Newsletter

Hisense: jak wykorzystać trzy atuty dla rozwoju wysokiej jakości

21.12.2022, 08:42aktualizacja: 21.12.2022, 08:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 20 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- 18 grudnia Fisher Yu, starszy wiceprezes Hisense, wygłosił przemówienie otwierające konferencję Global Partner Conference, ogłaszając, że Hisense nadal będzie rozwijać ofertę swoich produktów technologicznych, obejmującą wyświetlacze LCD, laserowe i LED, by zapewniać kompletne rozwiązania do wyświetlania w domu biurze i pojazdach.

Hisense jest coraz lepsze dzięki kompleksowemu podejściu

Jako czołowa globalna firma, Hisense jest nie tylko producentem telewizorów, ale zajmuje się również badaniami i systemami wyświetlaczy do każdego scenariusza.

W ciągu ostatnich kilku lat, Hisense zawsze postrzegał konkurencję w segmencie telewizorów przez pryzmat kompleksowych rozwiązań. Dlatego, poza technologią wyświetlania, firma dąży też do doskonałości w wielu innych aspektach, w tym jakości dźwięku, treści, interfejsu użytkownika, wzornictwa przemysłowego i AIoT (sztucznej inteligencji w Internecie rzeczy), rozszerzając swoją ofertę produktów i przesuwając granice rozwoju technologicznego.

Trzy motory wysokiej jakości rozwoju Hisense

Według Yu, przez dziesięciolecia badań i rozwoju technologia wyświetlania Hisense zrobiła ogromne postępy, a ten dynamiczny i wysokiej jakości rozwój był możliwy dzięki trzem kluczowym aspektom.

Modernizacja technologii ULED jest najistotniejszym elementem stabilnego wzrostu Hisense, bo dzięki temu jakość obrazu została wyniesiona na zupełnie nowy poziom. Hisense wprowadził na rynek nową generację technologii wyświetlania ULED X wraz ze swoim flagowym produktem, U8H. Ten najwyższej klasy produkt pracuje w oparciu o procesor 8K AI PQ i pierwszy 16-bitowy algorytm kontroli podświetlenia w branży, co pozwala produktowi na osiągnięcie trzykrotnie wyższego kontrastu względem tła i dwukrotnie wyższego zakresu dynamicznego niż OLED TV.

Globalny debiut telewizorów 8K Laser TV podczas konferencji Global Partner Conference stanowi kolejny krok w rozwoju Hisense. Dane z Omdia wskazują, że Hisense ma 51% udziału w rynku jeśli chodzi o sprzedaż urządzeń Laser TV od stycznia do września tego roku, co daje mu 1. miejsce na świecie. Ponadto dzięki bliskiej współpracy z partnerami na wyższych i niższych ogniwach łańcucha dostaw, Hisense pomógł branży przejść z technologii 2K na 4K, a obecnie 8K, tworząc najbardziej przyjazną w oglądaniu imponującą technologię Laser TV.

Coraz szersza oferta produktowa Hisense w zakresie technologii LED również przyczynia się do dynamicznego rozwoju firmy. Jak ogłosił Yu, w popularnym segmencie Micro LED, Hisense niezależnie opracował dwie serie wyświetlaczy LED – „Vision One” i „Vision X”, które w znacznym stopniu wypromowały zmiany w technologii produktów i doświadczeniach użytkownika.

Jako pionier w swojej branży, Hisense angażuje się także w zrównoważony rozwój o niskim śladzie węglowym. Zaangażowanie firmy w rozwiązania niskoemisyjne i przyjazne dla środowiska życie znajduje zastosowanie w całym procesie projektowania, produkcji i recyklingu. Przykładowo, 100-calowy telewizor Hisense zużywa między 2 a 3 razy mniej energii zużywanej przez konwencjonalne telewizory LCD o tych samych rozmiarach.

Własna innowacyjność od zawsze była kluczową koncepcją stanowiącą o rozwoju marki Hisense. W przyszłości Hisense nadal będzie promował rozwój technologii wyświetlaczy, napędzał modernizację przemysłu poprzez innowacje i tworzył nowe standardy dla najwyższej klasy telewizorów.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1971229/Fisher_Yu_SVP_Hisense.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1971230/The_Path_ULED_Development.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.12.2022, 08:42
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii