Newsletter

Hisense rozpoczyna masową produkcję 150-calowych telewizorów laserowych

24.09.2024, 08:51aktualizacja: 24.09.2024, 08:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Hisense
PR Newswire/ Hisense

QINGDAO, Chiny, 23 września 2024 r. /PRNewswire/ -- W dniu 19 września 2024 r. w Qingdao, w Chinach, odbyła się konferencja na temat rozwoju technologii i branży wyświetlaczy laserowych, zatytułowana „Światło przyszłości” (ang. Light of The Future). Podczas konferencji zaprezentowano szereg nowych osiągnięć w dziedzinie technologii wyświetlaczy laserowych, a także przeanalizowano nowe pomysły na innowacyjny rozwój wyświetlaczy laserowych w wielu obszarach, w tym nowe scenariusze zastosowań, produkty, technologie i branże, w kontekście modernizacji wyświetlaczy za pomocą technologii laserowej w kolejnym dziesięcioleciu.

Jako wiodąca marka w branży elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego, Hisense oficjalnie ogłosiła podczas konferencji, że jej 150-calowy telewizor laserowy trafi do masowej produkcji. Konsumpcja 100-calowych telewizorów rosła wykładniczo w ostatnich latach, a telewizory laserowe są jedną z największych sił napędowych. Według Dennysa Li, prezesa Hisense Visual Technology, przez lata telewizory laserowe promowały popularność dużych ekranów wśród rodzin, z szeroką gamą innowacyjnych projektów, takich jak zwijane i podnoszone ekrany. Hisense będzie ściśle współpracować z partnerami branżowymi w zakresie przyszłego rozwoju technologii ekranów, aby zapewniać konsumentom coraz doskonalsze wrażenia podczas oglądania telewizji.

Hisense liderem „światła przyszłości”

Nieskończony potencjał innowacyjny wyświetlaczy laserowych znajduje odzwierciedlenie w zmodernizowanej dzięki wysiłkom całej branży technologii wyświetlania. Oprócz różnych obszarów zastosowania tradycyjnych wyświetlaczy, udoskonalone wyświetlacze laserowe przenoszą takie funkcje, jak kino domowe, podróż samochodem i twórczość artystyczna, na wyższy poziom.

Bogate możliwości adaptacji wyświetlaczy laserowych Hisense pozwalają na ich zastosowanie w coraz bardziej segmentowanych dziedzinach, aby zaspokoić potrzeby szerokiego grona profesjonalistów. Wśród innowacji znajdują się bardziej profesjonalne wyświetlacze do gier, nowe metody tworzenia artystycznego światła i cienia, ulepszone wyświetlacze na potrzeby turystyki kulturalnej, a teraz także zastosowanie w dziedzinie profesjonalnej produkcji filmowej.

Telewizory laserowe Hisense nadal zapewniają przewagę pod względem ultra-dużych ekranów, przełamując ograniczenia w zakresie przestrzeni, kolorów i kosztów. Tam, gdzie jest projektor laserowy, tam jest prawdziwe kino. Inteligentne, a jednocześnie przenośne projektory sprawiają, że jest ono dostępne dla wszystkich. Rozmiary hosta w przypadku telewizora laserowego mogą być znacznie ograniczone do rozmiaru zbliżonego do iPada, co sprawia, że staje się on całkowicie niewidoczny i zintegrowany z wyposażeniem domu. Ponadto przyszłość wyświetlaczy laserowych będzie oferować więcej interakcji ze sztuczną inteligencją. Staną się też one bardziej energooszczędne i przyjazne dla środowiska. Dzięki sztucznej inteligencji, przyszłe telewizory i projektory laserowe będą pełnić rolę inteligentnych systemów służących całej nowoczesnej rodzinie.

Młodzieżowe i wielkoekranowe produkty jako nowe trendy

Młodzieżowe, klimatyczne, wielkoekranowe i oparte na scenariuszu użytkowania produkty to najnowsze trendy wśród konsumentów dokonujących zakupu telewizorów laserowych. Przyspieszony zasięg wyświetlania laserowego we wszystkich scenariuszach użytkowania sprawia, że produkty pozwalające śledzić wciągające produkcje filmowe i widowiska sportowe w zaciszu własnego domu stają się coraz bardziej powszechne. Czynniki wpływające na decyzje dotyczące nabywania produktów laserowych również się zmieniają wraz z ekspansją i rozwojem scenariuszy zastosowań.

W ostatnich latach produkty Hisense z wyświetlaczami laserowymi zyskały większe uznanie na rynku i otrzymały liczne pochwały od mediów branżowych za ich doskonałą wydajność. Globalny udział marki Hisense w rynku dostaw wynosi aż 58,4%, co plasuje ją pierwszym miejscu na świecie. Na tegorocznych targach Consumer Electronics Show w Stanach Zjednoczonych system projekcji samochodowej Hisense zdobył nagrodę w dziedzinie innowacji - „CES 2024 Innovation Award”. Podczas niedawnych targów IFA w Niemczech zadebiutowała linia 100-calowych gigantycznych ekranów Hisense Laser TV, zdobywając główną nagrodę w kategorii technologii wyświetlaczy wielkoekranowych.

Wraz z rosnącą popularnością dużych ekranów, które stopniowo stają się nowym głównym nurtem, 150-calowy Hisense Laser TV w jeszcze większym stopniu zaspokoi popyt na wielkoekranowe telewizory laserowe. Zgodnie z koncepcją ukierunkowania na „technologię zorientowaną na użytkownika” i „najwyższą jakość” firma Hisense będzie w dalszym ciągu stawiać konsumentów w centrum, wzmacniając więzi z większą liczbą użytkowników na całym świecie i oferując nieograniczone możliwości użytkowania produktów, które przekraczają oczekiwania, w domu.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2510907/2024_Laser_Display_Technology_Industry_Development_Conference_titled__Light_The.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2510908/Dennys_Li_President_Hisense_Visual_Technology_delivered_a_keynote_speech.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.09.2024, 08:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ