Newsletter

Firma SUPCON zadebiutowała na KIOGE 2024, dodatkowo zwiększając zasięg swoich usług

30.09.2024, 09:19aktualizacja: 30.09.2024, 09:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/SUPCON Technology Co., Ltd.
PR Newswire/SUPCON Technology Co., Ltd.

HANGZHOU, Chiny, 27 września 2024 r. /PRNewswire/ -- W terminie 25-27 września odbyły się zakończone sukcesem Międzynarodowe Targi Naftowo-Gazowe KIOGE 2024. Wydarzenie miało miejsce w Centrum Wystawienniczym Atakent w Ałmatach (Kazachstan) i wzięło w nim udział ponad 380 firm z 19 krajów, w tym z Chin, Kazachstanu, Niemiec i Wielkiej Brytanii. Jako jedne z największych targów branży naftowo-gazowej w Azji Środkowej i całym regionie Morza Kaspijskiego KIOGE, które po raz pierwszy odbyły się w 1993 r., stały się cenioną platformą dla wielu spółek produkcyjnych i świadczących usługi, producentów urządzeń oraz automatyki i przyrządów z branży naftowo-gazowej do prezentacji swoich najnowszych produktów, technologii i rozwiązań w kazachskim sektorze naftowo-gazowym, wdrażania inteligentnych technologii i cyfryzacji procesów ekstrakcji.

W tym roku w KIOGE uczestniczyło wiele chińskich przedsiębiorstw. Firma SUPCON po raz pierwszy otrzymała zaproszenie na wydarzenie, podczas którego w kompleksowy sposób zaprezentowała stan rozwoju spółki. Na targach firma SUPCON zwróciła uwagę na swoją nową architekturę inteligentnych zakładów 1+2+N, innowacyjne osiągnięcia skupione wokół produktów „Platforma 4 danych + 1 silnik SI” oraz wiele innych produktów i rozwiązań w ramach transformacji cyfrowej. Ponadto firma SUPCON zaprezentowała typowe produkty i aplikacje przemysłowe w branży naftowo-gazowej, przyciągając uwagę licznych odwiedzających.

Klienci z uznanych instytucji, takich jak spółka państwowa KazMunayGas, CNPC, Chevrolet i The Astana Times odwiedzili stoisko SUPCON, wzbogacając swoją wiedzę o firmie. Wyrazili oni duże uznanie dla zaangażowania SUPCON w cztery główne cele „Bezpieczeństwo, jakość, ekologia i zysk” oraz przełomowa eksploracja w celu budowania podstawowych kompetencji w zakresie „SI + dane”. Wyrazili oni uznanie i zamiar współpracy wobec praktyki firmy SUPCON polegającej na efektywnym wspieraniu dynamiki przemysłu Azji Środkowej za pośrednictwem nowej platformy „5S Store + S2B Platform”, kompleksowego modelu obsługi, usług lokalizacyjnych, technologii cyfrowej i synergicznych działań z partnerami ekosystemowymi.

KIOGE 2024 stanowi wspaniałą szansę na dalsze ulepszanie wizerunku międzynarodowego firmy SUPCON, szczególnie jeśli chodzi o świadomość marki w Azji Środkowej, przyspieszenie ekspansji rynkowej w regionie, zwiększenie zasięgu usług i wzmocnienie współpracy i komunikacji z partnerami międzynarodowymi. Biorąc jednocześnie pod uwagę stosunkowo niski poziom automatyzacji i cyfryzacji w Azji Środkowej, firma SUPCON konsekwentnie realizuje podejście ukierunkowane na klientów. Udoskonalając technologie i rozwiązania dotyczące produktów, „energia SUPCON i chińska technologia” stale napędzają cyfryzację, wdrażanie inteligentnych technologii i zrównoważony rozwój sektorów przetwórczych w Kazachstanie i całej Azji Środkowej.

Azja Środkowa jest jednym z największych regionów produkujących i eksportujących gaz i ropę naftową. Głównym elementem strategii zagranicznej SUPCON jest dalsze zwiększanie inwestycji i współpraca w Azji Środkowej. Spółka utworzyła podmioty zależne w Kazachstanie i Uzbekistanie, pokrywając swoim zasięgiem cały region Azji Środkowej, co przyczyni się do transformacji sektorów przetwórczych w Azji Środkowej z tradycyjnych modeli produkcyjnych w kierunku wysoce zautomatyzowanych i inteligentnych systemów oraz do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju wysokiej jakości.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2517397/1727408953331.jpg

Źródło: SUPCON Technology Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.09.2024, 09:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ