Newsletter

Carsalon.pl - platforma online do zakupu samochodów puszcza oko do klientów i dealerów

30.01.2020, 14:12aktualizacja: 30.01.2020, 14:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CARSALON.pl (1)
CARSALON.pl (1)

Carsalon.pl, platforma zakupu samochodów w Internecie ruszyła po 5 miesiącach testów i planuje pozyskać do końca roku 800000 odwiedzających oraz 60000 zarejestrowanych użytkowników.

Tak ambitne plany mają zostać zrealizowane dzięki wsparciu inwestorów instytucjonalnych oraz prywatnych. Obecnie Zarząd prowadzi rozmowy z funduszami inwestycyjnymi i osobami prywatnymi. Celem jest pozyskanie do 10 mln zł na inwestycje w dalszy rozwój technologiczny. „W roku 2020 planowane jest wdrożenie wielu nowych funkcjonalności aplikacji zarówno dla klientów jak i dealerów” - podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.

Zdaniem władz spółki, Carsalon.pl jest obecnie jedyną platformą, która łączy klientów zainteresowanych kupnem samochodu z bezpiecznego źródła z autoryzowanymi dealerami na terenie całej Polski. Firma podpisała umowy z 80 salonami dealerskimi w kraju takich marek jak m.in. BMW, Mercedes, Audi, Fiat czy Toyota. Do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 400.

Przewagą platformy jest szybki i prosty proces odpowiedzi na pytanie klientów i przedstawienie oferty. Po tym, jak klient konfiguruje swój wymarzony samochód, dokładna specyfikacja trafia do współpracujących z Carsalon.pl dealerów. Cały kontakt odbywa się za pośrednictwem platformy, a wysyłanie ofert jest maksymalnie zautomatyzowane.

Istotny jest czas odpowiedzi, tak aby oferty trafiały do klientów najpóźniej w godzinę od złożonego zapytania. „Po godzinie, dwóch od zapytania ofertowego klient zupełnie traci zainteresowanie danym produktem, dlatego stawiamy na szybkość i rzetelność pracy sprzedawców. W Internecie nie ma czasu na zwłokę” - mówi Michał Słomkowski, prezes Zarządu Carsalon.pl.

Platforma daje również korzyści dla dealerów: pozwala dealerowi na promocję swojej firmy, zwiększenie zasięgu i świadomości wśród konsumentów, a nie tylko rozpowszechnianie danej marki samochodów. „Dealerzy otrzymują niezależne rozwiązanie - platformę online, która dodatkowo promuje ich logotyp” - dodaje Michał Słomkowski.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 30.01.2020, 14:12
Źródło informacji CARSALON.pl
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ