Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak działa Daktela? Przede wszystkim w prosty sposób wprowadza automatyzację procesu komunikacji. Kontaktujący się z centralą kupujący jest automatycznie łączony z zarejestrowaną kartą klienta. Następnie system określa sposób dalszej komunikacji - przełącza do konsultantów, kolejkuje połączenia. W aplikacji to wszystko dzieje się w przeciągu milisekund! To narzędzie działała niewyobrażalnie szybko dla naszej ludzkiej percepcji, dlatego tak mocno usprawnia proces działania.
Co więcej, operatorzy contact center korzystający ze wspomnianych narzędzi sztucznej inteligencji nie muszą samodzielnie odpowiadać na podstawowe i stale powtarzające się pytania, takie jak aktualny stan zamówienia, stan konta bankowego, godziny otwarcia oddziału itp. System Smart IVR może obsługiwać klienta nawet bez ich obecności!
Wszystko to dzięki mieszance technologii: IVR, sterowania wywołaniami czy text-to-speech, które istnieją od kilku lat. Teraz jednak mechanizm jest unowocześniony i pozwala na znaczne skrócenie procesu. Specjalne oprogramowanie komunikacyjne łączy wszystkie wewnętrzne systemy z aplikacją, dzięki czemu niezbędne informacje są dostępne właściwie natychmiast.
E-sklepy wykorzystują ten sposób do weryfikacji statusu zamówienia wprowadzonego telefonicznie przez klienta. Aplikacja łączy się z CRM sklepu lub systemem magazynowym, otrzymując szczegółowe informacje o zamówieniu, tj. datę dostawy, informacje o płatności.
A rozwiązań w Dakteli jest wiele! Aplikacja na przykład może kierować klientów bezpośrednio do odpowiednich konsultantów - wystarczy wypowiedzieć przez telefon żądany wybór: imię i nazwisko pracownika albo nazwę działu firmy. W ubiegłym roku przygotowane zostało elastyczne rozwiązanie dla jednego z największych krajowych e-sklepów. Wszystko jest w zasięgu ręki… i technologii!
W przyszłości IVR może stać się niezbędnym narzędziem, aby e-sklepy mogły funkcjonować w oczekiwany przez klientów sposób - to właśnie rozpoznawanie mowy może stać się najbardziej pożądanym usprawnieniem wszystkich kontaktów. Obsługa klienta osiągnie tym samym zupełnie nowy, wyższy poziom.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.04.2022, 09:03 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: bez transformacji energetycznej Polska traci 9 mld zł rocznie PAP
Odchodzenie od paliw kopalnych na rzecz odnawialnych i niskoemisyjnych źródeł energii jest konieczne dla wzmocnienia bezpieczeństwa energetycznego i poprawy konkurencyjności - ocenili uczestnicy eksperckiej debaty, która odbyła się w Centrum Prasowym PAP. Wskazali, że każdy rok opóźniający transformację energetyczną kosztuje polską gospodarkę 9 mld zł.- 25.04.2024, 16:44
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
DEKRA Builds on Excellent Fiscal Year 2023
Record Revenue Exceeds Own Expectations.- 25.04.2024, 15:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
T-Mobile otwiera w Warszawie innowacyjny salon Magenta Experience Center PAP
Pierwszy w Polsce Magenta Experience Center sieci T-Mobile został otwarty w 24 kwietnia w warszawskiej Galerii Mokotów. Naszpikowany najnowszymi technologiami salon o powierzchni 240 m2 oprócz standardowych usług oferuje powierzchnię coworkingową i studio do realizacji podcastów.- 25.04.2024, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom