Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Współpraca AZS AGH Kraków i Grupy Oknoplast oficjalnie staje się faktem. Zespół, który niedawno na poziomie mistrzostw Polski do lat 20 zdobył złoty medal i odważnie wprowadza do gry na seniorskim poziomie młodych zawodników, zyskał sponsora tytularnego. Wsparcie małopolskiego przedsiębiorstwa stanowi dla drużyny szansę na jeszcze prężniejszy rozwój oraz liczne występy w zawodach.
„Cieszymy się, że możemy wesprzeć tak waleczny i pracowity zespół. Od lat niezmiennie stawiamy na uniwersalne wartości, a do tych należą uczciwa rywalizacja sportowa oraz propagowanie aktywności fizycznej wśród młodych ludzi. Całemu zespołowi AZS AGH Oknoplast Kraków życzymy wielu sukcesów w nadchodzącym właśnie sezonie!” – komentuje Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu w Grupie Oknoplast.
Od lat wspierają
Grupa Oknoplast od lat utożsamiana jest ze sportem, i to nie tylko na arenie krajowej. Była już przecież głównym sponsorem drużyn piłkarskich: Interu Mediolan, Borussii Dortmund i Olympique Lyon. Na polskim rynku wspierała natomiast Puszczę Niepołomice czy drużynę futsalu Gatta Active Zduńska Wola. Firma była też tytularnym sponsorem włoskiej drużyny Virtus Bologna. Ostatnimi czasy z kolei najmocniej zaangażowana jest we współpracę z młodzieżową drużyną koszykarską Oknoplast Basket Kraków.
„Zależy nam, aby pokazać, że sport może stać się ważnym elementem codzienności, z korzyścią dla zdrowia. Chcemy stworzyć przyjazną przestrzeń do rozwoju osobistego, która pozwoli graczom na pełne wykorzystanie możliwości” – dodaje Magdalena Cedro-Czubaj.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2019, 13:55 |
Źródło informacji | Oknoplast |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Prawo.pl: planowane jest rozszerzenie katalogu umów zawieranych elektronicznie PAP
Nowa wersja projektu o eUmowach zakłada, że za pośrednictwem systemu teleinformatycznego (sms, e-maila) każda firma, a nie jak dotychczas licząca do 9 osób, będzie mogła zawierać więcej rodzajów umów, nie tylko umowy o pracę czy umowy zlecenia, ale też m.in. umowy o zakazie konkurencji, o wolontariacie czy umowy o współodpowiedzialności materialnej - podaje Prawo.pl.- 08.08.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lody na celowniku IJHARS. W kubeczku, w wafelku lub na patyku - sprawdzono, co kryje się w mrożonych pysznościach
Znakowanie lodów trochę kuleje i to zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju informacji o lodach, umieszczanych na etykietach oraz udostępnianych klientom w czasie zakupu.- 08.08.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: IJHARS
-
Image
Tredence powołuje Shriharshę Imprapura na stanowisko Chief Business Officer na region Wielkiej Brytanii i Europy
- 08.08.2025, 11:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ