Pobierz materiał i Publikuj za darmo
INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że według wstępnych szacunków w roku obrotowym 2021/2022 tj. od 1 kwietnia 2021 r. do 31 marca 2022 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 231.772. tys. zł i były wyższe o 48,3% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 156.321 tys. zł)
W roku obrotowym 2021/2022 wg wstępnych szacunków wyników, Spółka wypracowała zysk EBITDA na poziomie 7.601 tys. zł (w analogicznym okresie była strata -20.052 tys. zł) i odnotowała zysk brutto w wysokości 129 tys. zł (było: strata brutto w wysokości -27.112 tys. zł).
Marża brutto wzrosła o ok. 7 p.p. rok do roku, osiągając poziom blisko 40 proc. Jest to efekt skutecznej implementacji nowej strategii biznesowej opartej na wzmocnieniu: modelu omnichannel, oferty produktowej, działań operacyjnych oraz budowy nowej społeczności wokół Spółki w programie #teamINTERSPORT. Ubiegły rok to pasmo wyzwań dla Spółki i Rynku zmagającego się ze słabnącą siłą zakupową wynikającą z: pandemii, wojny w Ukrainie oraz problemów makroekonomicznych tj. wysokiej inflacji i rosnących stóp procentowych. Rok 2021/2022 potwierdził realny potencjał Spółki, nawet w tak trudnym czasie dla biznesu. Jako #teamINTERSPORT, Spółka potrafiła wypracowywać wzrosty, osiągać wyznaczone cele i planować rozwój. Należy zaznaczyć, że uzyskany wynik finansowy za rok obrotowy 2021/2022 jest najlepszym od 9 lat.
Przedstawione powyżej wyniki finansowe mają charakter szacunkowy, a ich obliczenia zostały dokonane według aktualnej wiedzy Zarządu. Publikacja ostatecznego raportu finansowego za rok obrotowy 2021/2022 planowana jest na 15 lipca 2022 r. po zweryfikowaniu danych przez biegłego rewidenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.05.2022, 11:36 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |