Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy Jeep® Renegade, wprowadzony na rynek w ubiegłym roku, zdobył tytuł „SUV Crossover Urbain de l’Année” (Miejski SUV Crossover Roku) przyznawany przez czytelników specjalistycznego francuskiego magazynu „SUV Crossover”, wydawanego przez Éditions Lariviere.
„Obecny od wielu lat w segmencie miejskich SUV-ów, Jeep Renegade przeszedł ostatnio restyling zarówno, jeśli chodzi o estetykę, jak i wyposażenie i technologię, dzięki czemu uplasował się na szczycie swojego segmentu. Powrót ten docenili nasi czytelnicy, którzy nie pozostali obojętni na urok i jakość techniczną tego modelu Jeepa" – powiedział Julien Renavand, redaktor naczelny magazynu.
Szeroka gama jednostek napędowych i wersji dostępnych dla modelu Renegade zachwyca francuskich klientów, a model ten jest najlepiej sprzedawanym Jeepem we Francji od momentu swojej premiery w 2014 roku. Wprowadzenie nowych, wydajnych silników turbo benzynowych, trzycylindrowego silnika o pojemności 1.0 i mocy 120 KM oraz czterocylindrowego silnika 1.3 o mocy 150 KM lub 180 KM potwierdza, że Renegade stanowi ciekawą ofertę, tak pod względem technologii, jak i nowego wyposażenia.
Zaprezentowany po raz pierwszy na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, nowy, hybrydowy Jeep Renegade plug-in (PHEV) jest zapowiedzią bliskiej przyszłości SUV-a Jeepa. Dzięki wyróżniającym go cechom, Renegade będzie mógł ponownie potwierdzić swoje ogromne zalety, spełniając nowe potrzeby związane z mobilnością, które, szczególnie w miastach, stawiają na rozwiązania mające na celu ochronę środowiska.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.03.2019, 14:01 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ