Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Akwizycja Grupy Semergy ma przełomowe znaczenie dla rozwoju Grupy WeNet. Po tej transakcji osiągniemy w 2024 roku przychody na poziomie około 400 mln zł oraz zysk EBITDA w wysokości ponad 80 mln zł. Po uwolnieniu synergii przychodowych i kosztowych, EBITDA Grupy WeNet powinna przekroczyć 100 mln zł, a portfolio klientów 75 tysięcy” - podsumowuje Jarosław Mikos, Prezes Zarządu WeNet Group S.A.
Zgoda na dokonanie transakcji obejmuje marki do tej pory należące do Grupy Semergy, tj. Sunrise Systems, Artefakt, Widzialni.pl, Semahead oraz Grupa TENSE, które specjalizują się w dostarczaniu innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań w obszarze marketingu internetowego. Świadczą szereg usług komplementarnych do oferty WeNet Group, takich jak optymalizacja wyszukiwarek (SEO), usługi pay per click (PPC), content marketing, analityka internetowa i obsługa mediów społecznościowych. Usługi marketingu cyfrowego oferowane przez spółki są poświęcone małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP) w całej Polsce.
Transakcja sprawia, że WeNet Group zyska nie tylko unikalne portfolio produktów i klientów, ale również umocni pozycję lidera we wszystkich kluczowych liniach biznesowych: tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych, realizacji dedykowanych kampanii reklamowych, działań marketingu lokalnego i SEO, a także tworzeniu e-sklepów oraz hostingu stron internetowych.
WeNet Group S.A. konsekwentnie inwestuje w innowacyjne rozwiązania dla biznesu oparte na autorskim modelu sztucznej inteligencji (AI). Obecnie firma pracuje nad dotarciem do klientów w Stanach Zjednoczonych, promując unikatowe rozwiązania AI, m.in. narzędzie WebWave AI Builder™ do tworzenie stron internetowych w 3 minuty. Firma zatrudnia ponad 1 000 pracowników, a po transakcji zwiększy swoje zasoby do poziomu 1 500 pracowników, stanowiących zespoły doradców internetowych, ekspertów i specjalistów w obszarze marketingu w sieci. Firma posiada biura w 17 lokalizacjach w Polsce oraz swoje przedstawicielstwa za granicą: na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech.
Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma ma w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już prawie 60 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i ma biura w 17 lokalizacjach. Więcej na stronie internetowej: www.wenet.pl.
KONTAKT:
WeNet Group S.A.
Tomasz Jaros
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.03.2024, 14:24 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ