Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od wyróżników inwestycji po motyw przewodni kampanii
Innowacyjne podejście gdańskiego dewelopera widoczne jest nie tylko na poziomie reklamowym, ale również w sposobie, w jaki firma podchodzi do tworzenia przestrzeni dla przyszłych mieszkańców. W inwestycji Duet Jaśkowa Dolina zamiast tradycyjnej siłowni w strefie wspólnej, zaprojektowano komfortową strefę coworkingową. Jest to odpowiedź na potrzeby osób pracujących zdalnie oraz freelancerów, którzy cenią sobie wygodę i elastyczność pracy z domu. Strefa coworking to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą komfortowo oddzielić przestrzeń prywatną od zawodowej, jednocześnie mieszkając i pracując pod jednym adresem. Przestrzeń będzie w pełni wyposażonym miejscem do wykonywania obowiązków służbowych. Właśnie na tym wyróżniku zdecydowano się oprzeć komunikację reklamową dla gdańskiej inwestycji.
„Moje nowe buty do pracy”, czyli akcja ambientowa z pomysłem
W dniu 11 marca 2024 roku, z okazji Światowego Dnia Drzemki w Pracy, deweloper Budros postanowił wyjść poza schematyczne „dni otwarte” i zorganizować akcję ambientową, promującą inwestycję Duet Jaśkowa Dolina. Wydarzenie skupiło się na idei łączenia odpoczynku z pracą, co idealnie wpisuje się w koncept inwestycji Duet Jaśkowa Dolina, gdzie mieszkańcy mogą komfortowo mieszkać i pracować pod jednym adresem. Hasła „Mieszkaj i pracuj w Duecie” oraz „Dom i praca pod jednym adresem” zestawiono z wręczaniem kultowych klapek Kubota przechodniom oraz sondą uliczną na temat drzemki w pracy. Wydarzenie odbiło się echem w mediach i na portalach społecznościowych. Temat akcji został także podjęty przez raport serwisu Trójmiasto.pl.
Spójna i efektywna kampania reklamowa
Akcja ambientowa stała się początkiem zintegrowanej kampanii reklamowej realizowanej przez gdańską agencję marketingową You’re Welcome na zlecenie dewelopera Budros. Wielokanałowe działania promocyjne nie tylko zwiększyły świadomość konsumentów na temat gdańskiej inwestycji, ale w efektywny sposób przyczyniły się do wzrostu zainteresowania atrakcyjną ofertą dewelopera Budros wśród osób szukających mieszkań w Gdańsku.
Podsumowanie
Duet Jaśkowa Dolina to przykład tego, jak deweloper wyprzedza trendy i buduje przyszłościowe inwestycje, odpowiadając na zmieniające się potrzeby współczesnych konsumentów. Deweloper Budros pokazuje, że można tworzyć przestrzenie nie tylko estetyczne i funkcjonalne, ale również sprzyjające integracji mieszkańców i odpowiadające na ich indywidualne potrzeby. Firma jest także przykładem tego, jak można wyłamać się z utartych w branży nieruchomości schematów marketingowych i postawić na oryginalne oraz angażujące konsumentów kampanie.
KONTAKT:
Marika Kłuskiewicz
Your Agency Sp. z o.o.
ul. Pelplińska 4 (II piętro), 80-335 Gdańsk
Źródło informacji: Agencja You’re Welcome
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.05.2024, 16:14 |
Źródło informacji | Agencja You’re Welcome |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ