Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Aktualnie widzimy powrót do bohaterów dzieciństwa pokolenia lat 60., 70. i 80. Jedna z sieci sprzedaży sprzętu RTV AGD od kilku lat promuje się w oparciu o bohaterów najdłuższej serii komiksowej w Polsce, czyli „najsławniejszej” uczłowieczonej małpy Tytusa de Zoo oraz jego kolegów Roma i A’Tomka. Od niedawna atrakcyjny program lojalnościowy Moje Hotele dla gości hoteli i restauracji w całej Polsce promuje się właśnie poprzez postacie z serii komiksowej Kajko i Kokosz. Ten ciekawy program oparty o zbieranie punktów poprzez intuicyjną i prostą w obsłudze aplikację Moje Hotele nie tylko wykorzystuje postacie Kajko, Kokosza, Łamignata czy Mirmiła do promocji, ale także oferuje atrakcyjne i unikatowe nagrody z tymi bohaterami. Jest to możliwe dzięki udzielonej licencji przez Fundację „Kreska” im. Janusza Christy. Po wprowadzeniu „Szkoły latania” – z serii Kajko i Kokosz jako lektury dla IV klasy szkoły podstawowej, jest to kolejna po serii napojów, zaplanowanego musicalu przez Teatr Syrena w Warszawie (zaplanowana premiera na jesień 2020 r.), a także będącego w realizacji serialu animowanego, przygotowywanego przez Studio EGoFILM, inicjatywa z motywem Kajko i Kokosza.
Dla tych co znają i kochają wesołe przygody Kajka i Kokosza warto więc odwiedzić stronę mojehotele.pl i poznać ciekawą ofertę hoteli w całym kraju (m.in. w Krakowie, Bieszczadach, na Podhalu oraz na Mazurach), a przede wszystkim skorzystać z nowości w postaci możliwości zakupu noclegów już od 1 zł (poprzez unikalne aukcje pobytów w hotelach).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.08.2020, 10:57 |
Źródło informacji | mojehotele.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Citi Foundation Announces 2025 Global Innovation Challenge for Nonprofits Accelerating Youth Employability
50 community organizations to receive a collective $25 million in catalytic funding, building on over a decade of Citi Foundation investment in youth.- 04.02.2025, 15:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Dubai to Gather More Than 30 Heads of State and Government, Global Leaders at the World Governments Summit 2025
Delegations from 140 governments, global tech leaders gather in Dubai on February 11-13 to accelerate solutions for the world’s greatest challenges. Among notable guests - 30 heads of state and governments, the Managing Director of IMF, CEOs of Google, AstraZeneca, MasterCard, Dow Jones and more.- 04.02.2025, 15:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Składane smartfony na fali wznoszącej – HUAWEI Mate X6 debiutuje w Polsce
Zgodnie ze wstępnymi szacunkami ekspertów na podstawie raportu IDC [1], globalny rynek dostaw składanych smartfonów mógł wzrosnąć w 2024 roku nawet o 22%. Tym samym oczekiwany rozwój segmentu składaków byłby ponad 3 razy większy niż przewidywany łączny poziom wzrostu całego rynku smartfonów w ubiegłym roku, który ma wynieść 5,8%. Jednym z głównych napędów tego trendu jest firma Huawei, która w 2024 roku wprowadziła do sprzedaży m.in. innowacyjny, podwójnie składany smartfon HUAWEI Mate XT Ultimate Design. To nowatorskie podejście pozwoliło Huawei globalnie zwiększyć udział w rynku dostaw dużych, składanych smartfonów do 25% w okresie Q1-Q3 2024. W nowym roku firma kontunuuje ekspansję w tym segmencie i właśnie rozpoczęła w Polsce sprzedaż swojego najnowszego, składanego fotosmartfonu – HUAWEI Mate X6.- 04.02.2025, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Huawei
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ