej edycji zgłoszenia oraz nominacje były na bardzo wysokim poziomie. Różnorodność i innowacyjność projektów zaskoczyła pozytywnie organizatorów. Wiodące trendy to automatyzacja, która poprawia działanie e-biznesu, wykorzystanie AI w e-biznesie, odpowiedzialny e-commerce, produkcja i sprzedaż wyrobów z uwzględnieniem troski o planetę. Kolejny rok z rzędu widać także, że influencerki mają ogromy wpływ na promowanie marek, a także tworzą własne e-biznesy, bazując na zbudowanych społecznościach.
Nagrody w konkursie „Kobieta e-commerce 2023”
Ze względu na niezwykle wysoki poziom zgłoszeń jury konkursu zdecydowało o przyznaniu 8 nagród głównych oraz 9 wyróżnień. Dodatkowo zarząd fundacji przyznał specjalne wyróżnienie - tytuł „Osobowości Rynku” - Weronice Marczuk za zaangażowanie na rzecz wojny w Ukrainie. „Nagroda internautów” przypadła influencerce Hannie Żudziewicz, która uzyskała największą liczbę głosów internautów oraz otrzymała nagrodę finansową i kurs językowy od eTutor.
Laureatki w poszczególnych kategoriach:
- „Najlepszy sklep internetowy” (partner Allegro): Magdalena Karpińska - współzałożycielka sklepu KARMNIK.org.
- „Technologia dla e-commerce” (partner Audioteka): Anna Korc, współtwórczyni Digimans AI.
- „Najlepszy e-marketing” (partner Ceneo): Irina Lastovjak rozwijająca start-up - „FUTURE WORLD ON”
- „Przedsiębiorcza mama w e-commerce” (partner Allaboutlife.pl): Joanna Rułkowska - prowadzi internetowy portal Prawo mamy
- „Odpowiedzialny e-commerce” (partner MODIVO): Zosia Zochniak - stworzyła sklep recommerce „Ubrania Do Oddania”.
- „Innowacja w e-commerce” (partner InPost): Paulina Walkowiak - współtwórczyni technologii dla e-commerce w kategorii analityki behawioralnej - cux.io.
- „Najlepszy start-up for e-commerce (partner Przelewy24.pl): Marta Górnicka, prowadzi sklep 1240.design z ceramiką artystyczną ze Stanów i Kanady.
- „The best influencer for e-commerce” (partner They.pl): Hanna Żudziewicz - na swoim instagramie pokazuje, jak wygląda jej życie jako mamy, tancerki, kobiety pracującej.
Prezentacje wszystkich laureatek można znaleźć tutaj.
Gala „Kobieta e-commerce 2023”
Podczas gali wizualnych emocji dostarczył pokaz mody Tatuum i Kazar oraz prezentacja najnowszego modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge.
Odbył się również panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku: Aleksandra Szol z MODIVO, Marcin Grzelak eTutor.pl, Jakub Gierszyński ZDROWIT oraz Marcin Wolnicki z Ceneo.
Organizatorami konkursu jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z partnerami.
Partnerzy konkursu: Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, They.pl, Progressivo.
Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone, CEDC, Kazar, Tatuum, eTutor.
Źródło informacji: Fundacja Kobiety e-biznesu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 25.05.2023, 09:51 |
| Źródło informacji | Fundacja Kobiety e-biznesu |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Fundusze unijne pomogą ratować zieleń w miastach PAP
Choć wydaje się, że niewielki kawałek ziemi wokół drzew przy miejskich ulicach zapewnia dostęp do wody i powietrza, rzeczywistość jest inna: ubita przez zaparkowane auta gleba uniemożliwia korzeniom prawidłowy rozwój. W efekcie rośliny stopniowo obumierają. Dofinansowana przez Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) innowacyjna technologia SVD pozwoli je uratować.- 17.12.2025, 16:32
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czystsze powietrze? Polscy naukowcy mają na to sposób
Smog kojarzy nam się głównie z węglem, starymi piecami i zimą. Tymczasem problem zanieczyszczonego powietrza jest znacznie szerszy. Nawet wtedy, gdy odchodzimy od węgla i sięgamy po „zielone” paliwa, takie jak biomasa, do atmosfery mogą trafiać szkodliwe pyły. Na szczęście są technologie, które potrafią je skutecznie zatrzymać – i co ważne, część z nich powstaje w Polsce.- 17.12.2025, 14:41
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Livelink sp. z o.o.
-
Image
Jak stopy procentowe wpływają na rynek nieruchomości?
Gdyby rynek nieruchomości był organizmem, stopy procentowe byłyby jego pulsem. Czasem biją szybko, wprowadzając rynek w stan gorączki, innym razem zwalniają, powodując hibernację. Choć media codziennie bombardują nas wskaźnikami WIBOR czy decyzjami Rady Polityki Pieniężnej, niewielu inwestorów i kupujących rozumie, jak głęboko te decyzje sięgają.- 17.12.2025, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Eteria Consulting
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ