Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA Wpływ jednorazowego zdarzenia na wyniki Spółki za styczeń 2016 roku

11.02.2016, 15:14aktualizacja: 11.02.2016, 15:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 6/2016

W związku z jednorazowym zdarzeniem w styczniu 2016 roku, którym była dodatkowa sprzedaż prowadzona w dniach od 15-31 stycznia br. na halach sportowych podczas Mistrzostw EHF EURO 2016TM w Piłce Ręcznej Mężczyzn, Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie podaje do publicznej wiadomości szacunkowy wpływ tego zdarzenia na wyniki osiągnięte przez Spółkę w styczniu 2016 roku:

1.Przychody netto ze sprzedaży:

Z dodatkowej sprzedaży prowadzonej podczas Mistrzostw EHF EURO 2016TM uzyskano przychód w wysokości 698 tys. zł, co stanowi 3% udział w ogólnych obrotach w styczniu 2016 roku (łączne przychody netto ze sprzedaży odnotowane przez Spółkę w tym miesiącu wyniosły ok. 24.636 tys. zł).

2.Koszty:

Całkowite koszty obsługi eventu (m.in. budowa stoisk, obsługa osobowa, licencje, opłaty) wraz z kosztem niesprzedanych towarów wyniosły 320 tys. zł.

Spółka nie poniosła kosztów marketingowo - reklamowych związanych z promocją znaku towarowego "INTERSPORT" na bandach oraz innych nośnikach reklamowych - które obejrzało 31 milionów Polaków (400 tys. uczestników na halach i ok. 30,5 milionów widzów dzięki transmisji telewizyjnej). Wydatki z tym związane zostały pokryte z budżetu międzynarodowego.

3.Zysk brutto:

Z dodatkowej sprzedaży prowadzonej podczas Mistrzostw EHF EURO 2016TM wypracowano zysk brutto w wysokości około 100 tys. zł, co stanowi około 3% udział w ogólnym zysku brutto (łączny zysk brutto wypracowany przez Spółkę w styczniu 2016 roku wyniósł ok. 3.100 tys. zł).

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.02.2016, 15:14
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ