Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, że w II kwartale roku obrotowego 2020/2021 trwającego od 1 lipca do 30 września 2020 r., Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 46.680 tys. zł, czyli o 17,0% niższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 56.219 tys. zł). Dynamika obrotów za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 48 % i stanowiła 8,6 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.
Na bazie porównywalnych sklepów tj. w ujęciu LFL w II kwartale roku obrotowego 2020/2021:
• traffic (ilość wizyt klientów w sklepach) spadł o 27% r/r,
• obroty netto były niższe o 21 % w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku i wyniosły 30 526 tys. zł,
• Spółka poprawiła marżę procentową o ok.1 p.p.
Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: rowery, łyżworolki i hulajnogi, turystyka tekstylia, zaś największe spadki w kategorii: pływanie, piłka nożna, torby i plecaki.
Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2020 r. Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 81.913 tys. zł, czyli o 22,3% niższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 105.484 tys. zł). Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 80% i stanowiła 13,5 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.10.2020, 18:03 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |