Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podczas Huawei Developer Conference 2019 ogłosił rekordową liczbą aktywnych użytkowników poza Chinami oraz dodatkowe informacje świadczące o dynamicznym rozwoju swoich usług mobilnych. W bieżącym roku firma odnotowała już miliard pobrań z autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery poza Chinami, a motywy na smartfony zostały ściągnięte na telefony ponad 280 milionów razy (również poza chińskim rynkiem). Dostępność aplikacji zakupowej In-App-Purchase wzrosła do 140 krajów.
Huawei zapowiedział również uruchomienie projektu Huawei Video WiseVideo, umożliwiającego partnerom optymalizację jakości udostępnianych przez nich materiałów video dla użytkowników.
„Nasze usługi mobilne zapewniają kompleksową platformę o zasięgu globalnym, która łączy ponad 910 tysięcy deweloperów oraz ponad 100 milionów użytkowników poza granicami Chin. Jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się tak wieloma sukcesami na tym polu” – powiedział Jervis Su, wiceprezes ds. usług mobilnych w Huawei Consumer Business Group.
Programy Shining Star oraz DigiX Lab
Podczas konferencji HDC 2019, Huawei zapowiedział uruchomienie nowego projektu dla programistów - Shining Star, w który firma zainwestowała już miliard dolarów. Celem projektu jest pomoc partnerom we wprowadzaniu innowacji w przestrzeń cyfrową, poprzez zachęcanie programistów do korzystania z otwartych zasobów i możliwości oferowanych przez Huawei, a także promowanie usług deweloperów w segmencie marketingowym.
Projekt Huawei DigiX Labs zostanie uruchomiony w 6 regionach w 2019 roku, a pierwsze laboratorium powstanie w Dusseldorfie. Uruchomienie programu pozwoli partnerom Huawei na zdalne testowanie własnych usług. Ponadto, znajdą tam wszelkie niezbędne zasoby, do ulepszania swoich aplikacji. Prace nad innowacjami w laboratoriach wspierane będą przez technologie VR, AR, AI CameraKit, Ability Galery, HMS Core i wiele innych.
O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group - odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.Huawei.com/pl/
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/
Twitter: https://twitter.com/Huaweimobilepl
Instagram: https://www.instagram.com/Huaweimobilepl/
YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska
KONTAKT:
Beata Chądzyńska
PR Manager
Huawei Consumer BG
HUAWEI Polska Sp. z o.o.
tel. kom. +48 663 038 443
-
Kontakt dla mediów
Joanna Manarczyk
Account Manager
Cohn and Wolfe
tel. kom +48 723 702 549
e-mail: joanna.manarczyk@cohnwolfe.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.08.2019, 13:21 |
Źródło informacji | Huawei |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |