Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS -- (BUSINESS WIRE) -- Mary Kay Inc. kontynuuje swoje wsparcie dla upodmiotowienia i przedsiębiorczości kobiet poprzez przyjęcie roli mentora i głównego sponsora podczas wirtualnej konferencji 2020 organizowanej przez Międzynarodowe Forum Kobiet. Pierwotnie konferencja miała odbyć się w dniach 13-15 maja w Londynie, jednak z powodu pandemii koronawirusa podjęto decyzję o zmianie jej formatu na wirtualny przy zachowaniu treści i znakomitych prelegentów, których występy będą transmitowane na całym świecie podczas serii wirtualnych sesji, które będą udostępniane co tydzień za pośrednictwem https://www.iwforum.org/.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200519005709/en/
21 maja Mary Kay weźmie udział w wirtualnej sesji zatytułowanej “Rozmowa z TIME’S UP UK,” gdzie omówione zostaną kwestie związane z ruchem #MeToo oraz to, w jaki sposób założenie TIME’S UP doprowadziło do ponownej analizy bezpieczeństwa kobiet na planach produkcji filmowych i telewizyjnych, jak również w innych branżach na całym świecie. Carolyn Passey, dyrektor generalny Mary Kay na Wielką Brytanię i Irlandię, otworzy sesję prelekcją, podczas której skupi się na zmianach, jakich oczekuje TIME’S UP UK w zakresie wyznaczenia granicy pomiędzy sferami osobistą i zawodową oraz pomocy tym, którzy są najbardziej narażeni na wykorzystywanie podczas pracy nad filmem.
“W Mary Kay działamy na rzecz upodmiotowienia kobiet oraz równości płci. Współpracujemy więc z organizacjami, które mają podobną misję – powiedziała Passey. - Dziś w obliczu kryzysu wywołanego chorobą COVID-19 widzimy, że zagrożenie kobiet i nierówność ulegają pogłębieniu [1] oraz że zaufanie i bezpieczeństwo mają bardziej krytyczne znaczenie niż kiedykolwiek we wspieraniu kobiet w realizacji ich potencjału. Zakłady pracy powinny być dla nas miejscami bezpiecznymi, gdzie szanowana jest ludzka godność. Jak możemy tego wymagać i to zapewniać? Już teraz z niecierpliwością oczekuję na dyskusję na ten temat z innymi liderami z całego świata”.
Prelegenci podczas sesji to:
• Dame Heather Rabbatts, przewodnicząca Rady Dyrektorów Cove Pictures TIME’S UP UK, kierownik teatru Soho, członek niewykonawczy Arts Alliance.
• Ita O’Brien, główna koordynatorka ds. intymności w Wielkiej Brytanii oraz założycielka firmy Intymność na Planie, przez którą opracowuje najlepsze praktyki w zakresie intymności i nagości w filmie, telewizji i teatrze i szkoli koordynatorów ds. intymności z całego świat.
“Obecnie, nawet bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest to, by kontynuować rozmowy o bezpiecznych i równych warunkach pracy dla kobiet w branży rozrywkowej a także poza nią – powiedziała Stephanie O’Keefe, dyrektor zarządzający MFK. - Wraz z ogólnoświatowym rozwojem pojawiają się też nowe drogi pracy w kontekście COVID-19. Mam nadzieję, że opracowane zostaną strategie, które pozwolą kobietom podjąć na nowo pracę w zakładach pracy i zapewnią, że będą one tam bezpieczne oraz traktowane na równi z innymi pracownikami. Mary Kay od dawna wspiera kwestię upodmiotowienia kobiet i cieszymy się, że możemy kontynuować tę walkę ramię w ramię z nimi w celu stworzenia świata bardziej wrażliwego na tę kwestię”.
Link do wydarzenia będzie dostępny na stronie MFK oraz kanale YouTube 26 maja https://www.youtube.com/channel/UCdLPNS7ai1_XHaqgEnhEjtg
[1] Przegląd polityki Sekretarza generalnego ONZ na temat wpływu COVID-19 na sytuację kobiet, 9 kwietnia 2020 r.
https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_on_covid_impact_on_women_9_apr_2020_updated.pdf
oraz wpis na blogu Fundacji Narodów Zjednoczonych. Artykuł na blogu autorstwa Michelle Milford Morse i Grace Anderson, 14 kwietnia 2020 r.
https://unfoundation.org/blog/post/shadow-pandemic-how-covid19-crisis-exacerbating-gender-inequality/
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.
Międzynarodowe Forum Kobiet i Fundacja Liderów
MFK jest organizacją, do której członkowie mogą dołączyć jedynie poprzez przyjęcie zaproszenia. Organizacja zrzesza ponad 7000 kobiet sukcesu z 33 krajów na 6 kontynentach. MFK promuje przywództwo i sukcesy kobiet na całym świecie poprzez łączenie ich, zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i lokalnym. Wśród członków odnaleźć można kierownictwo Fortune 500, przedstawicielki rządów od szczebla lokalnego po państwowy, liderki w zakresie organizacji non-profit oraz wybitne przedstawicielki akademii, sztuki i nauki. Więcej informacji na www.iwforum.org.
Wersja źródłowa informacji dostępna na: https://www.businesswire.com/news/home/20200519005709/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.05.2020, 10:52 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |