Newsletter

Mary Kay Inc. przystępuje do inicjatywy SPICE, aby wspomóc kształtowanie rozwoju zrównoważonych opakowań

28.02.2020, 17:43aktualizacja: 28.02.2020, 17:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Mary Kay Inc., lider w obszarze społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw z branży kosmetycznej, ogłosiła dziś przystąpienie do inicjatywy SPICE (Sustainable Packaging Initiative for Cosmetics) na rzecz tworzenia zrównoważonych opakowań kosmetyków, liczącej 17 organizacji członkowskich, w tym m.in. Hermes, Chanel, Coty i Estee Lauder. Celem inicjatywy jest opracowanie strategii zrównoważonych opakowań, wspieranie innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych oraz wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów związanych z wydajnością środowiskową produktów.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200228005099/en/

„W Mary Kay uważamy, że róż to nowy kolor ekologii – powiedział Keith Learn, wiceprezes ds. zamówień i dostaw w Mary Kay. - Wraz z uczestnikami inicjatywy SPICE i innymi przywódcami w branży Mary Kay zobowiązuje się wnieść wkład w tworzenie zdrowszej, bardziej ekologicznej i zrównoważonej przyszłości dla kolejnych pokoleń”.

Inicjatywa SPICE powołana do życia w 2018 roku przez L’Oréal i Quantis ma na celu opracowanie i rozpowszechnienie metod biznesowych i danych ułatwiających podejmowanie przemyślanych decyzji służących poprawie wydajności środowiskowej w obrębie całego łańcucha wartości opakowań. Rozwiązania te będą odzwierciedlać wspólne działania, w ramach których organizacje członkowskie będą dzielić się doświadczeniem i wiedzą, przyczyniając się do osiągnięcia wyższego stopnia zrównoważenia w dziedzinie opakowań produktów kosmetycznych na szeroką skalę.

Przystąpienie do inicjatywy SPICE to tylko jeden z kroków podjętych przez Mary Kay na rzecz zrównoważonego rozwoju. W 2018 roku spółka otworzyła ośrodek produkcyjny/badawczo-rozwojowy Richard R. Rogers Manufacturing/R&D Center w Lewisville w stanie Texas, który funkcjonuje jako obiekt wytwarzający zerową ilość odpadów wywożonych na wysypiska (ang. Zero Waste to Landfill) i któremu przyznano srebrny certyfikat LEED. Program LEED (z ang. Leadership in Energy and Environmental Design – Przywództwo w Zakresie Efektywnego Energetycznie i Środowiskowo Projektu Budynku) stanowi najpowszechniejszy na świecie system oceny wpływu budynków na środowisko, opracowany przez Amerykańską Radę ds. Ekologicznego Budownictwa (ang. United States Green Building Council – USGBC). Certyfikaty LEED przyznawane są projektom budowlanym, które są tworzone, planowane i realizowane z wykorzystaniem zdrowych, wydajnych i zrównoważonych praktyk. Był to drugi obiekt Mary Kay, który otrzymał to wyróżnienie. W 2017 roku chiński oddział Mary Kay w Szanghaju otrzymał złoty certyfikat LEED w uznaniu za budowanie przywództwa w zakresie ekologii i doskonałości w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Spółka Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200228005099/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Dział komunikacji korporacyjnej

marykay.com/Newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.02.2020, 17:43
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ