Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Od kilku lat rozwijamy nasze centra kompetencyjne, zlokalizowane w Warszawie i Poznaniu, w których pracuje obecnie już ponad 2,5 tys. osób. Niezwykle ważnym obszarem działalności GSK w Polsce są prace badawczo-rozwojowe. Liczba naszych produktów w procesie rozwoju jest jedną z największych w przemyśle innowacyjnym, a terapie powstają w oparciu o najnowszą wiedzę i technologię z zakresu genetyki oraz genomiki funkcjonalnej, wykorzystując uczenie maszynowe oraz sztuczną inteligencję. Dzięki połączeniu nauki, technologii oraz utalentowanych ludzi możemy jeszcze szybciej i skuteczniej dostarczać leki i szczepionki dla naszych pacjentów w Polsce oraz na całym świecie” - mówi Krzysztof Kępiński, dyrektor relacji zewnętrznych GSK w Polsce, w rozmowie z Polską Agencją Prasową.
Dzięki innowacjom ze strony sektora farmaceutycznego polscy pacjenci mają coraz szerszy dostęp do nowoczesnych leków i szczepionek. Przykładem takich innowacji jest chociażby udostępniony w ramach refundacji od 1 września tego roku innowacyjny lek onkologiczny dla chorych na raka endometrium, leki z obszaru HIV, leki biologiczne stosowane w terapii astmy ciężkiej czy dostępne szczepienia ochronne dla osób dorosłych, np. przeciwko półpaścowi oraz RSV.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 14.09.2023, 08:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |