Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Fot. UM Legnica](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2023-08/Fot.%20UM%20Legnica.jpg?itok=T23yrufx)
To efekt badań ankietowych przeprowadzonych wśród załogi firmy. Zarząd KGHM zadeklarował, że za każdy wypełniony dokument przekaże 6 zł na szczytny cel a po przekroczeniu 50% frekwencji 12 zł za każdy kolejny kwestionariusz.
Ankiety badania zaangażowania przeprowadzone pod koniec 2022 roku wypełniło aż 71,3 proc. pracowników KGHM Polska Miedź S.A.
- W KGHM ważna jest dla Nas zarówno efektywność w pracy, jak i zaangażowanie m.in. w działalność wolontariacką czy pomoc dla potrzebujących. Frekwencja w przeprowadzonych badaniach pokazuje, że nasi pracownicy aktywnie uczestniczą w życiu, a także mają ogromne pokłady wrażliwości i zdecydowanie chcą angażować się w pomoc dla mieszkańców Zagłębia Miedziowego – powiedział Tomasz Zdzikot, prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A.
Pieniądze zebrane z ankiet trafiły do powiatów legnickiego, polkowickiego, lubińskiego, miasta Legnica oraz Stowarzyszenia Rodzin Zastępczych Mieć rodzinę z Polkowic.
- Wynik osiągnięty w badaniu zaangażowania daje podwójną satysfakcję. Z jednej strony udało nam się zachęcić pracowników do wyrażenia swojej opinii a z drugiej wesprzeć działania charytatywne. W ten sposób każda oddana ankieta przyniosła dwie korzyści: informacje niezwykle ważne dla pracodawcy, które pomogą w ulepszaniu środowiska pracy oraz realne wsparcie dla potrzebujących – mówił Marek Makuch, dyrektor naczelny ds. zarządzania zasobami ludzkimi KGHM Polska Miedź S.A.
Badania zaangażowania pracowników KGHM są prowadzone od 2021 roku. Mają formę anonimowych ankiet w trzech wersjach dostępnych papierowo, internetowo oraz na smartfonie. Ich efektem było uruchomienie m.in. kilku projektów rozwojowych jak: „Akademia Giganci KGHM” czy dwie edycje studiów podyplomowych „Miedziowi Liderzy”. Uruchomiony został również benefit pracowniczy, jakim jest wsparcie psychologiczne dla załogi i rodzin pracowników oraz warsztaty psychologiczne dla menedżerów.
KGHM Polska Miedź S.A. w swoich prospołecznych działaniach angażuje się m.in. w pieczę zastępczą. Miedziowa spółka zainicjowała akcję poszukiwania rodziców zastępczych dla najmłodszych mieszkańców Zagłębia Miedziowego „Miedź Rodzinę”. W kampanię zaangażowały się wszystkie miedziowe samorządy powiatowe, a także inne organizacje z regionu.
Miedziowa spółka prowadzi swoje działania prospołeczne w Zagłębiu Miedziowym na ogromną skalę. W ubiegłym roku KGHM został m.in. wyróżniony w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Pracodawca godny zaufania”. KGHM zdobył nagrodę w kategorii „Edukacja” za działalność i współpracę z instytucjami, szkołami i organizacjami zajmującymi się nauką, szkoleniami i kształceniem młodych ludzi. Spółka została doceniony również za prowadzone wspólnie z samorządami Zagłębia Miedziowego programy wspierające edukację i rodzinę oraz projekty związane z walką z depresją.
KGHM prowadzi również program patronacki „Kompetentni w branży górniczo-hutniczej”. Projektem objętych jest 9 szkół ponadpodstawowych z Zagłębia Miedziowego. Młodzież zdobywa wiedzę praktyczną w nowoczesnych pracowniach, które doposaża miedziowa spółka. W ramach zajęć odbywają się również praktyki w oddziałach KGHM, a najlepsi uczniowie mają szansę na stypendia.
Źródło: KGHM Polska MIedź
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.08.2023, 10:39 |
Źródło informacji | UM Legnica |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Webcast: domowy budżet – gdzie szukać oszczędności PAP
„Optymalizacja wydatków domowych to podstawa szukania oszczędności. Warto czasami zastanowić się, w jaki sposób można wydawać mniej pieniędzy” – mówi Robert Rusiecki, kierownik Działu Produktów Finansowych oraz rzecznik prasowy Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej.- 22.07.2024, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Usługa Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników
• Allegro Pay przekracza 2 miliony aktywnych użytkowników.
• O zadowoleniu klientów korzystających z usługi najlepiej świadczy wysoki wskaźnik NPS, który wynosi 94.
• Allegro Pay odpowiada na powszechne problemy kupujących na odległość, zapewniając im przede wszystkim bezpieczne finansowanie zakupów oraz wygodę płatności.- 22.07.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
-
Image
Xsolla Mobile SDK usprawnia płatności w aplikacjach oraz płatności z tytułu alternatywnej dystrybucji aplikacji poza sklepem w środowiskach iOS i Android
Wsparcie twórców za pomocą nowych opcji integracji zgodnie z najnowszymi wytycznymi dotyczącymi cyfrowych platform dystrybucji aplikacji mobilnych.- 19.07.2024, 15:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire