Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 16/2021 z dnia 23 lipca 2021 r., Zarząd BEST S.A. z siedzibą w Gdyni (Spółka) informuje, że łączne koszty emisji obligacji serii W1 (Obligacje) wyniosły 384,7 tys. złotych, w tym:
1. koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty - 298,1 tys. złotych,
2. koszty promocji oferty - 86,6 tys. złotych.
Powyższe koszty zostaną uwzględnione przy obliczaniu wartości zobowiązania wynikającego z Obligacji i będą odnoszone w ciężar kosztów finansowych w okresie spłaty Obligacji zgodnie z metodą zamortyzowanego kosztu z zastosowaniem efektywnej stopy procentowej.
Z uwagi na fakt, że koszty sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa, dotyczą wszystkich obligacji, które Spółka wyemituje w ramach programu emisji obligacji do 200 mln złotych, Spółka przekaże informacje o ich łącznej wysokości oddzielnym raportem bieżącym, który zostanie przekazany do publicznej wiadomości po zakończeniu ostatniej emisji obligacji przeprowadzonej w ramach prospektu emisyjnego. Koszty te obciążają wynik finansowy Spółki w momencie ich ponoszenia.
Spółka nie ponosiła kosztów wynagrodzenia subemitentów, ponieważ nie zawierała umów subemisji w związku z ofertą Obligacji. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jedną Obligację wyniósł 3,61 złotych. Obligacje zostały opłacone środkami pieniężnymi.
Emisja Obligacji nastąpiła w ramach zatwierdzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 17 czerwca 2021 r. prospektu podstawowego sporządzonego przez Spółkę w związku z publicznym programem emisji obligacji o wartości nominalnej do 200 mln złotych oraz w oparciu o ostateczne warunki emisji Obligacji opublikowane w dniu 6 lipca 2021 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.08.2021, 18:03 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |