Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowym sponsorem Lechii Gdańsk została międzynarodowa firma Lyoness, której przedmiotem działalności jest obsługa i rozwój programu lojalnościowego pod marką Lyoness. W ramach wspólnego projektu Lechia Gdańsk i Lyoness już wkrótce zaprezentują kibicom i sympatykom klubu program lojalnościowy pod nazwą Lechia Gdańsk Cashback Card.
Dzięki temu programowi fani klubu przeznaczą 1% wartości zrealizowanych przez siebie zakupów na wsparcie rozwoju młodych talentów Lechii, a przy tym otrzymają zwrot pieniędzy przy zakupach w ponad 8 500 punktach sprzedaży w Polsce i ponad 54 000 na całym świecie.
Wspólny program Lechia Gdańsk Cashback Card został zaprezentowany 09.02.2016 r. podczas konferencji prasowej w Gdańsku. Ale to nie jedyna informacja przekazana podczas tej konferencji. Logo Lyoness przez najbliższe trzy lata będzie widniało na biało-zielonych koszulkach zawodników Lechii. "Ogromnie cieszymy się, że będziemy współpracować z tak renomowanym i ambitnym klubem jakim jest Lechia Gdańsk" - mówi Silvia Kelemen Weihs, Head of Public Relations w Lyoness.
Lyoness
"Lyoness działa w Polsce od 2008 roku - mówi Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland. - Fani Lechii Gdańsk mają do dyspozycji tysiące partnerów handlowych, u których mogą korzystać z karty Cashback klubu i oszczędzać pieniądze przy zakupach". Start programu Cashback planowany jest na maj 2016 roku.
Lyoness jest międzynarodową wspólnotą zakupową, a także programem lojalnościowym dla regionalnego, krajowego i międzynarodowego handlu. Firma reprezentowana jest obecnie w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z programu korzysta już 5,3 mln uczestników robiących zakupy u 54 000 partnerów handlowych na całym świecie. Więcej informacji na: www.lyoness.com.
Lechia Gdańsk
Klub sportowy Lechia Gdańsk został założony w roku 1945. Swój największy sukces piłkarski świętował w 1983, zdobywając Puchar Polski oraz Super Puchar Polski. Od sezonu 2008/2009 występuje w najwyższej polskiej piłkarskiej klasie rozgrywkowej - Ekstraklasie. Od roku 2011 klub ma możliwość korzystania ze stadionu Energa Gdańsk, który powstał z myślą o mistrzostwach Europy w piłce nożnej w 2012 r.
KONTAKT:
Lyoness
Rafał Pięta
tel. +48 32 353 05 70
e-mail: rafal.pieta@lyoness.pl
-
Lechia Gdańsk
Tomasz Koprowski
tel. +48 58 768 84 701
e-mail: t.koprowski@lechia.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 09.02.2016, 16:29 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
TAURON jako pierwszy w Polsce pozyskał z KPO środki na cyfryzację infrastruktury PAP
Prawie 5 mld zł na rozwój i dostosowanie sieci elektroenergetycznej oraz 310 mln zł na cyfryzację infrastruktury otrzyma Grupa TAURON w ramach pożyczki z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Pierwsza kwota wesprze działania prowadzone przez TAURON w ramach umowy z ub.r. na kwotę 11 mld zł. „Dzięki temu możemy zbudować system elektroenergetyczny odporny na kryzysy i konkurencyjny w skali Europy” - powiedział Grzegorz Lot, prezes zarządu Grupy TAURON.- 01.09.2025, 17:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Firmy protestują przeciwko nowemu podatkowi
734 firmy podpisały petycję skierowaną do prezydenta Karola Nawrockiego w ramach protestu przeciw pomysłom rządu na nowy podatek ekologiczny. Chodzi o projekt związany z opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, krytykowany za centralizację systemu, wysokie opłaty dla przedsiębiorców i brak gwarancji skuteczności recyklingu odpadów.- 01.09.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań SA
-
Image
ORLEN Paczka ma już 14 tysięcy punktów odbioru
Sieć ORLEN Paczki przekroczyła 14 tysięcy punktów odbioru, z czego 7 tysięcy stanowią automaty paczkowe. Z usługi skorzystało ponad 10 milionów klientów, a tylko w pierwszym półroczu 2025 roku liczba nadanych paczek podwoiła się. Dzięki dynamicznemu rozwojowi ORLEN Paczka umacnia swoją pozycję wśród liderów rynku dostaw e-commerce.- 01.09.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN Paczka
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ