Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Coraz silniejsza pozycja OKNOPLAST w Europie
Pierwszy kwartał 2016 roku pokazuje kolejne wzrosty sprzedaży. „Rosnące słupki oraz plany rozszerzenia oferty pozwalają nam przypuszczać, że w bieżącym roku zwiększymy dotychczasowe wyniki” - mówi Mikołaj Placek, prezes OKNOPLASTU.
W 2015 r. udział eksportu w strukturze sprzedaży przedsiębiorstwa wyniósł 70%, co czyni z OKNOPLAST największego polskiego eksportera pod względem wartości sprzedanych okien PVC. Wartość eksportu Grupy OKNOPLAST to około 15% całego polskiego eksportu okien PVC.
Poza Polską firma prowadzi działalność na 9 rynkach: w Austrii, Czechach, Francji, Niemczech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, we Włoszech i na Węgrzech. To właśnie Europa stanowi kluczowy rynek działań OKNOPLASTU. W najbliższym czasie firma planuje również wejście ze swoją ofertą na dwa nowe rynki: skandynawski oraz brytyjski.
"Nowe rynki to nowe wyzwania dla firmy, ale również możliwość spojrzenia na naszą działalność z innej perspektywy. W ciągu 11 lat obecności na zagranicznych rynkach nauczyliśmy się wiele: od naszych niemieckich sąsiadów wiemy, że parametry technologiczne to klucz do sukcesu, zaś od Włochów, że design produktu jest tak samo ważny jak jego jakość. Z połączenia tych elementów powstało nasze najnowsze dzieło - okno PIXEL" - dodaje Mikołaj Placek.
Autorskie systemy okienne kluczem do sukcesu
Niewątpliwie przyczyną wzrostu przychodów w 2015 w firmie OKNOPLAST jest wprowadzenie do oferty nowego produktu PROLUX, który łączy w sobie wysokie właściwości użytkowe oraz pionierskie rozwiązania w zakresie energooszczędności. Bardzo wysoka sprzedaż okien PROLUX dowodzi, że jakość ma coraz większe znaczenie zarówno dla klientów polskich jak i zagranicznych. Odpowiedzią na ten trend jest tegoroczna premiera autorskiego i przełomowego systemu PIXEL. OKNOPLAST połączył technologię i design tworząc produkt, który dzięki większej powierzchni szyb, wpuszcza do mieszkania do 22% więcej światła. Nowatorski system PIXEL jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku, którego cechą charakterystyczną jest niższe złożenie profili PVC oraz ich nowoczesny designerski kształt bez żadnych zaokrągleń.
Prezentacja autorskiego okna
Przełomowy design nowego produktu o wyrafinowanym, kanciastym kształcie został przedstawiony podczas spektakularnego wydarzenia w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku. OKNOPLAST zaprosił międzynarodowych gości na spotkanie w centrum designu. Podczas wydarzenia uczestnicy zostali otoczeni multimedialnymi prezentacjami i mappingiem 360°.
www.oknoplast.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 27.04.2016, 18:17 |
| Źródło informacji | OKNOPLAST |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ