Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![PSID - fot.1](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2016-04/20160426/24101403_1.jpg?itok=TDJGl8XW)
Celem konferencji jest kontynuacja dialogu pomiędzy Szwajcarią a Polską w zakresie innowacji w wielowymiarowych aspektach, wymiana najlepszych praktyk i doświadczeń, które mają szansę zaowocować realną współpracą pomiędzy naszymi krajami.
Jak tłumaczy Ulrich Schwendimann, dyrektor Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej: "Każda wymiana wiedzy i doświadczeń jest bardzo cenna, bo tworzą się kontakty, buduje się zaufanie". Piotr Dardziński, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego dodaje, że bardzo ważne jest pokazanie przedsiębiorcom, że zdobywanie nowej wiedzy jest niezbędne w rozwoju i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej firm.
Inspirujące debaty, które odbyły się w ramach Polish-Swiss Innovation Day, dotyczyły międzynarodowego wymiaru innowacji, o którym opowiedzieli przedstawiciele rządu, nauki oraz biznesu. Podczas spotkania skupiono się na praktycznych aspektach i roli innowacji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, zarówno małych firm jak i globalnych korporacji. Uwagę poświęcono także rozwojowi innowacji poprzez zamówienia publiczne.
"Innowacje to są wszystkie zmiany, które prowadzą do poprawy funkcjonowania przedsiębiorstwa. Często o innowacjach mówimy mając na myśli pierwszy lot w kosmos czy pierwsze lądowanie na Księżycu, wymyślenie internetu, przełomowe wynalazki, takie które pobudziły całą gospodarkę czy całe państwa. Tymczasem za innowacyjnością kryją się malutkie kroczki i to są często naprawdę drobne zmiany, usprawnienia procesów sprzedażowych, logistycznych, produkcyjnych, finansowych. Wszystko to, co poprawia skuteczność przedsiębiorstwa" - mówi Marek Szymański, prezes Franke Polska, prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej.
Konferencji towarzyszyła wystawa szwajcarskich firm, które zaprezentowały najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Dodatkowo, dzięki specjalnym stoiskom informacyjnym, uczestnicy spotkania mieli szansę dowiedzieć się więcej na temat czynników wyróżniających Szwajcarię, jako miejsce do lokowania inwestycji i prowadzenia badań.
Organizatorami wydarzenia byli Ambasada Szwajcarii w Polsce, Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza.
Więcej informacji na temat konferencji: http://psid2016.pl/frontpage/
KONTAKT:
Magda Springer
Agencja PR Estoria.pl
tel. (22) 839 21 29
e-mail: magda.springer@estoria.pl
-
Martyna Włodarczyk
Agencja PR Estoria.pl
tel. (22) 839 21 29
e-mail: martyna.wlodarczyk@estoria.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.04.2016, 10:52 |
Źródło informacji | Agencja Marketingowa Estoria.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
CarVertical sprawdza samochody AAA AUTO. Nowa era bezpiecznych zakupów
W dzisiejszych czasach posiadanie własnego samochodu to nie tylko wygoda, ale często również konieczność. Wobec coraz wyższych cen nowych pojazdów oraz rosnących kosztów utrzymania coraz więcej osób zwraca swoją uwagę na rynek samochodów używanych. Popularność aut używanych rośnie nie tylko ze względu na duży wybór dostępnych modeli, ale również dzięki przystępniejszym cenom.- 08.07.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: AAA Auto
-
Image
Projekt HBO - największa inwestycja Grupy ORLEN w Gdańsku PAP
Projekt HBO (Hydrokrakingowy Blok Olejowy) to kluczowa, warta ponad 1,8 mld złotych, inwestycja Grupy ORLEN, realizowana w rafinerii w Gdańsku. Nowa infrastruktura umożliwi produkcję nawet 400000 ton rocznie olejów bazowych II generacji, wykorzystywanych w przemyśle i transporcie samochodowym. Powstaną też tysiące ton półproduktów paliwowych, benzyny i oleju napędowego.- 05.07.2024, 15:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom