Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej próbie internautów z Brazylii, Chin, Niemiec, Francji, USA i Polski. Badanie na zlecenie firmy Kärcher przeprowadziła agencja badawcza Research Now.
„Jestem kobieta pracująca, żadnej pracy się nie boję” te słowa pochodzą z serialu „Czterdziestolatek” i doskonale podsumowują odpowiedzi Polek. Okazało się, że aż 80% ankietowanych internautek z Polski na pytanie: „Kto odpowiada za porządki w Twoim domu?” powiedziały, że właśnie one. Takiej samej odpowiedzi udzieliło tylko 43% mężczyzn.
Czysty dom to wartość niezależnie od szerokości geograficznej. Średnio aż 91% ankietowanych ze wszystkich krajów stwierdziło, że czysty dom jest dla nich ważny lub bardzo ważny.
Młodzież z naszego kraju jest wyjątkowa. Badania wykazały że najmłodsza grupa: 18-24 spędza na sprzątaniu średnio 25 minut dłużej niż starsze osoby w naszym kraju. We wszystkich badanych państwach tendencja była odwrotna.
Dodatkowo badania ujawniły, iż uchodzący za wzór Niemcy sprzątanie traktują pobieżnie. Aż 69% Niemców nie ściera brudu z góry szafek a 55% nie wyciera kurzu za sofą, co więcej aż jedna piąta badanych stwierdziła, że nie sprząta dokładnie kuchenki i płytek.
Na pytanie, czego najbardziej nie lubisz w myciu i czyszczeniu podłóg, 28 % Polaków wskazała niedomytych podłóg, 19% - pracochłonnego procesu czyszczenia, 14% - wyżymania mopa, 12 % - czyszczenia sprzętu po myciu. Na szczęście na rynek weszło w tym roku urządzanie, które kładzie kres tym problemom. Mop elektryczny FC 5 za jednym zamachem wstępnie usuwa suche zabrudzenia, myje i osusza podłogę.
KONTAKT:
Natalia Bała
Kärcher
e-mail: Natalia.bala@pl.kaercher.com
tel. (12) 63 97 346
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.09.2017, 11:13 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT