Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak działa Daktela? Przede wszystkim w prosty sposób wprowadza automatyzację procesu komunikacji. Kontaktujący się z centralą kupujący jest automatycznie łączony z zarejestrowaną kartą klienta. Następnie system określa sposób dalszej komunikacji - przełącza do konsultantów, kolejkuje połączenia. W aplikacji to wszystko dzieje się w przeciągu milisekund! To narzędzie działała niewyobrażalnie szybko dla naszej ludzkiej percepcji, dlatego tak mocno usprawnia proces działania.
Co więcej, operatorzy contact center korzystający ze wspomnianych narzędzi sztucznej inteligencji nie muszą samodzielnie odpowiadać na podstawowe i stale powtarzające się pytania, takie jak aktualny stan zamówienia, stan konta bankowego, godziny otwarcia oddziału itp. System Smart IVR może obsługiwać klienta nawet bez ich obecności!
Wszystko to dzięki mieszance technologii: IVR, sterowania wywołaniami czy text-to-speech, które istnieją od kilku lat. Teraz jednak mechanizm jest unowocześniony i pozwala na znaczne skrócenie procesu. Specjalne oprogramowanie komunikacyjne łączy wszystkie wewnętrzne systemy z aplikacją, dzięki czemu niezbędne informacje są dostępne właściwie natychmiast.
E-sklepy wykorzystują ten sposób do weryfikacji statusu zamówienia wprowadzonego telefonicznie przez klienta. Aplikacja łączy się z CRM sklepu lub systemem magazynowym, otrzymując szczegółowe informacje o zamówieniu, tj. datę dostawy, informacje o płatności.
A rozwiązań w Dakteli jest wiele! Aplikacja na przykład może kierować klientów bezpośrednio do odpowiednich konsultantów - wystarczy wypowiedzieć przez telefon żądany wybór: imię i nazwisko pracownika albo nazwę działu firmy. W ubiegłym roku przygotowane zostało elastyczne rozwiązanie dla jednego z największych krajowych e-sklepów. Wszystko jest w zasięgu ręki… i technologii!
W przyszłości IVR może stać się niezbędnym narzędziem, aby e-sklepy mogły funkcjonować w oczekiwany przez klientów sposób - to właśnie rozpoznawanie mowy może stać się najbardziej pożądanym usprawnieniem wszystkich kontaktów. Obsługa klienta osiągnie tym samym zupełnie nowy, wyższy poziom.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.04.2022, 09:03 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Andersen Consulting pogłębia wiedzę fachową w dziedzinie rozwoju przywództwa wraz z nawiązaniem współpracy z Insight Experience
- 10.10.2025, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Trwają prace nad pakietem antyblackoutowym mającym zwiększyć stabilność systemu energetycznego
Zatrzymane pociągi, sparaliżowane lotniska, ciemne sale operacyjne – 28 kwietnia 2025 r. Na Półwyspie Iberyjskim doszło do rozległej awarii sieci energetycznej. Blackout objął 55 milionów ludzi, przyniósł straty szacowane nawet na 4,5 mld euro i kosztował życie ośmiu osób. Po katastrofie Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE) wezwały do stworzenia specjalnego pakietu ustaw i przekazały rządowi swoje rekomendacje.- 10.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Stowarzyszeń Polska Zielona Sieć
-
Image
Jakie ubezpieczenie turystyczne wybrać na wyjazd zagraniczny?
Ubezpieczenie turystyczne to kluczowa ochrona, która gwarantuje spokój ducha i wsparcie finansowe podczas zagranicznych podróży. Zabezpiecza przed nieprzewidzianymi sytuacjami, takimi jak nagłe zachorowania czy wypadki, pokrywając wysokie koszty leczenia i transportu medycznego. W przeciwieństwie do karty EKUZ, która ma ograniczenia, kompleksowa polisa turystyczna oferuje szeroki zakres świadczeń, zapewniając pełne bezpieczeństwo i minimalizując ryzyko finansowe.- 10.10.2025, 11:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: KioskPolis.pl
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ