Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Specjalizacje w Google są jak sprawności harcerskie. Ich zdobycie wymaga umiejętności, wiedzy i doświadczenia. Potwierdzają jednocześnie wysokie kompetencje w poszczególnych dziedzinach, ważnych w marketingu sieciowym.
Firma Ideo, która w zeszłym roku otrzymała prestiżowy status Google Partner Premier, nie spoczywa na laurach i nieustannie rozwija kompetencje, aby móc świadczyć klientom usługi najwyższej jakości. Status ten przyznawany jest wyłącznie wybranym firmom, posiadającym certyfikowanych specjalistów, realizującym wysokobudżetowe kampanie oraz osiągającym najlepsze rezultaty dla swoich klientów. To forma wyróżnienia przez Google, najlepszych i polecanych agencji.
W 2017 roku, pośród certyfikowanych specjalizacji Ideo, obok Reklamy: w sieci wyszukiwania, mobilnej, w sieci reklamowej oraz Zakupach Google znalazła się także Reklama wideo. Dotyczy ona przede wszystkim znajomości metod tworzenia, optymalizacji i efektywnego zarządzania kampaniami wideo.
Tym samym agencja dołączyła do wąskiej grupy 10 firm posiadających zarówno status premium jak i kompleksowe kompetencje w zakresie promocji w sieci. Ponadto w ostatnim czasie pracownicy Ideo zdobyli certyfikaty z projektowania oraz optymalizacji stron mobilnych.
"Jestem bardzo zadowolony z kierunku, w jakim konsekwentnie zmierzamy od lat - mówi Ziemowit Michno, wiceprezes Ideo sp. z o.o. - Wszystko jednak stale ewoluuje, a konkurencja staje się coraz mocniejsza. Trzeba bezustannie rozwijać się i podnosić swoje kompetencje, żeby świadczyć klientom usługi na jak najwyższym poziomie".
Ideo to firma z długą historią i bogatym doświadczeniem na rynku interaktywnym oraz IT. Działa i rozwija się nieustannie od 1999 roku, zatrudniając obecnie łącznie ponad 180 osób w różnych specjalizacjach. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu skutecznie łączy kompetencje Agencji Interaktywnej i Software House.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.05.2017, 14:59 |
Źródło informacji | Ideo Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Mieszkańcy bloków mają ogromne problemy z parkowaniem rowerów
Najnowsze badania Rowerado pokazują, że ponad 50% rowerzystów trzyma swoje rowery w mieszkaniach lub na balkonach, ponieważ nie mają bezpiecznych alternatyw. W efekcie rzadziej korzystają ze swoich jednośladów i często rezygnują z zakupu nowych rowerów. To wyzwanie dla deweloperów i zarządów wspólnot mieszkaniowych.- 23.12.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Rowerado
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT