Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Spółka Coty Inc. (NYSE:COTY) ogłosiła dziś zawarcie ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia Beamly, czyli działającej w Nowym Jorku i Londynie firmy z branży marketingu cyfrowego. Działalność Beamly skupia się docieraniu do szerokiego grona odbiorców za pośrednictwem marek i technologii cyfrowych. Firma obsługuje wszystkie media cyfrowe, w tym internetowe nagrania wideo, specjalizując się w mediach społecznościowych, gdzie pozostaje niekwestionowanym liderem. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.
Beamly będzie nadal realizować kampanie dla klientów innych niż Coty. Przejęcie pozwoli jednak Coty znacznie rozszerzyć swoje możliwości w zakresie promocji cyfrowej. Przy realizacji strategii marki zarówno Coty, jak i jej licencjobiorcy będą mogli przede wszystkim skorzystać z oferowanego przez Beamly pakietu do analizy danych społecznych, a także opcji tworzenia i optymalizacji treści oraz metod docierania do klientów. Zespół Beamly nawiąże bliską współpracę z działem marketingu Coty, dzięki którym cyfrowe kampanie marketingowe realizowane dla poszczególnych kategorii klientów będą jeszcze skuteczniejsze.
Dyrektorem generalnym Beamly pozostanie Jason Forbes, a działania spółki z ramienia Coty nadzorować będzie wiceprezes ds. rozwoju oferty produktowej, Camillo Pane. Nowojorski zespół Beamly otrzyma własne biuro w siedzibie Coty w Nowym Jorku, natomiast zespół z Londynu pozostanie w swej dotychczasowej siedzibie.
"Przejęcie Beamly stanowić będzie odpowiedź na fakt poświęcania przez konsumentów coraz większej ilości czasu na media cyfrowe i platformy społecznościowe kosztem mediów tradycyjnych - powiedział Pane. - Jason i jego zespół dysponują sprawdzonymi rozwiązaniami i autorską platformą, która pozwala nam skutecznie docierać do współczesnego odbiorcy. Beamly pomoże nam również przyśpieszyć rozwój naszej działalności w obszarze e-commerce, jednocześnie wspierając Coty w jej wysiłkach na rzecz budowania pozycji lidera o ściśle określonej specjalizacji w branży produktów kosmetycznych".
"Naszej platformie udało się dziewięciokrotnie poprawić wyniki CPC/CPV (cost-per-click - reklamodawca płaci za każde kliknięcie w reklamę / cost-per-view - reklamodawca płaci za obejrzenie reklamy przez odbiorcę - przyp. tłum.) - powiedział Forbes. - Coty będzie mogło skorzystać z efektu skali i tym samym przyspieszyć proces tworzenia nowych produktów, zdobywając nowych klientów na współczesnym rynku urządzeń mobilnych".
Wypowiedzi prognozujące
Niektóre informacje zawarte w niniejszym komunikacie prasowym mają charakter wypowiedzi prognozujących. Tego typu wypowiedzi dotyczą aktualnych planów spółki Coty w odniesieniu do przejęcia firmy Beamly. Wypowiedzi prognozujące zazwyczaj zawierają słowa i zwroty takie jak "możliwość", "potencjalny", "może", "zamierza", "będzie", "byłby" itp. Faktyczne rezultaty działań mogą różnić się znacząco od tych przewidywanych z uwagi na ryzyko i niepewność oraz niedokładność naszych założeń przyjętych podczas oceny transakcji, a także trudności w procesie łączenia obydwu spółek i inne problemy związane z uzyskaniem oczekiwanych korzyści z transakcji. Więcej informacji o potencjalnym ryzyku i wątpliwościach mogących wpływać na treść bilansu finansowego i wyniki działalności Coty ujęto w rocznym sprawozdaniu spółki za rok podatkowy kończący się 30 czerwca 2015 r. w pkt. "Czynniki ryzyka" oraz 'Przygotowana przez zarząd analiza i omówienie kondycji finansowej i wyników działalności", a także w innych sprawozdaniach Coty okresowo składanych amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (SEC). Coty nie ponosi odpowiedzialności za aktualizowanie wypowiedzi prognozujących zawartych w niniejszym komunikacie lub publikowanych w inny sposób.
Coty Inc.
Coty Inc. to uznany na świecie lider w branży urody, którego roczna sprzedaż netto w roku obrotowym kończącym się 30 czerwca 2015 roku wyniosła 4,4 mld USD. Firma Coty, założona w 1904 roku, ma w swojej ofercie wiele rozpoznawalnych marek perfum, kosmetyków kolorowych oraz kosmetyków do pielęgnacji skóry i ciała sprzedawanych w ponad 130 krajach i terytoriach na całym świecie. Oferta produktów firmy obejmuje dobrze znane marki, takie jak Adidas, Calvin Klein, Chloé, DAVIDOFF, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel czy Sally Hansen.
Więcej informacji na temat firmy Coty Inc. znajduje się na stronie: www.coty.com.
Beamly
Beamly to nowatorska firma z branży marketingu cyfrowego z siedzibami w Nowym Jorku i Londynie. W skład oferty Beamly, jako czołowej platformy społecznościowej pośredniczącej w nawiązywaniu kontaktów, wchodzi jej autorski, kompleksowy pakiet produktów i usług, takich jak analiza danych społecznych czy tworzenie i optymalizacja treści oraz narzędzi docierania do klienta. Dyrektorem generalnym Beamly jest Jason Forbes, były dyrektor generalny Time Warner Cable. Siedziby firmy, która współpracuje z BskyB, Comcast, NBCUniversal, Viacom oraz Network TEN, znajdują się w Nowym Jorku i Londynie.
Oryginalna wersja językowa niniejszej informacji dostępna jest w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20151016005930/en/
Źródło: Coty Inc.
KONTAKT:
Coty Inc.
Relacje inwestorskie
Kevin Monaco
tel. 212-389-6815
-
Dział współpracy z mediami
Jessica Baltera
tel. 212-389-7584
-
Dział współpracy z platformą Beamly
Sarra Mander
tel. +44 207 434 550
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.10.2015, 14:18 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |