Newsletter

fritz-kola mischmasch: nowy wygląd, nowy smak

30.07.2024, 08:30aktualizacja: 30.07.2024, 11:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

fritz-kola
fritz-kola
Najbardziej soczysta kola wszech czasów w nowej orzeźwiającej wersji.

Warszawa, 30 lipca 2024 - Kola lubi świeżo wyciskane - to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli. Miks najlepszej koli i owoców zostanie zaprezentowany w samym środku lata. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli [1] i wyjątkowo wysoką, bo aż 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt przywołuje wakacyjny nastrój i z pewnością nie zostanie przeoczony na sklepowych półkach.

Niech nadchodzi lato - fritz-kola mischmasch odpowiada na rosnące zapotrzebowanie

Najlepszy miks koli zmienił się nie tylko na zewnątrz. Nowy mischmasch ma także odpowiednie walory wewnętrzne - w szklanej butelce zwrotnej czekają wyjątkowe doznania smakowe. Intensywny smak koli łączy się z owocowymi nutami soku z pomarańczy, cytryny i mandarynki. 

fritz-kola mischmasch zawiera dwa razy więcej owoców cytrusowych niż napoje konkurencji, zachwycając zarówno nos, jak i język. Najbardziej soczysta fritz-kola w historii jest również wegańska i bezglutenowa.

Nowy wygląd i nowy smak fritz-kola mischmasch będą dostępne od sierpnia 2024 r. w pojemnościach 0,33 i 0,2 litra. Premierze towarzyszyć będzie promocja wydarzeń w social mediach i mediach cyfrowych.

O fritz-koli

fritz-kola to firma założona w 2002 r. przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 r., a następnie pojawiły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soków. Od samego początku fritz-kola z troski o środowisko naturalne używa zwrotnych szklanych butelek i stale rozwija zdecentralizowany i zorientowany na konsumentów system rozlewczy. Ponadto firma angażuje się w wiele projektów na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak inicjatywa „Każda butelka pomaga” (Every Bottle Helps), ruch „Pij ze szkła” (Drink from Glass) oraz inne działania proekologiczne. Obecnie dyrektorami zarządzającymi firmy są Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins.

[1] Źródło: Döhler, mischmasch consumer liquid test, marzec 2024.

Źródło informacji: fritz-kola 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 30.07.2024, 08:30
Źródło informacji fritz-kola
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii