Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przez cały dzień uczestnicy konferencji będą rozmawiać o różnych wymiarach tego paliwa przyszłości.
Podczas pierwszej sesji dyskutować będą na temat strategicznych kierunków rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce w tym local content, finansowaniu, a także potrzebnych regulacjach.
W drugiej sesji porozmawiają o wodorze w strategiach polskich przedsiębiorstw w tym o wielkoskalowych projektach w Polsce, zastosowaniu tego paliwa w chemii, a także jego transportowaniu i przechowywaniu.
Sesja trzecia poświęcona będzie zastosowaniu wodoru w transporcie. Poruszone zostaną kwestie zastosowania tego paliwa w transporcie drogowym – zarówno ciężkim jak i indywidualnym, jak również w transporcie kolejowym.
Ostatnia czwarta sesja dotyczyć będzie łączenia sektora wodorowego z gazowniczym, nie zabraknie w nim wątków związanych z przygotowaniem infrastruktury do mieszania obu surowców czy wdrażania rozwiązań hydrogen ready.
Organizatorami konferencji są: Klub Energetyczny, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Instytut Energetyki.
Agenda konferencji, lista spikerów i rejestracja na stronie hydrogenconference.pl
Partner strategiczny:
ZE PAK
Partner główny:
ARP, KGHM, PKN ORLEN
Partner srebrny:
JSW
Partner:
Grupa Azoty, PFR, TAURON, Toyota Motor Company
Źródło informacji: Klub Energetyczny, Wydział Zarządzania UW
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.11.2022, 15:45 |
Źródło informacji | Klub Energetyczny, Wydział Zarządzania UW |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ