Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Bycie częścią grupy Deutsche Telekom, najcenniejszej marki telekomunikacyjnej na świecie, daje T-Mobile niesamowite możliwości i skalę, dzięki którym firma może oferować swoim użytkownikom więcej niż inni.
Teraz dzięki globalnemu partnerstwu grupy Deutsche Telekom z Wolt, globalną firmą oferującą szybkie dowozy posiłków i zakupów, użytkownicy programu angażującego Magenta Moments od T-Mobile mogą cieszyć się nawet 12 miesiącami korzyści płynących z Wolt+. Dzięki darmowym dostawom użytkownicy Wolt+ zaoszczędzili już ponad 200 milionów euro na całym świecie. Wspólna inicjatywa obu marek to kolejny krok w kierunku łączenia usług technologicznych z rozwiązaniami, które wspierają codzienne potrzeby klientów.
„Wolt i T-Mobile łączy podejście skoncentrowane na kliencie i otwartość na nowe rozwiązania. Dlatego z radością wchodzimy w tę współpracę - by codzienne życie naszych użytkowników było jeszcze prostsze i wygodniejsze. Wolt to dziś dużo więcej niż dostawy z restauracji - już co piąte zamówienie na naszej platformie dotyczy produktów spożywczych czy zakupów detalicznych. Dzięki temu użytkownicy zyskują wygodny dostęp do całego lokalnego handlu w jednym miejscu” - mówi Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.
T-Mobile burzy bariery technologiczne i pomaga klientom łączyć ich z całym ich światem - także poprzez nowe usługi czy oferty. Dlatego właśnie użytkownikom programu Magenta Moments zapewnia rozwiązania, które ułatwiają życie, pozwalają skutecznie burzyć bariery i dają unikatowe doświadczenia. Klienci T-Mobile naprawdę mogą poczuć się jak magentowy VIP!
„W centrum naszych działań stawiamy klientów. Chcemy dostarczać im najlepsze usługi i oferty, odpowiadając na ich realne potrzeby. Dzięki integracji Wolt z programem Magenta Moments możemy zaoferować im nie tylko wygodne rozwiązania, ale też unikalne doświadczenia, które wychodzą poza samą usługę telekomunikacyjną. A jako wyraz uznania za wieloletnie zaufanie do marki, dla tych najbardziej lojalnych przygotowano najdłuższy dostęp do usługi” - podkreśla Goran Markovic, członek zarządu, dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.
Magentowi VIP nie płacą za dostawę
Kto więc może skorzystać z oferty? Dokładny okres otrzymanej subskrypcji do Wolt+ zależy od stażu klienta w magentowej sieci. Ci, którzy są w T-Mobile od 0 do 5 lat, mogą cieszyć się 6 miesiącami gratis, 9-miesięczna subskrypcja jest przeznaczona dla klientów, którzy w T-Mobile są od 6 do 14 lat. Zaś klienci, którzy są z marką ponad 15 lat, otrzymują aż 12 miesięcy gratis. Po okresie promocyjnym klient dostanie powiadomienie o opcji rezygnacji - może wówczas zakończyć subskrypcję lub kontynuować ją odpłatnie.
Staż klienta zostanie ustalony zgodnie z datą podpisania umowy. W przypadku użytkowników systemu na kartę za pierwszy dzień zostanie uznana data aktywacji karty w sieci T-Mobile.
Dla nowych użytkowników aplikacji „Mój T-Mobile” oferta pojawi się do 72h od zalogowania do aplikacji.
Więcej informacji dostępnych jest w regulaminie i w aplikacji „Mój T-Mobile”.
O Wolt+
Wolt+ to usługa subskrypcyjna, w ramach której użytkownicy nie płacą za dostawę zamówień z szerokiego wyboru restauracji i sklepów. Subskrybenci mogą również korzystać z ekskluzywnych ofert dostępnych wyłącznie dla członków Wolt+. Do tej pory użytkownicy usługi zaoszczędzili już ponad 200 milionów euro dzięki dostępnym benefitom. Wolt+ podlega lokalnym warunkom i regulaminom.
Źródło informacji: T-Mobile Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.05.2025, 11:35 |
Źródło informacji | T-Mobile Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Innowacyjne życie w 2025 r. nabiera tempa: iGarden na dwudziestoczterogodzinnym wyścigu Le Mans
- 20.06.2025, 14:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ