Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Spotkanie, które odbywać się będzie w samym sercu Dolomitów, w znanym miasteczku San Martino di Castrozza, przyciągnie ponad 1200 fanów Jeepa z ponad 700 samochodami.
Link do rejestracji i pełny program Jeep Camp 2019 dostępne są na lokalnych stronach Jeepa rynków lub na oficjalnych kanałach społecznościowych Jeepa.
Trzydniowy program będzie świętem wolności, pasji i przygody i okazją do przetestowania niezwykłych możliwości terenowych kultowego Jeepa Wranglera oraz całej gamy Jeepów na trudnych górskich szlakach majestatycznych Dolomitów. Goście będą mieli do dyspozycji w sumie ponad 40 km tras, na których będą mogli wypróbować modele Jeepa i przy okazji sprawdzić swoje umiejętności jazdy w terenie, wspierani przez wykwalifikowanych instruktorów Jeep Academy, uczących profesjonalnych sztuczek.
Będzie to także edycja poświęcona lokalnemu zrównoważonemu rozwojowi, ponieważ całe drewno użyte do zaaranżowania terenu i budowy przeszkód na off-roadowych szlakach pochodzi z lasów otaczających miejsce organizacji Jeep Camp. Są to tak zwane „schianti”, czyli drzewa, które w październiku ubiegłego roku zawaliły się na skutek burz w regionie Trentino Alto Adige. Zwalone drzewa musiały zostać usunięte, aby umożliwić ponowne zalesienie obszaru.
Fani marki i członkowie Jeep Owners Group (JOG) będą mieć też okazję, by po raz pierwszy zobaczyć z bliska nowego Jeepa Gladiatora, najsprawniejszego w historii średniej wielkości pick-upa, w specjalnej odsłonie stworzonej na tę okazję przez Mopar®, markę FCA zajmującą się produktami i usługami posprzedażnymi dla wszystkich samochodów Grupy FCA. Nowy Jeep Gladiator, który po raz pierwszy został zaprezentowany światu pod koniec 2018 roku podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles, naznacza powrót marki po 27 latach do segmentu pick-upów. Ten nowy model jest pojazdem, który może „stawić czoła” wszelkim przygodom i w przyszłym roku zostanie wprowadzony na wszystkich rynkach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Na Jeep Camp, w świetle reflektorów znajdzie się również nowy Jeep Wrangler 1941 designed by Mopar. Jeep Camp będzie zapowiedzią wprowadzenia tego modelu na rynek, trzy miesiące po jego światowej premierze na Salonie Samochodowym w Genewie. Prezentowany w kąciku Mopar samochód ma napęd na 4 koła, 100% homologację do jazdy po drogach i wyposażenie w części Jeep Performance Parts, które wydobywają jego legendarne umiejętności terenowe - zestaw podnoszący zawieszenie o 2 cale, snorkel (na zamówienie), osłony boczne performance, czarne nakładki ochronne na progi drzwiowe, czarna klapka wlewu paliwa i dywaniki wielosezonowe to elementy, które wzbogacają konfigurację tego modelu.
Dopełnieniem konfiguracji „hard” jest grafika „1941” na pokrywie silnika, upamiętniająca ważny dla marki Jeep rok: wprowadzenie modelu Willys. Grafika pojawia się też na innych detalach pojazdu, jak koła, gałka dźwigni zmiany biegów i pokrywa bagażnika. Ponadto, samochód wzbogacony jest również o akcesoria z linii Jeep Authentic Accessories, wybrane z gamy ponad 200 opcji Jeepa Wranglera, które obejmują przede wszystkim siedmioszczelinowy grill, fartuchy przeciwbłotne, off-roadowe światła i obudowy lusterek, wszystko w kolorze matowej czerni. Zestaw będzie dostępny od końca lata we wszystkich modelach Wrangler z 2,2-litrowym silnikiem diesel i we wszystkich wersjach wyposażenia, w tym Sport, Sahara i Rubicon.
W specjalnej strefie Mopar wystawione będą dwa egzemplarze Jeepa Wranglera 1941, jeden oparty na dwudrzwiowej wersji wyposażenia Rubicon, przeznaczonej właśnie do zastosowań off-roadowych i wyposażony w silnik diesla 2.2 o mocy 200 KM z nadwoziem w żółtym kolorze Hella Yella i czarnym siatkowym dachem; drugi bazujący na bardziej ekskluzywnej wersji wyposażenia Sahara, w konfiguracji 4-drzwiowej w niebieskim kolorze „ocean blue” z twardym dachem – przeznaczony dla klientów pragnących wyróżniać się w niepowtarzalnym miejskim stylu. Także ten model jest napędzany silnikiem diesla 2.2 o mocy 200 KM.
Szeroka gama Oryginalnych Akcesoriów by Mopar dla nowego Wranglera 1941 będzie prezentowana na stoisku Mopar wraz z nową linią produktów reklamowych Mopar, dostępnych w sprzedaży podczas trzech dni imprezy dla wszystkich tych, którzy pragną wrócić do domu, przywożąc pamiątkę z podróży. Publiczność będzie mogła odkryć również Mopar Connect, nowy zestaw usług online mających poprawić bezpieczeństwo pojazdów i umożliwić kontrolowanie ich na odległość.
Marka Jeep nieustannie ewoluuje, doskonaląc parametry techniczne swoich SUV-ów i rozwijając się w nowych obszarach, tworząc najczęściej nagradzaną gamę samochodów w historii i pozostając wierną swojej tradycji i wyjątkowości. W strefie Muzeum, w której wystawionych jest siedem zabytkowych modeli, wszyscy fani będą mogli prześledzić poszczególne etapy długiej, chwalebnej historii, której częścią są mocne i niezawodne pick-upy Jeepa, czyli poprzednicy Jeepa Gladiatora.
Są to Jeep Cherokee Chief „Levis” z 1978 r., specjalna wersja Cherokee będąca owocem pamiętnej współpracy z Levim Straussem w latach 1975-1978; Jeep CJ5 „Renegade I” z 1970 r., specjalna wersja wyposażenia oferowana w modelach CJ5 i CJ7 do 1986 r., w której po raz pierwszy w historii Jeepa pojawiła się nazwa „Renegade”; Jeep CJ7 „Golden Eagle” z 1978 r., ekskluzywny model CJ7 wprowadzony na rynek w tym samym roku co pierwszy Renegade; Jeep J300 z 1963 r. „Gladiator Thriftside” i Jeep J3000 z 1967 r. „Gladiator Thriftside”, w których po raz pierwszy pojawił się znaczek Gladiatora i które posiadały tradycyjne nadwozie typu „body-on-frame", czyli zbudowane na ramie i pochodzące z modelu Jeep Wagoneer 4x4 oraz automatyczną skrzynię biegów zamontowaną po raz pierwszy w historii w pick-upie z napędem na cztery koła; Jeep Super Wagoneer z 1967 r., pierwszy pojazd z napędem na cztery koła z automatyczną skrzynią biegów i prekursor obecnych luksusowych SUV-ów Premium oraz Jeep CJ5 „Super Jeep” z 1973 r., specjalna edycja modelu CJ-5 wyprodukowana w ograniczonej liczbie i bardzo poszukiwana przez kolekcjonerów .
W programie Camp Jeep przewidziano pokazy, grill, zajęcia sportowe i zajęcia dla dzieci, aperitif na diabelskim młynie, koncerty, a w niedzielę zamykająca parada zakończy trzydniowy program zlotu dedykowanego jeździe terenowej, stanowiąc kulminacyjny moment tegorocznego wydarzenia.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.07.2019, 16:33 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nagroda główna dla HEUTHES w rankingu IT@BANK2024
Firma HEUTHES po raz pierwszy w historii swojej działalności zwyciężyła w prestiżowym rankingu głównym IT@BANK organizowanym przez Miesięcznik Finansowy BANK. Tym samym w tegorocznej, dziewiętnastej edycji rankingu firma uzyskała tytuł najbardziej wszechstronnej firmy IT. Warto podkreślić, iż nagrodę firma HEUTHES zdobyła w jubileuszowym roku 35-lecia istnienia.- 22.11.2024, 11:09
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: HEUTHES sp. z o.o.
-
Image
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę na produkcję nowoczesnego payloadu dla programu HummingSat ESA PAP
W dniu 21 listopada b.r., Thorium Space S.A. podpisało przełomową umowę ze szwajcarską firmą SWISSto12, liderem w programie HummingSAT Europejskiej Agencji Kosmicznej. Umowa, obejmująca opracowanie i produkcję w pełni elastycznego i sterowanego cyfrowo payloadu dla platformy satelitarnej na orbitę GEO HummingSat, otwiera nowe możliwości dla polskiego sektora kosmicznego i europejskiego rynku telekomunikacyjnego. Kompleksowa realizacja projektu, potrwa cztery lata i przyniesie Thorium Space co najmniej 33 mln EUR.- 22.11.2024, 10:56
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Andersen rozszerza globalną ofertę usług wyceny w 10 krajach Azji i Pacyfiku
- 22.11.2024, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire