Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- spółka Mary Kay Inc., wyróżniająca się w świecie biznesu konsekwentnym zaangażowaniem na rzecz wzmacniania pozycji kobiet i ich przedsiębiorczości, ogłosiła powołanie Katherin Weng na stanowisko dyrektora zarządzającego chińskiej filii Mary Kay – Mary Kay (China) Co., Ltd. z siedzibą w Szanghaju. Weng będzie podlegać bezpośrednio KK Chua – prezesowi Mary Kay na region Azji Pacyficznej.
Niniejsza wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20190822005337/en/
„Dzięki ścisłej etyce pracy i strategicznemu nastawieniu Katherine oraz jej umiejętności budowania długofalowych relacji chińska filia Mary Kay mogła osiągnąć nowy poziom rozwoju” – powiedział Chua. - Katherine z pasją realizuje naszą misję ubogacania życia kobiet. Rozumie potrzeby naszych niezależnych konsultantek kosmetycznych i ciężko pracuje na to, by spełniać te potrzeby, wspierając tym samym ich działalność. Z powodzeniem stworzyła sprawnie działającą strukturę powiązań pomiędzy działami sprzedażowym, marketingowym i operacyjnym. Liczymy na dalszy rozwój Mary Kay w Chinach pod jej przywództwem”.
Swoją działalność w Chinach Mary Kay rozpoczęła ponad 20 lat temu. Tutejsza filia szybko urosła do jednego z trzech największych międzynarodowych rynków dla potentata branży.
Powołanie Weng to jedna z wielu decyzji, jakie spółka Mary Kay Inc. podjęła na przestrzeni dekad, aby wspierać obecność kobiet na stanowiskach kierowniczych na całym świecie. Kobiety na stanowiskach kierowniczych w Mary Kay są dla spółki siłą napędową sukcesu:
- kobiety stanowią 61% pracowników Mary Kay na całym świecie;
- na stanowiskach dyrektorskich i wyższych zasiada 59% kobiet;
- stanowiska wiceprezes i wyższe w 51% zajmują kobiety;
- udział kobiet w globalnej kadrze menedżerskiej wynosi 46%;
- w skali globalnej kobiety stanowią 68% kadry przywódczej w Mary Kay.
„Mam niezwykły zaszczyt służyć kobietom i ich rodzinom w Chinach” – mówi Weng. - To wielki przywilej pracować dla firmy, której zależy na ubogacaniu życia kobiet nie tylko poprzez tworzenie dla nich możliwości biznesowych i oferty nowoczesnych produktów, ale również poprzez filantropię i działania na rzecz zrównoważonego rozwoju”.
Weng zaczęła karierę w chińskiej filii Mary Kay w 1995 r. jako dyrektor oddziału w Szanghaju i dyrektor ds. obsługi klienta. Na przestrzeni 24 lat pracy w Mary Kay piastowała różne kluczowe stanowiska, ostatnio starszej wiceprezes ds. handlu. Katherine jest nieodłącznym ogniwem zespołu menedżerskiego w Chinach i ma istotne zasługi dla rozwoju i sukcesu filii Mary Kay w Chinach.
Weng ukończyła studia MBA na Latrobe University w australijskim Melbourne.
Mary Kay
Mary Kay Ash jest jedną z pierwszych kobiet, która rozbiła przysłowiowy szklany sufit. Gdy przeszło 55 lat temu zakładała swoją firmę kosmetyczną, przyświecały jej trzy cele: tworzenie nowych możliwości dla kobiet, oferowanie produktów, którym nie można się oprzeć, i czynienie świata lepszym miejscem. Marzenie to przerodziło się z czasem w firmę wartą miliardy dolarów, dysponującą milionami niezależnych sprzedawców w prawie 40 państwach. Mary Kay konsekwentnie inwestuje w badania naukowe nad nowymi rozwiązaniami w kosmetykach, opracowując nowoczesne produkty do pielęgnacji skóry i makijażu, zapachy i suplementy diety. Za pośrednictwem swojej fundacji The Mary Kay Foundation™ spółka przeznaczyła ponad 78 mln dolarów na badania nad rakiem i działania pomagające zwalczać przemoc domową. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.marykay.com.
Wersja źródłowa na stronie https://www.businesswire.com/news/home/20190822005337/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
e-mail: marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
-
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.08.2019, 18:20 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |