Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 5 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ -- hasło przewodnie tegorocznego Światowego Dnia Środowiska – #BeatPlasticPollution („Pokonajmy zanieczyszczenie tworzywami sztucznymi”) – skupia się na tworzeniu rozwiązań problemu zanieczyszczenia plastikiem. Hisense, marka elektroniki użytkowej i jeden z największych międzynarodowych producentów sprzętu AGD, wciela w życie idee ochrony środowiska, potwierdzając wieloletnią wiarę w potrzebę sprawiania, by ludziom żyło się lepiej dzięki urządzeniom bazującym na najnowocześniejszych technologiach w myśl zasady „Go tech, and Beyond” („Więcej niż technologia”).
Hisense nie tylko przyciąga ludzi przed ekrany, ale również stosuje praktyki mające na celu ochronę środowiska. Firma Hisense cały czas stara się udoskonalać swój system zarządzania łańcuchem dostaw i ograniczać wykorzystanie tworzyw sztucznych w produkcji wyświetlaczy. W rezultacie podejmowanych działań udało jej się zoptymalizować układ chłodzenia i grubość tylnej osłony telewizorów, co przekłada się na ograniczenie wykorzystania plastiku na poziomie 4626 ton w skali roku – ilość ta jest równoważna 514 mln foliowych torebek.
W myśl idei ochrony środowiska firma Hisense nieustannie inwestuje w innowacje technologiczne i projektowanie bardziej ekologicznych produktów odpowiadających na zróżnicowane potrzeby klientów i ułatwiających im prowadzenie zdrowszego trybu życia. Przykładowo lodówki i pralki Hisense posiadają wydajny układ pozwalający ograniczyć zużycie energii. Oferowane przez Hisense klimatyzatory posiadają z kolei „cyklonowy” system oczyszczania, dzięki któremu użytkownicy mogą cały czas oddychać świeżym i zdrowym powietrzem.
Hasło „Go tech, and Beyond” odzwierciedla dążenia Hisense mające na celu dostarczanie milionom rodzin na całym świecie innowacji technologicznych w wysokiej klasy produktach, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia.
Hisense aktywnie wprowadza do oferty nowatorskie produkty tworzone z myślą o podnoszeniu jakości życia konsumentów. Dzięki nowym technologiom stosowanym w projektorach laserowych i ultra-krótkiego rzutu produkty Hisense Laser TV nie tylko dostarczają iście kinowych wrażeń, ale również w większym stopniu chronią oczy użytkowników i zużywają mniej energii. Wraz z otwarciem sezonu letniego i wprowadzeniem flagowych telewizorów ULED X i U8 na rynku europejskim konsumenci będą mieli okazję osobiście przekonać się o zaletach innowacji tworzonych w myśl hasła „Go tech, and Beyond”.
Hisense
Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Oferta Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne systemy informatyczne. Hisense posiada oddziały w przeszło 160 państwach i odnotowuje w ostatnim czasie dynamiczny rozwój.
Źródło: Hisense
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2092746/1.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg
KONTAKT:
e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.06.2023, 17:37 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |