Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (39/2021) Przychody za I kwartał roku obrotowego 2021/2022.

02.07.2021, 09:04aktualizacja: 02.07.2021, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 39/2021

INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że według wstępnych szacunków w I kwartale roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 50 307 tys. zł i były wyższe o 42,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 35 233 zł). Masa marży 14 043 w odniesieniu do I kwartału roku obrotowego 2020/2021 wzrosła o 80,4 proc.

Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez Spółkę w I kwartale roku obrotowego 2021/2022 pozytywnie wpłynęła zmiana strategii Spółki w zakresie polityki handlowej oraz komunikacji marketingowej. Zdecydowanie głównym czynnikiem sukcesu jest konsekwentna poprawa marży do poziomu 45,3 proc (wzrost 9,0% p.p. w odniesieniu do I kwartału roku obrotowego 2020/2021) w obu kanałach sprzedaży.

W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. Spółka wypracowała rok do roku:

a) w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 23 294 tys. zł, marża 10 908 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 18 871 tys. zł, marża 7 193 tys. zł ), obrót wzrósł o 23,4 proc., marża wzrosła o 51,6 proc.

b) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego ("e-commerce"). Obrót 5 847 tys. zł, marża 2 283 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 5 000 tys. zł, marża 1 463 tys. zł ), obrót wzrósł o 16,9 proc., masa marży wzrosła o 56,0 proc.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.07.2021, 09:04
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ