Pobierz materiał i Publikuj za darmo
HANGZHOU, Chiny, 27 września 2024 r. /PRNewswire/ -- W terminie 25-27 września odbyły się zakończone sukcesem Międzynarodowe Targi Naftowo-Gazowe KIOGE 2024. Wydarzenie miało miejsce w Centrum Wystawienniczym Atakent w Ałmatach (Kazachstan) i wzięło w nim udział ponad 380 firm z 19 krajów, w tym z Chin, Kazachstanu, Niemiec i Wielkiej Brytanii. Jako jedne z największych targów branży naftowo-gazowej w Azji Środkowej i całym regionie Morza Kaspijskiego KIOGE, które po raz pierwszy odbyły się w 1993 r., stały się cenioną platformą dla wielu spółek produkcyjnych i świadczących usługi, producentów urządzeń oraz automatyki i przyrządów z branży naftowo-gazowej do prezentacji swoich najnowszych produktów, technologii i rozwiązań w kazachskim sektorze naftowo-gazowym, wdrażania inteligentnych technologii i cyfryzacji procesów ekstrakcji.
W tym roku w KIOGE uczestniczyło wiele chińskich przedsiębiorstw. Firma SUPCON po raz pierwszy otrzymała zaproszenie na wydarzenie, podczas którego w kompleksowy sposób zaprezentowała stan rozwoju spółki. Na targach firma SUPCON zwróciła uwagę na swoją nową architekturę inteligentnych zakładów 1+2+N, innowacyjne osiągnięcia skupione wokół produktów „Platforma 4 danych + 1 silnik SI” oraz wiele innych produktów i rozwiązań w ramach transformacji cyfrowej. Ponadto firma SUPCON zaprezentowała typowe produkty i aplikacje przemysłowe w branży naftowo-gazowej, przyciągając uwagę licznych odwiedzających.
Klienci z uznanych instytucji, takich jak spółka państwowa KazMunayGas, CNPC, Chevrolet i The Astana Times odwiedzili stoisko SUPCON, wzbogacając swoją wiedzę o firmie. Wyrazili oni duże uznanie dla zaangażowania SUPCON w cztery główne cele „Bezpieczeństwo, jakość, ekologia i zysk” oraz przełomowa eksploracja w celu budowania podstawowych kompetencji w zakresie „SI + dane”. Wyrazili oni uznanie i zamiar współpracy wobec praktyki firmy SUPCON polegającej na efektywnym wspieraniu dynamiki przemysłu Azji Środkowej za pośrednictwem nowej platformy „5S Store + S2B Platform”, kompleksowego modelu obsługi, usług lokalizacyjnych, technologii cyfrowej i synergicznych działań z partnerami ekosystemowymi.
KIOGE 2024 stanowi wspaniałą szansę na dalsze ulepszanie wizerunku międzynarodowego firmy SUPCON, szczególnie jeśli chodzi o świadomość marki w Azji Środkowej, przyspieszenie ekspansji rynkowej w regionie, zwiększenie zasięgu usług i wzmocnienie współpracy i komunikacji z partnerami międzynarodowymi. Biorąc jednocześnie pod uwagę stosunkowo niski poziom automatyzacji i cyfryzacji w Azji Środkowej, firma SUPCON konsekwentnie realizuje podejście ukierunkowane na klientów. Udoskonalając technologie i rozwiązania dotyczące produktów, „energia SUPCON i chińska technologia” stale napędzają cyfryzację, wdrażanie inteligentnych technologii i zrównoważony rozwój sektorów przetwórczych w Kazachstanie i całej Azji Środkowej.
Azja Środkowa jest jednym z największych regionów produkujących i eksportujących gaz i ropę naftową. Głównym elementem strategii zagranicznej SUPCON jest dalsze zwiększanie inwestycji i współpraca w Azji Środkowej. Spółka utworzyła podmioty zależne w Kazachstanie i Uzbekistanie, pokrywając swoim zasięgiem cały region Azji Środkowej, co przyczyni się do transformacji sektorów przetwórczych w Azji Środkowej z tradycyjnych modeli produkcyjnych w kierunku wysoce zautomatyzowanych i inteligentnych systemów oraz do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju wysokiej jakości.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2517397/1727408953331.jpg
Źródło: SUPCON Technology Co., Ltd.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.09.2024, 09:19 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |