Newsletter

Clé De Peau Beauté przedstawia piątą laureatkę nagrody „Power Of Radiance”

08.03.2023, 09:01aktualizacja: 08.03.2023, 09:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Clé de Peau Beauté
PR Newswire/Clé de Peau Beauté
Wyróżnienie tych, którzy poprzez edukację STEM przyczynili się do rozwoju i poprawy życia dziewcząt i kobiet.

TOKIO, 8 marca 2023 r. /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, luksusowa marka kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu, z dumą przedstawia piątą edycję nagrody „Power of Radiance (Potęga Blasku)” i wyróżnia Dao Thi Hong Quyen z Hanoi w Wietnamie jako tegoroczną laureatkę. Długofalowa działalność filantropijna Clé de Peau Beauté obejmuje coroczne przyznawanie nagród „Power of Radiance” oraz wieloletnią współpracę z UNICEF-em, której celem jest wspieranie programów edukacyjnych STEM (w dziedzinach nauki, technologii, inżynierii i matematyki), zatrudnienia i wzmocnienia pozycji dziewcząt na całym świecie, aby umożliwić im budowanie lepszego świata.

Rozwiązania naukowe i technologiczne mają zasadnicze znaczenie w rozwiązywaniu najważniejszych problemów świata, takich jak zmiany klimatyczne i ubóstwo. Dlatego nie można pominąć bezgranicznego potencjału połowy ludności świata, do której należą dziewczęta i kobiety. Dziewczęta, zwłaszcza z uboższych obszarów, są jeszcze bardziej pozbawione edukacji STEM. W miarę jak wzrasta zapotrzebowanie na umiejętności w zakresie technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), różnice między płciami dodatkowo się zwiększają ze względu na ograniczony udział kobiet w tych branżach.

Quyen jest pełną pasji nauczycielką biologii działającą na rzecz likwidacji luk w edukacji STEM i przeciwdziałania uprzedzeniom płciowym w swojej społeczności. W Wietnamie nierówności w wykształceniu dotyczą przede wszystkim dzieci z najbiedniejszych prowincji [1], w których jest więcej mniejszości etnicznych, osób niepełnosprawnych i dziewcząt. Dotyczy to szczególnie edukacji STEM, nastawionej głównie na chłopców, [2] co powoduje, że odizolowane pod względem edukacyjnym dziewczęta są pozbawiane możliwości wejścia na rynek pracy [3]. Liczba dziewcząt przystępujących do egzaminu wstępnego do 10 klasy w 2019 r., w odległej, górzystej prowincji Lao Cai w północno-zachodnim Wietnamie, prowincji o znacznym skupisku mniejszości etnicznych wyniosła około 10,5% [4]. Nadejście pandemii jeszcze bardziej zaostrzyło i tak już dotkliwy kryzys edukacyjny w Wietnamie [5].

Quyen jest zdeterminowana, aby to zmienić, promując edukację STEM dla zmarginalizowanych dziewcząt i grup w Wietnamie, otwierając im możliwość przyłączenia się i wniesienia wkładu w te kluczowe dziedziny. Będąc kierownikiem działu naukowego w szkole Genesis, Quyen w ciągu ostatnich 8 lat wniosła znaczący wkład w obszar edukacji STEM. Jako założycielka projektu „STEM dla obszarów wiejskich” w 2018 roku, Quyen wsparła ponad 10 szkół, z których skorzystało ponad 1 200 dziewcząt. Jako ambasadorka projektu Dziewczynka w STEM w ramach programu British Council, stworzyła projekt, dzięki któremu w Le Hong Phong High School udział uczennic w tego typu zajęciach wzrósł do 70%. Podczas pandemii Covid-19 przeprowadziła 28 webinariów online dla nauczycieli na temat edukacji STEM, prezentując nowe treści dotyczące STEM i rozwoju umiejętności miękkich, w tym umiejętności doradczych, dla ponad 84 tys. nauczycieli w Wietnamie.

„Przez ostatnie cztery lata marka Clé de Peau Beauté miała szczególny przywilej wspierania wybitnych jednostek w celu wprowadzania pozytywnych zmian poprzez edukację i wzmacnianie pozycji. Quyen niezmiennie koncentruje się na edukacji uczniów i uczennic znajdujących się w trudnej sytuacji. Jej zapał i znaczące osiągnięcia w swojej społeczności doskonale oddają ducha naszych dążeń do przekształcania świata poprzez pozytywne i proaktywne zmiany - powiedziała Mizuki Hashimoto, dyrektor marki Clé de Peau Beauté. - Wierzymy, że przyszłość jest jasna i poprzez nagrody >>Power of Radiance<< mamy nadzieję nadal tworzyć jeszcze bardziej promienny świat i inspirować innych do działania”.

„Chciałabym rozwiązać problem nierówności płci w Wietnamie, zmieniając nastawienie społeczeństwa do dziewcząt na bardziej równościowe, a także dać im pewność siebie w wyborze i nauce STEM, tak aby mogły w pełni wykorzystać swój potencjał i nie akceptować narzuconych im ograniczeń. Przyznanie nagrody pozwoli mi w znaczący sposób przyczynić się do sprawy i zwiększyć skalę inicjatyw STEM w Wietnamie, które zmniejszają nierówności pod względem płci” - powiedziała Quyen.

Jako laureatka nagrody „Power of Radiance” w 2023 r., Quyen otrzyma grant, który zostanie przeznaczony na wsparcie edukacji STEM dla dziewcząt w wieku szkolnym w trzech obszarach: STEM dla młodzieży z mniejszości etnicznych, STEM dla uczniów i uczennic niepełnosprawnych oraz działania komunikacyjne dotyczące STEM.

Quyen dołącza do imponującej listy laureatów i laureatek nagrody „Power of Radiance”, którzy nieprzerwanie inspirują poprzez swoją pracę na rzecz dziewcząt na całym świecie. Wśród wcześniejszych wyróżnionych znaleźli się: Muzoon Almellehan, syryjski rzecznik edukacji i Ambasador Dobrej Woli UNICEF, Binita Shrestha i Pratiksha Pandey, współzałożycielki WiSTEM Nepal, Alyona Tkachenko, rzeczniczka edukacji STEM w Kazachstanie oraz Amanda Simandjuntak, prezeska i współzałożycielka MARKODING Indonezja. Potęga wyzwolenia wewnętrznego blasku, który może dokonać prawdziwej i pozytywnej zmiany, tkwi w każdym człowieku, a poprzez nagrody takie jak „Power of Radiance”, marka Clé de Peau Beauté wspiera dziewczęta i kobiety na całym globie, które zmieniają świat dla siebie, swoich rodzin i społeczności.

Historia Clé de Peau Beauté, jako orędownika edukacji rozpoczęła się od marzenia o lepszym świecie. Dlatego też marka wybrała jeden ze swoich najbardziej kultowych produktów pierwszego kroku, Serum, i zobowiązała się przeznaczyć część jego sprzedaży na tę misję. Nagrody „Power of Radiance” są finansowane z części światowej sprzedaży Serum.

UNICEF nie popiera żadnej firmy, marki, produktu ani usługi.

Dao Thi Hong Quyen

Quyen jest kierownikiem działu naukowego w szkole Genesis, pionierskiej szkole w Wietnamie specjalizującej się w edukacji ekologicznej, gdzie nadzoruje tworzenie programów naukowych. Urodzona i wychowana w biednej wiosce, Quyen została zainspirowana przez swojego zmarłego ojca, który z pasją promował edukację w swojej wiosce przez ponad 10 lat. Jej celem jest szerzenie edukacji i wspieranie dziewcząt poprzez likwidację luki w edukacji STEM i zwalczanie uprzedzeń płciowych. W 2018 r. założyła projekt „STEM dla obszarów wiejskich”, którego skorzystało ponad 10 szkół i 2 tys. uczniów i uczennic. W 2019 r. zdobyła nagrodę w konkursie „SL - STEM of SL - STEM (STEAM)”, organizowanym przez Wietnamski Narodowy Uniwersytet Naukowy, za swój projekt ekologiczny. Została również ambasadorką projektu Dziewczynka w STEM prowadzonego przez British Council. Od 2021 r., dzięki grantom z projektów wspieranych przez USA, rozwija w całym kraju edukację STEM i orientację zawodową. W latach pandemii Covid-19 przeprowadziła 28 webinariów online dla nauczycieli na temat edukacji STEM, w wyniku czego ponad 84 tys. nauczycieli w Wietnamie otrzymało zaktualizowane treści dotyczące STEM i rozwoju umiejętności miękkich, w tym umiejętności doradczych. W 2022 roku została wybrana do udziału w programie Fulbrighta w zakresie nauczania.

Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do Shiseido Co. Ltd., powstała w 1982 r. jako najwyższa forma połączenia elegancji z nauką. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez wykorzystanie innowacyjnych technologii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu z całego świata. Marka, niezmiennie kierując się duchem rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, który pochodzi z wnętrza. Kosmetyki marki dostępne są w 23 krajach i regionach na świecie.

Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté: https://www.cledepeau-beaute.com/int/powerofradiance-2023.html 

Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na Instagramie: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/ 

[1] Źródło: Worldbank, 2022. https://blogs.worldbank.org/eastasiapacific/reducing-gaps-education-remains-important-vietnam-new-school-year-kicks 

[2] http://english.vietnamnet.vn/fms/education/175882/stem-education-experiencing-growing-pains-in-vietnam.html 

[3] Źródło Worldbank, 2022. https://blogs.worldbank.org/eastasiapacific/reducing-gaps-education-remains-important-vietnam-new-school-year-kicks 

[4] Prof. Ian Coxhead, 2019 „Educational progression from 9th grade to 10th grade among Vietnamese children: interim findings from test score data (Przejście z klasy 9 do 10 u dzieci wietnamskich – wyniki śródroczne na podstawie punktów uzyskanych z testów)”.

[5] UNICEF, 2021 https://www.unicef.org/eap/media/9346/file/Sit%20An%20-%20Viet%20Nam%20case%20study.pdf 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2010087/CPB_0091_witheffect_final.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg 

Źródło: Clé de Peau Beauté

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.03.2023, 09:01
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ