Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Spółki LESS S.A. ("Emitent" lub "Spółka") informuje, że w dniu 30 kwietnia 2025 r. doszło do zawarcia porozumienia inwestycyjnego ("Porozumienie") pomiędzy Emitentem, a Inwestorem ("Inwestor").
Zgodnie z treścią Porozumienia, Emitent zobowiązał się do podjęcia przez Zarząd Spółki uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Spółki w ramach kapitału docelowego ("Uchwała o Podwyższeniu"), o kwotę 2.000.000 zł, w drodze emisji 10.000.000 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,20 zł każda, które zostaną zaoferowane Inwestorowi po cenie emisyjnej 0,20 zł każda ("Akcje"). Inwestor zobowiązał się objąć zaoferowane Akcje i pokryć je wkładem pieniężnym.
Uchwała o Podwyższeniu ma zostać podjęta w terminie 14 dni od dnia zarejestrowania w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego podwyższenia kapitału zakładowego Spółki w ramach kapitału docelowego w drodze emisji akcji serii O, dokonanego uchwałą Zarządu Spółki z dnia 28 marca 2025 r., o podjęciu której Emitent poinformował w dniu 28 marca 2025 r. raportem bieżącym nr 5/2025.
Zgodnie z treścią Porozumienia, Inwestor zobowiązał się do wpłaty kwoty 2.000.000 zł tytułem zaliczki na poczet wkładu na Akcje, w terminie 3 dni od dnia zawarcia Porozumienia.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.04.2025, 16:55 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |