Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Grupa Eurocash przekazuje do publicznej wiadomości wstępne szacunkowe skonsolidowane wyniki operacyjne Grupy za 4 kwartał 2021 roku:
? Przychody ze sprzedaży towarów Grupy Eurocash wyniosły 6 873.0 mln zł
o Przychody segmentu hurt Grupy Eurocash ze sprzedaży towarów wyniosły 4 947.5 mln zł
o Przychody segmentu detalicznego Grupy Eurocash ze sprzedaży towarów wyniosły 1 762.2 mln zł
o Przychody segmentu projekty Grupy Eurocash ze sprzedaży towarów wyniosły 163.3 mln zł
? EBITDA Grupy Eurocash wyniosła 269.7 mln zł
o EBITDA segmentu hurt Grupy Eurocash wyniosła 190.7 mln zł
o EBITDA segmentu detal Grupy Eurocash wyniosła 125.5 mln zł
o EBITDA segmentu projekty Grupy Eurocash wyniosła -9.9 mln zł
o EBITDA segmentu inne Grupy Eurocash wyniosła -36.5 mln zł
? EBIT Grupy Eurocash wyniósł 120.2 mln zł
o EBIT segmentu hurt Grupy Eurocash wyniósł 130.8 mln zł
o EBIT segmentu detal Grupy Eurocash wyniósł 55.0 mln zł
o EBIT segmentu projekty Grupy Eurocash wyniósł -25.0 mln zł
o EBIT segmentu inne Grupy Eurocash wyniósł -40.6 mln zł
? LfL Cash_Carry w 4 kwartale 2021 roku wyniósł +5.2%
? LfL Delikatesy Centrum Detal w 4 kwartale 2021 roku wyniósł +6.5%
? LfL Delikatesy Centrum Hurt w 4 kwartale 2021 roku wyniósł +4.8%
W ocenie Spółki szacunkowe wyniki te znacząco odbiegają od oczekiwań rynkowych.
Zaprezentowane wielkości nie zostały zaudytowane, mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Ich ostateczne wartości zostaną przekazane do publicznej wiadomości w raporcie rocznym za 2021 rok, którego publikacja odbędzie się 14 kwietnia 2022 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.03.2022, 21:08 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |