Newsletter

Grupa Emirates NBD wybiera NeXJ do obsługi działu bankowości korporacyjnej

27.10.2017, 12:56aktualizacja: 27.10.2017, 12:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TORONTO, 26 października 2017 r./PRNewswire/ - Spółka NexJ ma pomóc pracownikom na stanowisku Relationship Manager (kierownik ds. kompleksowej obsługi klienta) lepiej zrozumieć klientów, rozpoznawać możliwości i współpracować pod kątem poprawy wyników sprzedażowych.

Spółka NexJ Systems Inc. (TSX: NXJ), oferująca podmiotom z branży usług finansowych i ubezpieczeniowych rozwiązania z zakresu zarządzania relacjami z klientami, poinformowała dziś, że dział bankowości korporacyjnej (Wholesale Banking) w Emirates NBD - jednej z czołowych grup bankierskich na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej - wybrał NexJ CRM™ do realizacji swojego programu przekształcania sprzedaży usług obsługi bankowej firm.

Rozwiązanie będzie wdrażane wśród klientów korzystających z usług bankowości korporacyjnej oferowanych przez poszczególne podmioty grupy Emirates NBD.

„Cieszymy się z rozszerzenia naszej globalnej bazy klientów z sektora bankowego o obszar Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej - stwierdził Richard J. Broley, dyrektor generalny NexJ Systems Inc. System zarządzania relacjami z klientami (CRM) oferowany przez NexJ zapewni kierownikom ds. kompleksowej obsługi klienta w Emirates NBD najlepsze w swoim rodzaju narzędzia niezbędne do realizacji wizji banku, która zakłada budowanie światowej renomy najbardziej cenionego dostawcy usług finansowych na Bliskim Wschodzie”.

Grupa Emirates NBD poszukiwała systemu zarządzania relacjami z klientami, który umożliwiałby obsługę bankową firm, służąc jako wiodące rozwiązanie typu CRM dla jej kierowników ds. kompleksowej obsługi klienta pozwalające na cyfryzację procesu sprzedaży, sprzedaż w oparciu o dostępne dane oraz poprawienie skuteczności i wydajności sprzedaży. Od systemu oczekiwano skuteczności w zakresie usprawniania i rozszerzenia informacji dotyczących klienta; planowania i opracowywania oferty rachunków oraz zarządzania ofertą; procesów zarządzania relacjami z klientami; automatyzacji procesu sprzedaży; bazy wiedzy dotyczącej sprzedaży; oraz wsparcia w dziedzinie sprzedaży.

Jak zauważa ośrodek badań rynkowych Forrester Research Inc. - odpowiednie dostosowanie systemu CRM do potrzeb prowadzonej działalności zyskuje coraz większe znaczenie w branży usług finansowych. Systemy CRM przeznaczone dla konkretnej branży to przyszłościowa inwestycja dla przedsiębiorstw z branży usług finansowych. Według ośrodka, w ciągu najbliższych pięciu lat tego typu systemy staną się rozwiązaniem preferowanym. Forrester Research uważa, że umożliwiają one przedsiębiorstwom skrócenie czasu potrzebnego na osiągnięcie pierwszych korzyści, szybszy dostęp do statystyk i właściwych dla branży kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz „pozwolą użytkownikom łatwiej i skuteczniej przejść na nowy system, ponieważ bazują na standardowych algorytmach biznesowych oraz terminologii i zasadach obowiązujących w branży” (Kate Leggett, Forrester Research Inc., Vendor Landscape: The Growing Demand for Vertical CRM Solutions [Krajobraz dostawców: Rosnące zapotrzebowanie na systemy CRM przeznaczone dla konkretnej branży]).

„Wyniki przeprowadzonego przez nas testu słuszności koncepcji (ang. Proof of Concept) wykazały, że wybór oferowanej przez NexJ platformy technologicznej pozwoli sprostać naszym wymogom w zakresie integracji, interdyscyplinarnego przepływu pracy oraz bezpieczeństwa firmy - powiedział Jonathan Morris, starszy wiceprezes i dyrektor grupy ds. obsługi bankowej firm w Emirates NBD. - Jesteśmy przekonani, że oferowane przez NexJ połączenie wiedzy branżowej oraz skuteczności w zakresie realizacji założeń będzie podstawą pomyślnej i długotrwałej współpracy strategicznej”.

NexJ Systems Inc.

Spółka NexJ Systems oferuje spółkom z branży usług finansowych rozwiązania w zakresie zarządzania relacjami z klientami korporacyjnymi. Nasze rozwiązania obejmują zarządzanie relacjami z klientami (CRM) dopasowane do danej branży, których celem jest ściślejsza współpraca pomiędzy krajami, regionami i zespołami; zarządzanie procesami obsługi klientów (CPM) dla klientów wyrażających chęć postępowania zgodnie z zasadą KYC (ang. Know Your Customer - poznaj swojego klienta) i przeciwdziałania praniu pieniędzmi, w celu postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; zarządzanie danymi klienta (CDM), w celu udzielenia wsparcia w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa i analizy danych klientów. Nasze rozwiązania gromadzą informacje pochodzące z różnych systemów, tworząc jednolity obraz sytuacji, w celu udzielenia firmom wsparcia w zakresie lepszego zrozumienia informacji o klientach i dzieleniu się nimi w celu zwiększenia lojalności, i zapewnieniu klientowi pozytywnych doświadczeń.

Spółka NexJ, z siedzibą w Toronto, obsługuje klientów w całej Ameryce Północnej, w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i w krajach regionu Pacyfiku. Więcej informacji na temat spółki NexJ znajduje się na naszej stronie internetowej www.nexj.com, e-mail info@nexj.com, lub pod numerem telefonu +1-416-222-5611. Dołącz do nas na LinkedIn i Twitterze, zostań subskrybentem naszego kanału na YouTube, polub nas na Facebooku lub dołącz do nas w Google+ Hangouts.

Stwierdzenia dotyczące prognoz spółki NexJ

Niektóre stwierdzenia zawarte w niniejszej informacji prasowej mogą zawierać wypowiedzi prognozujące lub informacje objęte obowiązującymi przepisami w sprawie papierów wartościowych. Stwierdzenia te oparte są na obecnych oczekiwaniach spółki NexJ, danych szacunkowych, prognozach i przewidywaniach dotyczących otoczenia spółki, gospodarek i rynków na których spółka prowadzi działalność. Stwierdzenia te podlegają istotnym przesłankom, ryzyku i niedostatecznej pewności, które są trudne do przewidzenia, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od przewidywań. Założenia NexJ, mimo że spółka uważa je za uzasadnione w dniu wydania informacji prasowej, mogą okazać się nieścisłe i w rezultacie rzeczywiste skutki działań spółki mogą znacznie różnic się od oczekiwań zawartych w niniejszej informacji prasowej. Dodatkowe informacje w odniesieniu do ryzyka i innych czynników, które mogą wystąpić znajdują się w dokumentacji składanej do Komisji Papierów Wartościowych w Ontario i do innych organów nadzoru obrotem papierów wartościowych. Dokumentacja NexJ dotycząca papierów wartościowych jest dostępna na stronie www.sedar.com. O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, spółka NexJ zrzeka się prawa i obowiązku aktualizowania lub poprawiania jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących prognoz, zarówno wynikających z pozyskania nowych informacji, przyszłych zdarzeń, jak i w inny sposób.

Żródło: NexJ Systems Inc.

KONTAKT:

Matthew Bogart

wiceprezes ds. marketingu

NexJ Systems Inc.

tel.+1-416-227-3708

e-mail: Matthew.bogart@nexj.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.10.2017, 12:56
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ