Newsletter

Firma Green Cargo przedłuża umowę wsparcia aplikacji SAP z Rimini Street, by skupić się na strategii zwinnego zarządzania IT

23.09.2020, 12:47aktualizacja: 23.09.2020, 12:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Szwedzkie przedsiębiorstwo z branży logistyki kolejowej podaje strategiczne partnerstwo, ultra-responsywne wsparcie i spokój ducha jako kluczowe powody przedłużenia umowy wsparcia .

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że Green Cargo, szwedzki państwowy operator logistyki kolejowej, odnowił i rozszerzył współpracę z Rimini Street w zakresie wsparcia i konserwacji swojej kluczowej platformy SAP ECC 6.0. Green Cargo po raz pierwszy wybrał wsparcie Rimini Street w 2017 r. i nadal korzysta z wysokiej jakości ultra-responsywnego modelu wsparcia, który pozwala organizacji skupić się na własnych inicjatywach transformacyjnych – w tym przyjęciu zwinnej, opartej na koncepcji platformy niskokodowej („low code”) strategii rozwijania aplikacji. Tym działaniom towarzyszy pewność, że kluczowe aplikacje SAP pozostaną stabilne i niezawodne pod skrzydłami Rimini Street Support.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200922005337/en/

Wsparcie Rimini Street daje Green Cargo pewność niezbędną do przebudowy infrastruktury informatycznej przedsiębiorstwa

Green Cargo to państwowe przedsiębiorstwo transportujące rocznie 22 mln ton ładunków i obsługujące w swojej sieci blisko 300 lokalizacji w Szwecji, Norwegii i Danii, a także połączenia do niemal 2 tys. miejsc w Europie kontynentalnej. W 2019 r. kierownictwo nad Green Cargo przejął nowy zespól, który obrał sobie za cel przywrócenie dochodowości przedsiębiorstwa i poparł szwedzkie cele w zakresie zrównoważenia środowiskowego. W tym czasie do organizacji dołączył nowy dyrektor ds. informatycznych (CIO), któremu powierzono zadanie opracowania strategii informatycznej, która zbuduje fundamenty pod modernizację przedsiębiorstwa i jednocześnie pozwoli ograniczyć główne czynnika ryzyka w tej dziedzinie. Spółka wyznaczyła sobie strategiczne cele związane z podniesieniem poziomu wewnętrznej cyfryzacji procesów, automatyzacją działalności kolejowej i przewodnictwem w dziedzinie integracji systemów bezpiecznych dla środowiska. Ostatecznym celem jest znalezienie nowych sposobów przyspieszenia rozwoju technologii danych i przywództwa w zakresie innowacji, aby utrzymać przewagę konkurencyjną połączoną z ochroną środowiska i zbudować nowoczesną, otwartą i skalowalną architekturę platformy dla przedsiębiorstwa.

Po krachu finansowym w 2008 r. spółka Green Cargo była zmuszona do daleko idących cięć i powierzenia całości działalności w dziedzinie IT firmom zewnętrznym. Pod koniec 2019 r. wyraźnie widać było, jak istotny ma to wpływ na inwestycje w dziedzinie IT. Taka sytuacja nie mogła trwać dłużej, ponieważ systemy informatyczne, które mogły zostać zracjonalizowane zostały poddane maksymalnym możliwym cięciom. Organizacja pozostała z dwoma kluczowymi systemami, środowiskiem głównym i SAP, które cechował wysoki poziom złożoności ze względu na dodawane w ramach różnych wersji strategii IT spersonalizowane funkcje. Pierwszą decyzją strategiczną, którą należało podjąć było to, czy należy odejść od swojego głównego środowiska SAP i zainwestować w wieloletni program IT zmierzający do zastąpienia obecnego systemu, czy też znaleźć nowe podejście do spełniania strategicznych potrzeb spółki.

Platformy niskokodowe szybciej generują innowacje

Pod koniec 2019 r. Green Cargo postanowiło pozostać przy swoim dotychczasowym środowisku głównym i SAP. Zewnętrzne wsparcie systemów SAP spółki kontynuowało Rimini Street, dając spółce pewność, że jej kluczowe aplikacje biznesowe pozostaną stabilne i możliwość przyjęcia bardziej ewolucyjnego podejścia do innowacji. Dział IT poszedł w kierunku stopniowego rozwijania głównej infrastruktury i wstąpienia na ścieżkę ewolucji, która ograniczy ryzyko zakłócenia działalności przy pomocy niskokodowego podejścia do projektowania, testowania i rozwijania nowych aplikacji, które zostanie zintegrowane z główną infrastrukturą pracując w hybrydowym środowisku wielochmurowym (multi-cloud).

Spółka Rimini Street została obecnie jednym z pięciu zaufanych partnerów strategicznych Green Cargo w procesie wdrażania modelu zwinnego zarządzania IT opartego na platformach niskokodowych. Green Cargo uznało, że można polegać na Rimini Street w zakresie wsparcia w zabezpieczeniu, stabilizacji i usprawnieniu platformy SAP na wiele lat. Dodatkowo, jak w przypadku wszystkich klientów Rimini Street, Green Cargo może nadal korzystać ze swojego obecnego systemu SAP przez okres minimum 15 lat od rozpoczęcia współpracy. Rimini Street pomogło Green Cargo ograniczyć potężne zaległości w zakresie rozwoju biznesu i działań w kierunku zapewnienia zgodności, które narosły w czasach niskich inwestycji w IT. Udało się zapewnić stabilność głównego systemu SAP, który obejmuje moduły finansów/rozliczania kosztów, HR, płac, zarządzania łańcuchem dostaw, hurtowni danych, zarządzania relacjami z klientem i modelowania procesów. Dużym wyzwaniem była duplikacja danych w różnych systemach wynikająca z silnej fragmentacji procesów biznesowych.

„Naszą ambicją jest stworzenie harmonogramu rozwoju IT opartego na potrzebach biznesowych, unikaniu ogromnych inwestycji i ryzyka migracji na inne platformy, w tym zakłócenia działalności oraz ryzyka awarii systemów obsługujących naszą sieć kolejową – powiedział Ingo Paas, dyrektor ds. informatycznych w Green Cargo. - Wiedząc, że mamy Rimini Street jako zaufanego partnera strategicznego, który zapewnia stabilność naszego kluczowego systemu SAP, dysponujemy pewnością i możliwościami, które pozwalają nam skupić się na dalszym realizowaniu naszych celów biznesowych. Spółka Rimini Street koncentruje się wyłącznie na wsparciu i jest niezwykle ukierunkowana na klienta, ciągle starając się podnosić poprzeczkę i znajdować nowe sposoby dostarczania wysokiej jakości i opłacalnego wsparcia dla naszej działalności”.

W długiej perspektywie zespół IT planuje zmienić punkt końcowy swoich usług poprzez większą integrację z procesami biznesowymi swoich klientów, co pozwoli zwiększyć przejrzystość działań i wyeksponuje fakt, że usługi kolejowe spółki stanowią cześć kluczowych procesów produkcyjnych jej klientów. W przyszłości oczekiwana jest pełna automatyzacja relacji z klientami przy pomocy innowacyjnych produktów płynnie zintegrowanych z łańcuchami dostaw. Organizacja w przyszłości planuje dalszą współpracę z Rimini Street w poszukiwaniu nowych sposobów usprawnienia swojej platformy SAP. Spółki wspólnie wypracowały 24 szczegółowe inicjatywy, które mają na celu wsparcie usprawnień w systemie SAP, obejmujące m.in. modernizację interfejsu użytkownika, aby umożliwić dostęp do aplikacji na urządzeniach mobilnych.

Podobnie, jak wszyscy pozostali klienci Rimini Street, Green Cargo korzysta z wysokiej jakości elastycznego modelu wsparcia oprogramowania dla firm, w tym z najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) obejmującej 10-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1. Klienci Rimini Street otrzymują również wsparcie konsultanta technicznego z zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych, którzy dysponują średnio piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie danego systemu oprogramowania firmowego klienta.

„Proces strategicznego przeglądu podjęty przez Green Cargo odzwierciedla wyzwania w sektorze IT, z którymi boryka się obecnie wielu naszych europejskich klientów i podkreśla strategiczną rolę wsparcia zewnętrznego dla organizacji zmieniających swoje podejście do tworzenia i wdrażania aplikacji – powiedział Mark Armstrong, dyrektor generalny w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, Rimini Street. - Przekazując ciężar zarządzania swoimi kluczowymi aplikacjami SAP spółce zewnętrznej, Green Cargo może skupić się na budowaniu swojej strategii zwinnego zarządzania opartej na platformach niskokodowych, która zabezpieczy jej konkurencyjność w przyszłości. Rimini Street zapewnia dużo więcej niż tylko 50% oszczędności na opłatach za roczne wsparcie. Możemy odgrywać strategiczną rolę w długoterminowych strategiach IT naszych klientów, co pozwoli im zaoszczędzić nawet do 90% na całkowitych kosztach wsparcia. Co ważniejsze, zapewniamy naszym klientom spokój ducha, aby mogli koncentrować się na tym, w jaki sposób wykorzystać technologie informacyjne do budowania wartości swojego biznesu”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultra-responsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Ponad 2100 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wszelkie stwierdzenia dotyczące oczekiwań Rimini Street w zakresie spodziewanego wykorzystania wpływów z oferty opisanej w niniejszej informacji prasowej stanowią wypowiedzi prognozujące. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. czas trwania gospodarczych, operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 na działalność Rimini Street oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19, katastrofy zakłócające działalność Rimini Street lub działalność jej obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia przez Rimini Street dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 5 sierpnia 2020 r. oraz w suplemencie do prospektu z dnia 14 sierpnia 2020 r. odnoszącym się do poręczonej oferty publicznej akcji zwykłych Rimini Street zamkniętej w dniu 18 sierpnia 2020 r. okresowo aktualizowane przez inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200922005337/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.09.2020, 12:47
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ