Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak firma stara przyczynić się do lepszego systemu produkowania żywności? Na ten temat światowi eksperci rozmawiać będą podczas Insieme Day w Berlinie 6 czerwca br.
Insieme w języku włoskim oznacza „razem” i to jest kluczem w rozwiązywaniu pilnych problemów w dzisiejszym systemie produkcji żywności. Jako światowy lider w branży spożywczej Barilla czuje się odpowiedzialna za zrozumienie tych problemów i tym samym chce pomagać w ich rozwiązywaniu. Traktuje planetę jak własny dom. Szuka szans na lepsze życie dla przyszłych pokoleń.
Insieme Day - 6 czerwca 2019 roku
Barilla co roku organizuje debatę na tematy związane z ochroną środowiska. Insieme Day tym razem będzie organizowany w Berlinie, gdzie spotkają się eksperci z dziedziny polityki, ekologii oraz mediów. To będzie doskonała okazja do dyskusji na wiele ważnych tematów takich jak m.in.: rola produkcji żywności dla środowiska, ograniczenie emisji CO2 oraz zmiana przyzwyczajeń i decyzji zakupowych pokolenia Y. Zgromadzeni prelegenci będą rozmawiać o tym, w jaki sposób można lepiej współpracować z zainteresowanymi stronami, ustalić, w jaki sposób poprawić możliwości branży (rolnictwa i producentów żywności) w zakresie ochrony środowiska.
Jest się czym chwalić - Wasa eliminuje emisję CO2
Ważną rolę podczas Insieme Day będzie miała firma Wasa należąca od 20 lat do rodziny Barilla. Ma ona jasno wytyczoną misję. W ramach strategii “Good for You, Good for the Planet” podejmuje szereg działań mających na celu ochronę środowiska.
W 2010 roku Wasa zaczęła bardzo aktywnie działać na rzecz zmniejszenia wszelkich negatywnych oddziaływań jakie produkty firmy mogą mieć na środowisko. Stopniowo zredukowano emitowany przez piekarnie CO2 aż o 82%, a 99% opakowań Wasa jest przetwarzalnych, czyli podlegających procesowi recyklingu. Obecnie, producent chrupkiego pieczywa osiągnął zerową emisję CO2 poprzez wspieranie projektów ochrony lasów deszczowych i energii odnawialnej, tym samym stając się pierwszą marką chrupkiego pieczywa, która zrekompensowała emisję CO2 w 100%.
Dostęp do zdrowej i świeżej żywności jest powszechnym wyzwaniem. Bardzo istotny jest także dostęp do właściwej i wyczerpującej informacji dotyczącej pochodzenia, sposobu wytworzenia oraz składu produktów. Wszyscy, od agencji rządowych, przez przedsiębiorstwa, rolników, po organizacje pozarządowe, są za to bardziej odpowiedzialni niż kiedykolwiek wcześniej.
Więcej na:
www.barilla.pl
www.barillacfn.com
www.barillagroup.com
www.academiabarilla.com
KONTAKT:
Pegasus PR
Karolina Osińska
tel. kom. + 48 607 157 776
e-mail: k.osinska@pegasus.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 30.05.2019, 13:06 |
| Źródło informacji | Barilla |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ