Pobierz materiał i Publikuj za darmo

To efekt badań ankietowych przeprowadzonych wśród załogi firmy. Zarząd KGHM zadeklarował, że za każdy wypełniony dokument przekaże 6 zł na szczytny cel a po przekroczeniu 50% frekwencji 12 zł za każdy kolejny kwestionariusz.
Ankiety badania zaangażowania przeprowadzone pod koniec 2022 roku wypełniło aż 71,3 proc. pracowników KGHM Polska Miedź S.A.
- W KGHM ważna jest dla Nas zarówno efektywność w pracy, jak i zaangażowanie m.in. w działalność wolontariacką czy pomoc dla potrzebujących. Frekwencja w przeprowadzonych badaniach pokazuje, że nasi pracownicy aktywnie uczestniczą w życiu, a także mają ogromne pokłady wrażliwości i zdecydowanie chcą angażować się w pomoc dla mieszkańców Zagłębia Miedziowego – powiedział Tomasz Zdzikot, prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A.
Pieniądze zebrane z ankiet trafiły do powiatów legnickiego, polkowickiego, lubińskiego, miasta Legnica oraz Stowarzyszenia Rodzin Zastępczych Mieć rodzinę z Polkowic.
- Wynik osiągnięty w badaniu zaangażowania daje podwójną satysfakcję. Z jednej strony udało nam się zachęcić pracowników do wyrażenia swojej opinii a z drugiej wesprzeć działania charytatywne. W ten sposób każda oddana ankieta przyniosła dwie korzyści: informacje niezwykle ważne dla pracodawcy, które pomogą w ulepszaniu środowiska pracy oraz realne wsparcie dla potrzebujących – mówił Marek Makuch, dyrektor naczelny ds. zarządzania zasobami ludzkimi KGHM Polska Miedź S.A.
Badania zaangażowania pracowników KGHM są prowadzone od 2021 roku. Mają formę anonimowych ankiet w trzech wersjach dostępnych papierowo, internetowo oraz na smartfonie. Ich efektem było uruchomienie m.in. kilku projektów rozwojowych jak: „Akademia Giganci KGHM” czy dwie edycje studiów podyplomowych „Miedziowi Liderzy”. Uruchomiony został również benefit pracowniczy, jakim jest wsparcie psychologiczne dla załogi i rodzin pracowników oraz warsztaty psychologiczne dla menedżerów.
KGHM Polska Miedź S.A. w swoich prospołecznych działaniach angażuje się m.in. w pieczę zastępczą. Miedziowa spółka zainicjowała akcję poszukiwania rodziców zastępczych dla najmłodszych mieszkańców Zagłębia Miedziowego „Miedź Rodzinę”. W kampanię zaangażowały się wszystkie miedziowe samorządy powiatowe, a także inne organizacje z regionu.
Miedziowa spółka prowadzi swoje działania prospołeczne w Zagłębiu Miedziowym na ogromną skalę. W ubiegłym roku KGHM został m.in. wyróżniony w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Pracodawca godny zaufania”. KGHM zdobył nagrodę w kategorii „Edukacja” za działalność i współpracę z instytucjami, szkołami i organizacjami zajmującymi się nauką, szkoleniami i kształceniem młodych ludzi. Spółka została doceniony również za prowadzone wspólnie z samorządami Zagłębia Miedziowego programy wspierające edukację i rodzinę oraz projekty związane z walką z depresją.
KGHM prowadzi również program patronacki „Kompetentni w branży górniczo-hutniczej”. Projektem objętych jest 9 szkół ponadpodstawowych z Zagłębia Miedziowego. Młodzież zdobywa wiedzę praktyczną w nowoczesnych pracowniach, które doposaża miedziowa spółka. W ramach zajęć odbywają się również praktyki w oddziałach KGHM, a najlepsi uczniowie mają szansę na stypendia.
Źródło: KGHM Polska MIedź
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.08.2023, 10:39 |
Źródło informacji | UM Legnica |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kantar Polska: rośnie liczba konsumentów jabłek
Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy od lat ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze od 5 lat, od kiedy prowadzone są comiesięczne badania, znaczące wzrosty ilości konsumentów. Wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 11:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ