Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zestawienie najlepszych studiów EMBA przygotowany przez międzynarodową organizację QS Quacquarelli Symonds, jest już kolejną edycją tego ogólnoświatowego rankingu. Tegoroczna klasyfikacja Executive MBA prezentuje najlepsze programy na świecie, ale też pokazuje je w ujęciu regionalnym. Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej jest najwyżej ocenioną w rankingu uczelnią z Polski, zajmując w zestawieniu 23. miejsce w Europie. Warto zaznaczyć, że uczelnie współzałożycielskie Szkoły Biznesu PW, czyli HEC Paris oraz London Business School zajęły odpowiednio 2. i 3. miejsce, a uczelnia partnerska Politecnico di Milano uplasowała się na 27 pozycji w zestawieniu.
„Wysokie miejsce w tym zestawieniu zawdzięczamy przede wszystkim naszej kadrze wykładowców, którzy są praktykami i teoretykami z najwyższej półki i dbają, aby przekazywana przez nich wiedza inspirowała, ale też uczyła konkretnych umiejętności do wykorzystania w codziennych, biznesowych decyzjach. Jednak nie byłoby nas w tym zestawieniu, gdyby nie studenci i absolwenci naszego programu EMBA, którzy po studiach na naszej uczelni rozwijają skrzydła w świecie biznesu” – podkreśla dr inż. Paweł Urbański, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
EMBA w nowoczesnej formie
Executive MBA, to studia w elastycznej formule – 3 lub 4 semestrów, prowadzone w języku angielskim z udziałem międzynarodowej kadry wykładowców i praktyków biznesu. Studia zostały uzupełnione o wiedzę związaną z zakładaniem i prowadzeniem startupów, której wysoką jakość gwarantuje partner merytoryczny - MIT Enterprise Forum CEE, afiliowany z Massachusetts Institute of Technology, najlepszą na świecie uczelnią technologiczną. Wyróżnikiem programu jest również blok zindywidualizowany Personal Development, w tym zajęcia Transformation Labs, diagnoza kompetencji przywódczych i sesje coachingowe ze wsparciem mentorów.
Cały ranking dostępny jest tutaj: https://www.topmba.com/emba-rankings/europe/2020
KONTAKT:
Katarzyna frankowska
e-mail: k.frankowska@comunicativo.pl
tel. kom. +48 668 371 501
Źródło informacji: Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.07.2020, 13:48 |
Źródło informacji | Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA
Anwim S.A., właściciel marki MOYA - trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce - startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki MOYA jako dostawcy najwyższej jakości paliw, z których korzystają profesjonaliści - kierowcy, ratownicy i służby niosące pomoc innym każdego dnia.- 05.06.2025, 13:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Anwim
-
Image
Demko Home: Meble Okmed Demko wprowadza nową markę detaliczną z okazji 35-lecia
- 05.06.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: „MEBLE-OKMED” Demko Spółka Jawna
-
Image
VeloBank na EKF 2025: chcemy rozszerzyć współpracę z klientami zamożnymi PAP
Nabycie części detalicznej Citi Handlowego przez VeloBank jest naturalną konsekwencją strategii VeloBanku. Mamy dobrze rozwinięte finansowanie klienta detalicznego w kwestii pożyczek gotówkowych czy kredytów hipotecznych. Natomiast elementem, który chcieliśmy mocniej rozszerzyć, jest współpraca z klientami zamożnymi – podkreślił prezes zarządu VeloBanku Adam Marciniak podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.- 05.06.2025, 12:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ