Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportów bieżących nr 15/2018 oraz 17/2018 dotyczących podwyższenia kapitału zakładowego Getback S.A. ("GetBack"), Zarząd GetBack informuje, że w dniu dzisiejszym GetBack podpisał list intencyjny ("List Intencyjny") z potencjalnym zagranicznym inwestorem branżowym ("Inwestor"), analizującym potencjalne objęcie akcji GetBack w emisjach, o których mowa w przywołanych raportach bieżących. Przy czym Inwestor nie jest żadnym z inwestorów, o których mowa w raportach bieżących nr 23/2018 i 25/2018. Z zastrzeżeniem, że Walne Zgromadzenie GetBack podejmie uchwały dotyczące podwyższenia kapitału zakładowego GetBack, zgodnie z treścią Listu Intencyjnego objęcie akcji przez Inwestora nastąpiłoby w drodze subskrypcji prywatnej w rozumieniu art. 431 § 2 pkt. 1) Kodeksu spółek handlowych, tzn. poprzez otrzymanie i przyjęcie oferty dotyczącej nabycia akcji ("Transakcja"). Zakończenie Transakcji zostało przewidziane nie później niż na 30 kwietnia 2018 r. Warunkami dokonania Transakcji są bezwzględnie obowiązujące zgłoszenia antymonopolowe o skutku zawieszającym lub inne warunki wynikające z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Za wyjątkiem postanowień odnoszących się do zachowania poufności, kosztów i wydatków oraz prawa właściwego, postanowienia Listu Intencyjnego nie stanowią jakiejkolwiek wiążącej umowy.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.03.2018, 20:12 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |