Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Celem konferencji jest kontynuacja dialogu pomiędzy Szwajcarią a Polską w zakresie innowacji w wielowymiarowych aspektach, wymiana najlepszych praktyk i doświadczeń, które mają szansę zaowocować realną współpracą pomiędzy naszymi krajami.
Jak tłumaczy Ulrich Schwendimann, dyrektor Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej: "Każda wymiana wiedzy i doświadczeń jest bardzo cenna, bo tworzą się kontakty, buduje się zaufanie". Piotr Dardziński, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego dodaje, że bardzo ważne jest pokazanie przedsiębiorcom, że zdobywanie nowej wiedzy jest niezbędne w rozwoju i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej firm.
Inspirujące debaty, które odbyły się w ramach Polish-Swiss Innovation Day, dotyczyły międzynarodowego wymiaru innowacji, o którym opowiedzieli przedstawiciele rządu, nauki oraz biznesu. Podczas spotkania skupiono się na praktycznych aspektach i roli innowacji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, zarówno małych firm jak i globalnych korporacji. Uwagę poświęcono także rozwojowi innowacji poprzez zamówienia publiczne.
"Innowacje to są wszystkie zmiany, które prowadzą do poprawy funkcjonowania przedsiębiorstwa. Często o innowacjach mówimy mając na myśli pierwszy lot w kosmos czy pierwsze lądowanie na Księżycu, wymyślenie internetu, przełomowe wynalazki, takie które pobudziły całą gospodarkę czy całe państwa. Tymczasem za innowacyjnością kryją się malutkie kroczki i to są często naprawdę drobne zmiany, usprawnienia procesów sprzedażowych, logistycznych, produkcyjnych, finansowych. Wszystko to, co poprawia skuteczność przedsiębiorstwa" - mówi Marek Szymański, prezes Franke Polska, prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej.
Konferencji towarzyszyła wystawa szwajcarskich firm, które zaprezentowały najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Dodatkowo, dzięki specjalnym stoiskom informacyjnym, uczestnicy spotkania mieli szansę dowiedzieć się więcej na temat czynników wyróżniających Szwajcarię, jako miejsce do lokowania inwestycji i prowadzenia badań.
Organizatorami wydarzenia byli Ambasada Szwajcarii w Polsce, Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza.
Więcej informacji na temat konferencji: http://psid2016.pl/frontpage/
KONTAKT:
Magda Springer
Agencja PR Estoria.pl
tel. (22) 839 21 29
e-mail: magda.springer@estoria.pl
-
Martyna Włodarczyk
Agencja PR Estoria.pl
tel. (22) 839 21 29
e-mail: martyna.wlodarczyk@estoria.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.04.2016, 10:52 |
| Źródło informacji | Agencja Marketingowa Estoria.pl |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ