Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TestingCup 2018 to VI edycja tego wydarzenia, które skierowane jest do testerów oprogramowania, pracowników branży nowych technologii oraz osób związanych zawodowo z programowaniem i zapewnieniem jakości systemów informatycznych. TestingCup składa się zarówno z konferencji, jak i zawodów w kategoriach: drużynowej i indywidualnej.
Pierwszego dnia, podczas zawodów testowania, uczestnicy mogą sprawdzić swoje umiejętności testerskie i zawalczyć o tytuł najlepszych testerów oprogramowania w Polsce. GFT reprezentują dwa zespoły - Testing Under Influence (TUI): Paweł Górka (Technical Test Analyst), Ilona Lańska (Test Engineer) i Mateusz Opitz (Senior Test Analyst) z Łodzi oraz sQAd 418: Marcin Ziętara (Senior Test Analyst), Jacek Góraj (Test Analyst) i Przemysław Górski (Test Analyst) z Poznania.
Drugi dzień wydarzenia to okazja do zapoznania się z trendami panującymi w testowaniu podczas wystąpień polskich i międzynarodowych ekspertów. Nasz ekspert, Jakub Szewczyk z GFT Łódź - 29 maja o godz. 13:45 w Sali Satynowej - zaprezentuje metody optymalizacji testowania oprogramowania oparte na podejściu Behavior Driven Development podczas prezentacji „How to keep your test set small and valuable”.
„Chcę pokazać praktyczny sposób na ograniczenie liczby scenariuszy testowych w projekcie, poprzez ‘reużywanie’ każdego z nich w testach e2e (UI) oraz integracyjnych (RestAPI). Pozwala to na zmiejszenie kosztu czasowego w zarządzaniu i utrzymaniu test setu, oraz weryfikację implementacji wymagań biznesowych już na wczesnych etapach wykonywania testów. Bazuję głównie na podejściu BDD, jednak przedstawioną metodykę można zastosować w dowolnym podejściu do testów” - podsumowuje Jakub.
GFT Polska zaprasza także na stoisko, przy którym oprócz rozmów z ekspertami GFT Polska, uczestnicy mogą dowiedzieć się o aktualnych ofertach pracy w oddziałach w Łodzi, Poznaniu i Warszawie oraz przetestować specjalnie przygotowany symulator VR.
GFT
Jako doświadczony partner technologiczny, GFT dąży do usprawnienia transformacji cyfrowej w branży usług finansowych. Korzystając z naszej rozległej znajomości sektora, doradzamy czołowym instytucjom finansowym na świecie i opracowujemy indywidualne rozwiązania informatyczne — od przygotowywania aplikacji bankowych i systemów transakcyjnych po wdrażanie i obsługęcałych platform oraz modernizację podstawowych systemów bankowych. Nasz globalny zespół ds. innowacji tworzy też nowe modele biznesowe, skupiając się przy tym na takich technologiach jak blockchain, cloud computing, sztuczna inteligencja i Internet of Things we wszystkich sektorach.
www.gft.com
KONTAKT:
Anna Smogorzewska
Employer Branding & Communications Manager
GFT Poland Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 56c
00-803 Warszawa
tel. kom. +48 607 892 857
e-mail: anna.smogorzewska@gft.com
-
Edyta Tudruj
Marketing & Employer Branding Specialist
GFT Poland Sp. z o. o.
Aleje Jerozolimskie 56c
00-803 Warszawa
tel. kom. +48 661 870 003
e-mail: edyta.tudruj@gft.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.05.2018, 13:23 |
| Źródło informacji | GFT Poland |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Firma Kolmar Korea wybrana do rządowej inicjatywy budowy „AI Factory”, której zadaniem jest stymulowanie rozwoju innowacji w obszarze produkcji kosmetyków K-Beauty
• Jedyna firma kosmetyczna wybrana przez Ministerstwo Handlu, Przemysłu i Zasobów do udziału w projekcie „AI Factory”.
• Umożliwia elastyczną produkcję niewielkich partii wielu produktów, aby w czasie rzeczywistym zaspokajać różnorodne potrzeby klientów.- 27.10.2025, 17:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Aż 94 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu, bezpieczeństwie i bliskości
Jak wynika z raportu Fundacji PZU, aż 93,5 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania. Ponad połowa badanych uważa, że marzenia pomagają radzić sobie z codziennością, dają energię do działania i oswajają zmiany. „Te wyniki inspirują nas do dalszej pracy na rzecz budowania odporności społecznej i poczucia wspólnoty” – deklarowała Maia Mazurkiewicz prezeska zarządu Fundacji PZU, podczas 12. edycji kongresu Igrzyska Wolności w Łodzi.- 27.10.2025, 15:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
mBank prezentuje plan transformacji
Po wrześniowym ogłoszeniu nowej, ambitnej, 5-letniej strategii „Cała naprzód”, mBank nie zwalnia tempa i prezentuje swój Plan Transformacji. Lider finansowania transformacji energetycznej obiera w ten sposób konkretny kurs do neutralności klimatycznej, wsparcia polskiej gospodarki i zwiększenia konkurencyjności rodzimych firm.- 27.10.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: mBank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ