Newsletter

Credorax wprowadza na rynek najnowocześniejsze rozwiązanie do zapobiegania obciążeniom zwrotnym

20.07.2021, 13:32aktualizacja: 20.07.2021, 13:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dostawca inteligentnych płatności nawiązał współpracę z Ethoca i Verifi, aby rozwiązywać spory w czasie rzeczywistym, zanim przerodzą się one w obciążenia zwrotne.

WARSAW, Poland--(BUSINESS WIRE)-- Wiodący dostawca inteligentnych płatności i bank acquirer, Credorax, ogłosił, że podnosi poprzeczkę w zakresie ochrony przed oszustwami i ograniczania obciążeń zwrotnych, wprowadzając najnowocześniejsze rozwiązanie zapobiegające obciążeniom zwrotnym.

Zapobieganie obciążeniom zwrotnym Credoraxa wyznacza przełomowe partnerstwo z firmą Ethoca (należącą do Mastercard), wiodącym globalnym dostawcą technologii, oraz Verifi (rozwiązanie Visa), wiodącym dostawcą usług zarządzania ryzykiem transakcji dla sprzedawców w sektorze e-commerce.

Sprzedawcy mogą teraz przejąć kontrolę nad swoimi obciążeniami zwrotnymi, zapobiegając obciążeniom zwrotnym przed ich zainicjowaniem. Innowacyjna usługa Credorax oferuje sprzedawcom możliwość tworzenia reguł, które automatyzują zwroty lub wydają ręczny zwrot po otrzymaniu alertu - oba te rozwiązania zapobiegają eskalacji zakańczania sporów obciążeniami zwrotnymi.

Zapobieganie obciążeniom zwrotnym jest częścią pakietu zarządzania ryzykiem Credorax i chroni sprzedawców przed oszustwami i obciążeniami zwrotnymi na każdym etapie trwania cyklu transakcji. Unikalne rozwiązanie Credorax płynnie łączy pomysłowość uczenia maszynowego z intuicyjną analizą danych, aby stale ulepszać algorytm wykrywania oszustw. Potrafi dokładnie wykrywać legalne i nieuczciwe transakcje na dużą skalę.

W zależności od indywidualnych potrzeb handlowca i preferencji dotyczących ryzyka, zarządzanie progami i regułami można zmieniać w razie potrzeby, dostosowując je do unikalnych wymagań handlowca. Credorax zapewnia również dedykowane szkolenia, aby pomóc sprzedawcom zapoznać się z narzędziami Credorax do zapobiegania oszustwom i obciążeniom zwrotnym oraz zoptymalizować je w oparciu o konkretne specyfikacje sprzedawcy.

Opierając się na danych z największych światowych marek e-commerce, banków i dostawców płatności, dzięki funkcji zapobiegania obciążeniom zwrotnym Credorax sprzedawcy mogą przeglądać pulpity nawigacyjne, na których mogą monitorować transakcje, określone reguły transakcji i wyświetlać alerty, uzyskując pełny przegląd cykli transakcji.

Moshe Selfin, Chief Technology Officer w Credorax, skomentował: „E-commerce kwitnie, co oznacza, że wskaźniki oszustw i obciążeń zwrotnych również rosną - co szokujące, straty handlowców w wyniku tzw. przyjaznych oszustw oszacowano na ponad 50 miliardów dolarów w 2020 roku. Choć daleki od ideału, obecny stan rzeczy bez wątpienia napędza poziomy innowacji i rozwiązań, jakich nigdy wcześniej nie widzieliśmy. Ogromne zapotrzebowanie na gotowe, prewencyjne systemy zarządzania oszustwami, takie jak nasz, w połączeniu z postępami w zakresie sztucznej inteligencji i wykrywania w czasie rzeczywistym może postawić sprzedawców na pierwszym miejscu w rozprawianiu się z oszustami - sytuacja, której właściwie nigdy wcześniej nie doświadczyli. Dzięki dostępowi do możliwie jak najszerszego zakresu banków issuer na całym świecie, sprzedawcy nigdy nie mieli lepszej pozycji, aby uchronić się przed wysokimi kosztami i nadszarpnięciami reputacji, które towarzyszą takim atakom”.

Credorax to kompleksowy procesor i dostawca płatności, którego celem jest pomaganie sprzedawcom dzięki najnowocześniejszej technologii w celu wprowadzania innowacyjnych rozwiązań na rynek. Ich eksperci ds. płatności są dostępni, aby bardziej szczegółowo wyjaśnić, w jaki sposób można skorzystać z usług zarządzania obciążeniami zwrotnymi.

Selfin dodał: „Naszą wizją w Credorax zawsze było zapewnianie sprzedawcom technologii, której potrzebują, aby mogli skorzystać z dostępnych globalnych możliwości. A wszystko to przy zachowaniu bezpieczeństwa, wiedząc, że istnieją proaktywne i zapobiegawcze środki, które sprawią, że handel transgraniczny będzie przyjemnością, a nie presją. Dzięki solidnemu procesowi onboardingu, który pozwala na nieustającą przygodę w zakresie zarządzania klientami z naszymi zespołami specjalistów na całym świecie oraz dzięki głębokiemu zrozumieniu niuansów przetwarzania płatności, jest to ekscytujący kamień milowy w naszych ambicjach odnośnie do dalszego ulepszania ekscytującego pakietu oferty Credorax”.

Aby uzyskać więcej informacji na temat funkcji zapobiegania obciążeniom zwrotnym Credoraxu, odwiedź: https://learn.credorax.com/contact-us.

O firmie Credorax

Credorax to dostawca inteligentnych płatności i w pełni licencjonowany bank zapewniający transgraniczne płatności dla rynku e-Commerce i płatności wielokanałowe. Technologia gateway, SourceTM, została opracowana wewnątrz firmy, aby zapewnić usprawnione płatności - tak inteligentne, że klienci mogą w pełni wykorzystać swój potencjał biznesowy, zarządzając lepiej swoimi płatnościami. Klienci Credorax mogą akceptować ponad sto metod płatności oraz otrzymywać płatności w wybranej przez siebie walucie. Klienci spółki korzystają również z najlepszej optymalizacji wskaźnika akceptacji transakcji, zaawansowanej ochrony przed oszustwami, wywiadu biznesowego oraz wielu innych usług i produktów , które zwiększają komfort płatności, lepiej niż cokolwiek innego. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z firmą pod adresem grow@credorax.com lub odwiedź stronę https://www.credorax.com/.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210720005672/pl/.

Źródło: Credorax

KONTAKT:

Press Contact Credorax

Marisa Rijpkema

Head of Marketing, Credorax

e-mail:Marisa.rijpkema@credorax.com

tel. +31-6-42140533

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.07.2021, 13:32
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ