Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od początku czerwca 2015 r. działa w Warszawie międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych Groupon (SSC), obsługujące klientów z dziesięciu państw, w tym z Polski. W polskim centrum powstanie 300 nowych stanowisk, które zostaną obsadzone pracownikami z lokalnego rynku pracy.
Po szczegółowych badaniach i analizie rynku centrala firmy podjęła decyzję o zlokalizowaniu centrum SSC w sercu Europy - w Polsce. Klientów obsługiwać będą polscy pracownicy Groupon oraz pracownicy zatrudnieni w ramach trwającego procesu rekrutacji. Ponadto polska centrala będzie obsługiwać klientów linii biznesowej Groupon Produkty na region EMEA.
Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzająca Groupon Polska: "Od 5 lat Groupon pozostaje wiodącym graczem na rynku e-commerce i m-commerce w Polsce. Lokalizacja Centrum Usług Wspólnych jest potwierdzeniem efektywności operacyjnej naszego zespołu. Wysokie standardy pracy to kluczowy element strategii Groupon. Groupon zapewnia atrakcyjne benefity dla pracowników i wyjątkową atmosferę pracy, co wyróżnia nas na rynku. Potrafimy również zaproponować warunki zatrudnienia, które zapewniają maksymalną elastyczność naszym bardzo utalentowanym zespołom. Tym samym dołączamy do grona najlepszych pracodawców w Polsce".
W Centrum Usług Wspólnych w Polsce zatrudnienie znajdzie docelowo 500 osób. Z myślą o rozwoju działalności Groupon na rynku EMEA, firma planuje zrekrutować do zespołu ponad 300 osób na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie.
Od czasu pojawienia się Groupon na polskim rynku w 2010 r. wiele się zmieniło. Liczba ofert na stronie zwiększyła się z 300 do 14 tys. dziennie. Do zmienionego w 2014 r. układu strony dodano nowe funkcje oraz wprowadzono wysoko ocenianą aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą odkrywać znajdujące się w pobliżu miejsca i zawierać transakcje przy pomocy jednego kliknięcia. Otwarcie centrum to kolejny krok na drodze rozwoju działalności Groupon w Polsce.
Osoby zainteresowane pracą w Groupon na tworzonych stanowiskach mogą zgłosić się do:
Koordynator ds. Rekrutacji
Monika Jakubek - Skultecka
e-mail: rekrutacja@groupon.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.11.2015, 10:26 |
Źródło informacji | Groupon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ