Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Takie zaplecze sportowcom, ich trenerom i rodzicom zapewnia Sportowa Akademia Veolia (SAV), która w tym roku rozszerzyła ofertę również dla osób spoza kadry SAV. Bezpłatne szkolenia on-line z dietetyki, marketingu sportowego i psychologii są dostępne dla każdego, kto zechce skorzystać z wiedzy ekspertów programu.
„Od blisko 10 lat pracujemy ze sportowcami. Dobrze wiemy, że za każdym zawodnikiem stoi sztab ludzi, którzy wspierają go na co dzień i dzielą z nim wszystkie sukcesy i porażki. W przypadku młodych zawodników są to najczęściej rodzice i trener. Dlatego szkolenia otwarte SAV zaplanowaliśmy również z myślą o nich” - mówi Jowita Mytnik-Skała, prezes Fundacji Veolia Polska.
W planie szkoleń znalazły się m.in. tematy związane z przygotowywaniem ofert sponsorskich, budowaniem wizerunku i pewności siebie, niezwykle ważne zagadnienie dotyczące żywienia, nauki koncentracji na „tu i teraz” i umiejętności wyznaczania sobie celów.
Świat sportu zna wiele pozytywnych przykładów współpracy na linii sportowiec - psycholog. Jednym z najbardziej znanych i owocnych była praca Adama Małysza z profesorem Janem Blecharzem. To m.in. dzięki niej, myślący o zakończeniu kariery skoczek ujawnił swój olbrzymi talent i - po niespodziewanym zwycięstwie w Turnieju Czterech Skoczni - na lata zdominował konkursy skoków narciarskich.
Właśnie psychologia w sporcie, a także dietetyka oraz marketing sportowy, będą tematami otwartych szkoleń Sportowej Akademii Veolia.
Więcej informacji o szkoleniach on-line, znaleźć można na facebooku. Niebawem pojawią się tam również szczegóły rekrutacji do programu edukacyjno-stypendialnego SAV, kierowanego do sportowców w wieku 16-18 lat. Początek selekcji, która wyłoni 21 zawodników 10. edycji programu, zaplanowana została na 30 października.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.10.2018, 17:25 |
Źródło informacji | Sportowa Akademia Veolia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ