Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (46/2020) Przychody za II kwartał roku obrotowego 2020/2021.

05.10.2020, 18:03aktualizacja: 05.10.2020, 18:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 46/2020

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, że w II kwartale roku obrotowego 2020/2021 trwającego od 1 lipca do 30 września 2020 r., Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 46.680 tys. zł, czyli o 17,0% niższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 56.219 tys. zł). Dynamika obrotów za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 48 % i stanowiła 8,6 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

Na bazie porównywalnych sklepów tj. w ujęciu LFL w II kwartale roku obrotowego 2020/2021:

• traffic (ilość wizyt klientów w sklepach) spadł o 27% r/r,

• obroty netto były niższe o 21 % w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku i wyniosły 30 526 tys. zł,

• Spółka poprawiła marżę procentową o ok.1 p.p.

Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: rowery, łyżworolki i hulajnogi, turystyka tekstylia, zaś największe spadki w kategorii: pływanie, piłka nożna, torby i plecaki.

Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2020 r. Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 81.913 tys. zł, czyli o 22,3% niższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 105.484 tys. zł). Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 80% i stanowiła 13,5 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2020, 18:03
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ