Newsletter

Hisense zdobywa dziewięć nagród za innowacyjność podczas targów IFA 2025, potwierdzając swoją czołową pozycję w dziedzinie wyświetlaczy i inteligentnego życia

09.09.2025, 13:41aktualizacja: 09.09.2025, 13:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BERLIN, 9 września 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, poinformowała, że dziewięć jej innowacyjnych produktów zostało wyróżnionych prestiżową nagrodą IFA Innovation Awards 2025, co stanowi potwierdzenie wysokiej pozycji zarówno w dziedzinie najwyższej jakości wyświetlaczy, jak i inteligentnych rozwiązań dla domu.

Jednym z nagrodzonych urządzeń był telewizor laserowy Hisense L9Q, który zdobył tytuł najlepszego produktu w kategorii rozrywki domowej. Doceniono w nim ultrakrótką ogniskową, żywe kolory i kinową jakość obrazu, które pozwalają cieszyć się w domu wrażeniami rodem z kina.

W kategorii rozrywki domowej firma Hisense została wyróżniona za największy na świecie telewizor RGB-MiniLED, model UXQ o przekątnej 116 cali. Jego zaawansowana architektura podświetlenia i efekt wyjątkowej jasności na nowo definiują wrażenia z odbioru obrazu na dużym ekranie. Wśród innych nagrodzonych produktów znalazły się telewizor MXQUV o przekątnej 136 cali oraz telewizor laserowy Rollable Laser TV, co dodatkowo potwierdza czołową pozycję marki w dziedzinie technologii wyświetlaczy nowej generacji.

Wśród urządzeń gospodarstwa domowego doceniono klimatyzator typu split U8 Series S Pro. Podkreślono jego inteligentną funkcję wykrywania ruchu, kontrolę przepływu powietrza i funkcje sterylizacji, co przekłada się na większą czystość i bardziej komfortowe warunki życia. Pralko-suszarka z pompą ciepła Hisense 5i otrzymała nagrodę IFA Tech za dobre oddziaływanie społeczne, będąc pierwszym w branży modelem tego typu z trzema inwerterami, ładowaniem od przodu, klasą efektywności energetycznej AAAA oraz wysoką wydajnością i oszczędnością energii podczas prania i suszenia.

Nagrodę dla najlepszego projektu w kategorii innowacji projektowych przyznano okularom VIDDA AI Audio Glasses, natomiast produkty X-Zone Master i zmywarka Hisense S7, które otrzymały wyróżnienia za projekt, zostały docenione za harmonijne połączenie stylu i funkcjonalności. Zmywarka Hisense S7 wyposażona jest w technologię zmywania wykorzystującą sztuczną inteligencję oraz ergonomiczną konstrukcję, oferującą inteligentne, intuicyjne czyszczenie i wygodę użytkowania na co dzień. Otrzymane wyróżnienia podkreślają, jak bardzo innowacyjność i przyszłościowa filozofia projektowania firmy Hisense zostały docenione na targach IFA, podkreślając zaangażowanie producenta w kreatywność i projektowanie zorientowane na konsumenta.

Wspomniane dziewięć nagród to dowód na to, że koncern Hisense rzeczywiście wprowadza w życie ideę „AI Your Life (Wprowadź AI do swojego życia)”, wdrażając innowacje, które umożliwiają bardziej inteligentne i inspirujące życie na całym świecie.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje pierwsze miejsce w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025 r.). Jako oficjalny sponsor Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2026™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2766461/Hisense.jpg

Źródło: Hisense

KONTAKT:

Hisense PR

e-mail: press.global@hisense.com

RuderFinn Thunder (Agencja działająca w imieniu Hisense)

e-mail: HisenseGlobal@rfcomms.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.09.2025, 13:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ