Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To efekt badań ankietowych przeprowadzonych wśród załogi firmy. Zarząd KGHM zadeklarował, że za każdy wypełniony dokument przekaże 6 zł na szczytny cel a po przekroczeniu 50% frekwencji 12 zł za każdy kolejny kwestionariusz.
Ankiety badania zaangażowania przeprowadzone pod koniec 2022 roku wypełniło aż 71,3 proc. pracowników KGHM Polska Miedź S.A.
- W KGHM ważna jest dla Nas zarówno efektywność w pracy, jak i zaangażowanie m.in. w działalność wolontariacką czy pomoc dla potrzebujących. Frekwencja w przeprowadzonych badaniach pokazuje, że nasi pracownicy aktywnie uczestniczą w życiu, a także mają ogromne pokłady wrażliwości i zdecydowanie chcą angażować się w pomoc dla mieszkańców Zagłębia Miedziowego – powiedział Tomasz Zdzikot, prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A.
Pieniądze zebrane z ankiet trafiły do powiatów legnickiego, polkowickiego, lubińskiego, miasta Legnica oraz Stowarzyszenia Rodzin Zastępczych Mieć rodzinę z Polkowic.
- Wynik osiągnięty w badaniu zaangażowania daje podwójną satysfakcję. Z jednej strony udało nam się zachęcić pracowników do wyrażenia swojej opinii a z drugiej wesprzeć działania charytatywne. W ten sposób każda oddana ankieta przyniosła dwie korzyści: informacje niezwykle ważne dla pracodawcy, które pomogą w ulepszaniu środowiska pracy oraz realne wsparcie dla potrzebujących – mówił Marek Makuch, dyrektor naczelny ds. zarządzania zasobami ludzkimi KGHM Polska Miedź S.A.
Badania zaangażowania pracowników KGHM są prowadzone od 2021 roku. Mają formę anonimowych ankiet w trzech wersjach dostępnych papierowo, internetowo oraz na smartfonie. Ich efektem było uruchomienie m.in. kilku projektów rozwojowych jak: „Akademia Giganci KGHM” czy dwie edycje studiów podyplomowych „Miedziowi Liderzy”. Uruchomiony został również benefit pracowniczy, jakim jest wsparcie psychologiczne dla załogi i rodzin pracowników oraz warsztaty psychologiczne dla menedżerów.
KGHM Polska Miedź S.A. w swoich prospołecznych działaniach angażuje się m.in. w pieczę zastępczą. Miedziowa spółka zainicjowała akcję poszukiwania rodziców zastępczych dla najmłodszych mieszkańców Zagłębia Miedziowego „Miedź Rodzinę”. W kampanię zaangażowały się wszystkie miedziowe samorządy powiatowe, a także inne organizacje z regionu.
Miedziowa spółka prowadzi swoje działania prospołeczne w Zagłębiu Miedziowym na ogromną skalę. W ubiegłym roku KGHM został m.in. wyróżniony w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Pracodawca godny zaufania”. KGHM zdobył nagrodę w kategorii „Edukacja” za działalność i współpracę z instytucjami, szkołami i organizacjami zajmującymi się nauką, szkoleniami i kształceniem młodych ludzi. Spółka została doceniony również za prowadzone wspólnie z samorządami Zagłębia Miedziowego programy wspierające edukację i rodzinę oraz projekty związane z walką z depresją.
KGHM prowadzi również program patronacki „Kompetentni w branży górniczo-hutniczej”. Projektem objętych jest 9 szkół ponadpodstawowych z Zagłębia Miedziowego. Młodzież zdobywa wiedzę praktyczną w nowoczesnych pracowniach, które doposaża miedziowa spółka. W ramach zajęć odbywają się również praktyki w oddziałach KGHM, a najlepsi uczniowie mają szansę na stypendia.
Źródło: KGHM Polska MIedź
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.08.2023, 10:39 |
| Źródło informacji | UM Legnica |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ