Newsletter

Biznes i finanse

Dynamiczny wzrost liczby międzynarodowych linii produktowych SANY - wprowadzono 128 nowych produktów

27.07.2022, 15:58aktualizacja: 27.07.2022, 16:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/SANY Group
PR Newswire/SANY Group

PEKIN, 27 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- W 2021 r., dążąc do zdobycia ogromnego rynku liczącego 7,5 miliarda obywateli, SANY, chiński gigant w produkcji sprzętu budowlanego, wprowadził na rynki międzynarodowe 128 nowych produktów, tym samym osiągając wzrost rok do roku na poziomie 83%. W najbliższej przyszłości działalność międzynarodowa SANY będzie ewoluowała w kierunku produkcji sprzętu wielkogabarytowego, zdobycia rynków europejskich i amerykańskich oraz opracowania literatury dotyczącej produktów, co będzie główną siłą napędową rozwoju działalności międzynarodowej firmy.

Dotychczas oferta wysokiej jakości produktów SANY dostępnych na rynkach Europy i Ameryki sięgnęła 64%. Produkty flagowe SANY święcą tryumfy na rynkach globalnych, a do cieszących się największą popularnością należą: zwyżka o wysięgu 45 m, która wypełnia lukę na rynku europejskim; koparka SY225C-10HD, której wiele sztuk zamówiono w Indiach; wiertnia SR235MV, najpopularniejszy nowy produkt na rynku w Ameryce Północnej; oraz żuraw kołowy SAC600E, technologicznie zaawansowany model najlepiej sprzedający się w Europie, Ameryce, Korei i Australii.

Oprócz nowych produktów w ramach Traktatu o współpracy patentowej (PCT) w 2021 r. SANY zgłosiła 179 międzynarodowych wniosków patentowych.

SANY gwarantuje ogólnoświatową dostępność wszystkich zasobów, a aby wzbogacić różnorodność oferty produktowej oraz zwiększyć konkurencyjność produktów, zapewnia również personel, technologię, rezultaty działalności badawczo-rozwojowej, obiekty produkcyjne i administracyjne. W 2021 r. opracowano ogólnoświatową skoordynowaną platformę konstrukcyjną, w oparciu o którą SANY i Putzmeister wspólnie stworzyły pierwszą generację motopompy PS/SP o wysięgu 45 m.

Działalność badawczo-rozwojowa firmy SANY opiera się na kompleksowych, globalnych zasobach intelektualnych, których dobrym przykładem jest ośrodek naukowo-badawczy w Kunszan, a także wszystkie działy technologiczne posiadające własne instytuty badawcze. W Ameryce Północnej, Europie, Japonii i Indiach powstały ośrodki naukowo-badawcze zatrudniające niemal 200 najlepszych lokalnych ekspertów w dziedzinie prawa, badań konsumenckich i lokalizacji części zamiennych, dzięki czemu firma SANY może lepiej obsługiwać rynki lokalne.

W Chinach w 2021 r. liczba personelu naukowo-badawczego firmy SANY specjalizującego się w tworzeniu międzynarodowej oferty produktowej sięgnęła 864, co stanowi wzrost rok do roku na poziomie 89%. 150 spośród nich jest systematycznie wysyłanych na główne rynki światowe, aby uzyskać wgląd w tendencje rynkowe w czasie rzeczywistym.

Jeśli idzie o działalność produkcyjną, firma SANY planuje zbudować więcej zakładów w Europie i Azji Południowo-Wschodniej.

Wszystkie działania firmy SANY w domenie naukowo-badawczej doprowadziły w 2021 r. do znaczącego rozwoju działalności firmy; sprzedaż wzrosła o 50% rok do roku, a w ponad 50 krajach i regionach wzrosła dwukrotnie. Najlepiej sprzedającymi się na świecie produktami firmy SANY nadal są koparki i maszyny do betonu; w segmencie maszyn do betonu, żurawi i maszyn wiertniczych, osiągnięto wzrost na poziomie odpowiednio 24%, 137% i 121%.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1866216/1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1866217/2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1866218/3.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1866219/4.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1866220/5.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1866221/6.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1866222/7.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1518641/logo_Logo.jpg

Źródło: SANY Group

KONTAKT:

Di Wu,

e-mail: wud43@sanyglobal.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.07.2022, 15:58
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.