Newsletter

Dzięki inwestycji Thoma Bravo o wartości 85 mln USD Personetics pozyskało w 2021 r. ponad 160 mln USD, przyspieszając międzynarodowy rozwój opartych na AI rozwiązań w zakresie personalizacji i wdrażania dla instytucji finansowych

19.01.2022, 13:00aktualizacja: 19.01.2022, 13:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ponad 120 milionów klientów banków samodzielnie steruje swoimi finansami dzięki Personetics Engagement Platform, poprawiając swoją sytuację finansową. Za pośrednictwem platformy wygenerowano ponad 6,5 mld informacji, a klienci korzystający z jej rozwiązań biznesowych zaoszczędzili ponad 500 mln dolarów. Personetics współpracuje z ponad 80 instytucjami finansowymi na 30 światowych rynkach. Motorem wzrostu Personetics są zaawansowane analizy oparte na sztucznej inteligencji oraz zasoby danych, które można dostosować do każdego rynku.

LONDYN, NOWY JORK, RIO DE JANEIRO, PARYŻ, SINGAPUR, SYDNEY, TEL AWIW, Izrael --(BUSINESS WIRE)-- Firma Personetics, będąca wiodącym międzynarodowym dostawcą opartych na danych finansowych rozwiązań w zakresie personalizacji i angażowania klientów dla banków oraz podmiotów świadczących usługi finansowe, poinformowała dzisiaj o pozyskaniu 85 mln USD w ramach finansowania wzrostu od Thoma Bravo, jednego z liderów w dziedzinie inwestycji w oprogramowanie. W 2021 r. Personetics pozyskała łączne finansowanie w wysokości ponad 160 mln USD. Spółka jest wspierana przez Viola Ventures, Lightspeed Ventures, Sequoia Capital, Nyca Partners i Warburg Pincus.

Obsługując globalny rynek o wartości około 15 mld USD, oparta na sztucznej inteligencji platforma Personetics przekształca się w standard rynkowy w zakresie personalizacji opartej na danych finansowych, udziale klientów i zarządzaniu środkami finansowymi dla ogólnoświatowych instytucji finansowych we wszystkich kanałach. Personetics to partner instytucji finansowych, umożliwiający ponowne opracowanie usług finansowych poprzez integrację zautomatyzowanej inteligencji w każdej interakcji z klientem, pozwalający wdrożyć zmiany w ciągu miesięcy, nie lat. 

Wykorzystująca sztuczną inteligencję, technologia Personetics ukierunkowana jest na proaktywne zaangażowanie: analizowanie danych finansowych w czasie rzeczywistym, poznawanie zachowań finansowych klientów, przewidywanie ich potrzeb i działanie w ich imieniu. Personetics udostępnia codziennie wzbogacone dane, spostrzeżenia, porady finansowe i zautomatyzowane programy wspomagania dobrostanu, dostosowane do bankowości detalicznej, małych przedsiębiorstw, zarządzania majątkiem i posiadaczy kart. Instytucje finansowe wykorzystujące oprogramowanie sztucznej inteligencji autorstwa Personetics odnotowują wzrost do 35% w cyfrowym współdziałaniu klientów, 20% wzrost w przyroście rachunków i sald oraz 17-procentowy wzrost w przyjmowaniu spersonalizowanych rekomendacji i porad dotyczących produktów. 

Celem firmy jest urzeczywistnienie świata samokierujących się finansów, w którym instytucje finansowe proaktywnie działają w imieniu swoich klientów, aby zwiększyć ich wartość życiową i stymulować wpływ na biznes. Połączenie koncepcji samonapędzających się finansów Personetics z otwartą bankowością/finansami zmieni model biznesowy usług finansowych i wzmocni relacje z klientami. 

Do najważniejszych klientów zaliczyć można szereg wiodących banków na świecie, takich jak: U.S. Bank (USA), Huntington Bank (USA), RBC (Kanada), BMO (Kanada), Intesa Sanpaolo (Włochy), Santander (Hiszpania), KBC (Belgia), Metro Bank (Wielka Brytania), UOB (Singapur), Hyundai Card (Korea) i MUFG (Japonia).

Instytucje finansowe wykorzystując dynamiczne narzędzia Personetics i jej niskokodowy kreator zaangażowania, konsolę do tworzenia i zarządzania, błyskawicznie modyfikują setki wstępnie zaprogramowanych wniosków i opracowują zindywidualizowane ścieżki użytkownika, przyspieszając w ten sposób innowacje. Umożliwia to instytucjom finansowym dzielenie się w czasie rzeczywistym indywidualnymi spostrzeżeniami i poradami, jak również zautomatyzowanymi, samodostosowującymi się programami finansowego dobrostanu w całej bazie klientów, obejmującej indywidualnych klientów bankowych, małe przedsiębiorstwa i klientów zarządzających majątkiem.

„Personalizacja oparta na danych i zaangażowanie klientów stanowią wyzwanie dla instytucji finansowych na całym świecie. Banki coraz częściej przechodzą od pasywnej do proaktywnej relacji z klientami i poszukują nowych sposobów, aby zapewnić im pomoc w poprawie pozycji finansowej. Firma Personetics oferuje instytucjom finansowym najbardziej wszechstronną platformę zaangażowania na rynku, umożliwiającą sprawność i zróżnicowanie dzięki elastycznemu dostarczaniu rozwiązań umożliwiających błyskawiczne oddziaływanie na biznes. Niezmiernie cieszymy się z nawiązania współpracy z Thoma Bravo, jednym z najbardziej doświadczonych inwestorów w technologie finansowe na świecie, w celu dalszego stymulowania tego szybkiego wzrostu i innowacji. Razem będziemy realizować naszą wizję koncepcji samokierujących się finansów; pozyskując nowych partnerów i klientów, przy jednoczesnym wspieraniu naszych obecnych odbiorców innowacyjnymi rozwiązaniami biznesowymi, zapewniającymi wpływ na biznes” -  podkreślił David Sosna, dyrektor generalny i współzałożyciel Personetics.

„Ze względu na to, że zakres i złożoność produktów finansowych nieustannie rośnie, Personetics upraszcza i personalizuje bankowość dla konsumentów za pomocą swojej wiodącej w branży technologii opartej na sztucznej inteligencji. Z wielką przyjemnością podejmiemy współpracę z Personetics i wykorzystamy naszą wiedzę operacyjną w zakresie oprogramowania i technologii finansowych, aby pomóc w przyspieszeniu tempa rozwoju firmy, wprowadzeniu nowych produktów i rozwiązać, a także w dotarciu platformy do instytucji finansowych i ich klientów na całym świecie” – wyjaśnił Robert Sayle, partner w Thoma Bravo.

Personetics: 

Firma Personetics, koncentrując się na umożliwieniu proaktywnego zaangażowania instytucji finansowych, analizuje dane finansowe w czasie rzeczywistym, co pozwala zrozumieć zachowania finansowe klientów, przewidywać ich potrzeby i dostarczać spersonalizowanych rozwiązań. Dzięki produktom dedykowanym dla rynku masowego, zarządzania majątkiem oraz dla małych przedsiębiorstw, technologia ta umożliwia bankom dostarczanie klientom codziennych informacji, porad finansowych oraz zautomatyzowanych programów wspomagających komfort życia. Dzięki dynamicznym narzędziom Personetics banki szybko tworzą własne IP personalizacji, które spełniają unikalne potrzeby klientów, a także wyróżniają się na tym niezwykle konkurencyjnym rynku. Wykorzystując powyższe możliwości, banki przekształciły swoją bankowość cyfrową w centrum życia finansowego klientów, zapewniając jednocześnie znaczący wpływ na biznes.

Pod kierownictwem zespołu doświadczonych przedsiębiorców finansowych i technologicznych, spółka dąży do urzeczywistnienia świata samosterujących się finansów, w którym instytucje finansowe proaktywnie działają w imieniu swoich klientów - co jest korzystne dla obydwu stron. Personetics powstała w 2011 roku i działa poprzez biura w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Singapurze, Rio De Janeiro i Tel Avivie. Więcej informacji na stronie internetowej www.personetics.com

Thoma Bravo: 

Thoma Bravo należy do największych firm zarządzających funduszami typu private equity na świecie, z ponad 91 mld USD w aktywach pod zarządzaniem na dzień 30 września 2021 roku. Przedsiębiorstwo inwestuje w nastawione na wzrost, innowacyjne przedsiębiorstwa z branży oprogramowania i technologii. Bazując na specjalistycznej wiedzy branżowej oraz sprawdzonych możliwościach strategicznych i operacyjnych, Thoma Bravo współpracuje z firmami portfelowymi w celu wdrożenia najlepszych praktyk operacyjnych, realizacji inicjatyw wzrostu i lukratywnych przejęć, ukierunkowanych na zwiększenie przychodów i zysków. W ciągu ostatnich 20 lat firma przejęła ponad 325 podmiotów reprezentujących ponad 155 mld USD w wartości przedsiębiorstwa. Spółka ma oddziały w Chicago, Miami i San Francisco. Więcej informacji na stronie internetowej www.thomabravo.com.

Źródło: Personetics

KONTAKT:

Personetics: 
Dorel Blitz 
e-mail: dorel.blitz@personetics.com 
Laura West-Wilson 
e-mail: personetics@pancomm.com  

Thoma Bravo: 
Megan Frank
e-mail: mfrank@thomabravo.com 
Abigail Farr 
e-mail: abigail.farr@fgh.com  

Źródło informacji: Business Wire 

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.01.2022, 13:00
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ