Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mobilna ekspozycja Elica prezentowana była już w tym roku w wielu europejskich miastach, od Barcelony po Petersburg. W pierwszej połowie roku ekspozycja gościła także w Polsce: w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach. Teraz, po raz pierwszy ekspozycja Elica zostanie pokazana w Warszawie.
Prezentacja urządzeń kuchennych Elica skoncentrowana jest na formie i funkcji. Ekstrawaganckie wzornictwo i awangardowa technologia to znaki rozpoznawcze marki, która nieprzerwanie od ponad 40 lat kreuje trendy w projektowaniu okapów i płyt grzewczych. Prezentacji produktów towarzyszyć będą pokazy kulinarne w wykonaniu znakomitego duetu włoskich szefów kuchni – Alfredo i Leonardo z Kuchni Dantego. Zmysłowa i jednocześnie cudownie naturalna jest włoska kuchnia w ich wydaniu, a niebanalne wzornictwo płyt grzewczych Elica z kolekcji NicolaTesla inspiruje do odkrywania nowych smaków.
Wyborna domowa kuchnia jest zawsze zasługą pasji i emocji, które stoją za każdym z innowacyjnych rozwiązań marki Elica. Płyty grzewcze zsynchronizowane z okapami lub zintegrowane z wagą, wyciągi jak designerskie lampy, udekorowane kryształkami, to tylko niektóre z urządzeń prezentowanych na stoisku włoskiej marki. W strefie spotkań dla profesjonalistów, architekci i projektanci wnętrz będą mieli możliwość udziału w prezentacji prowadzonej przez znakomitego projektanta – Fabrizio Crisa, autora wielu nagrodzonych rozwiązań Elica. Spotkanie i prezentacja dla mediów zaplanowane zostały na piątek, 4 października o godz. 12:00.
Akredytacje dla dziennikarzy: https://elica-press.pl/#!/contact
Więcej informacji: www.elica.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.09.2019, 15:41 |
Źródło informacji | Elica Group Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Ponad 6,8 mld to wartość eksportu polskich produktów w 2024 roku dzięki Lidl Polska
Ponad 6,8 mld zł wyniosła w 2024 roku[1] wartość eksportu polskich produktów na zagraniczne rynki, dzięki sieci sprzedaży Lidl Polska. Ponadto w ciągu ostatnich 7 lat sieć wyeksportowała za granicę krajowe produkty o wartości ponad 32 mld zł, co przyczyniło się do znacznego rozwoju rodzimych przedsiębiorstw. Współpraca z polskimi dostawcami oraz promowanie ich produktów za granicą to jeden z celów Lidl Polska.- 05.04.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Lidl Polska
-
Image
Zmodernizowana bocznica kolejowa PKP Intercity Szczecin Zaleskie Łęgi
Hala napraw o długości 200 m, całoroczna automatyczna myjnia mogąca pomieścić 8 wagonów, stanowisko do przeciwdziałania oblodzeniu pociągów czy dodatkowy wyjazd w kierunku stacji Szczecin Główny. To przykładowe inwestycje zrealizowane w ramach modernizacji bocznicy kolejowej Szczecin Zaleskie Łęgi. Wartość zrealizowanego projektu to ponad 106 mln zł brutto.- 04.04.2025, 16:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP IC
-
Image
Na targach Hannover Messe 2025 Shanghai Electric podpisuje umowy o współpracę strategiczną warte ponad 3,637 mld CNY
Przyspieszenie globalnej transformacji energetycznej za sprawą innowacji w zakresie czystej energii i inteligentnej infrastruktury.- 04.04.2025, 16:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ