Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (39/2021) Przychody za I kwartał roku obrotowego 2021/2022.

02.07.2021, 09:04aktualizacja: 02.07.2021, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 39/2021

INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że według wstępnych szacunków w I kwartale roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 50 307 tys. zł i były wyższe o 42,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 35 233 zł). Masa marży 14 043 w odniesieniu do I kwartału roku obrotowego 2020/2021 wzrosła o 80,4 proc.

Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez Spółkę w I kwartale roku obrotowego 2021/2022 pozytywnie wpłynęła zmiana strategii Spółki w zakresie polityki handlowej oraz komunikacji marketingowej. Zdecydowanie głównym czynnikiem sukcesu jest konsekwentna poprawa marży do poziomu 45,3 proc (wzrost 9,0% p.p. w odniesieniu do I kwartału roku obrotowego 2020/2021) w obu kanałach sprzedaży.

W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. Spółka wypracowała rok do roku:

a) w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 23 294 tys. zł, marża 10 908 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 18 871 tys. zł, marża 7 193 tys. zł ), obrót wzrósł o 23,4 proc., marża wzrosła o 51,6 proc.

b) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego ("e-commerce"). Obrót 5 847 tys. zł, marża 2 283 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 5 000 tys. zł, marża 1 463 tys. zł ), obrót wzrósł o 16,9 proc., masa marży wzrosła o 56,0 proc.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.07.2021, 09:04
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ